سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 93 خرداد 28 , ساعت 1:13 صبح

بنام خدا و برای خدا

جریان فمینیستی غرب گرا و هنجارشکن، به بهانه برگزاری مسابقات والیبال به تحرک درآمده و قصد دارند از این فضا در راستای فرهنگ غربی و تهاجم به فرهنگ عمومی کشور و در جهت تکمیل پروژه کاخ نشینی و اشرافی گری مسئولین، نسبت به هدایت زنان جهت تماشای مسابقات والیبال بین تیمهای ایران-ایتالیا و ایرن-لهستان اقدام نمایند.تجمع

در این رابطه خانم شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان که دارای تفکرات فمینیستی است، در گفتگو با مهر و اعتراض اش به عدم حضور زنان در مسابقات والیبال و واکنش هیأت دولت به این اعتراض گفت: «آقای رئیس جمهور در این باره توضیح خواستند و من به آقای روحانی توضیح دادم که قبلا این ممنوعیت برای حضور زنان در ورزشگاه و تماشای مسابقه والیبال وجود نداشته و این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که این ممنوعیتها و محدودیتها به نام این دولت گره بخورد و برخلاف برنامه ها و هدف دولت است که به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و جلب رضایت عمومی جوانان است.»

به گزارش مهر شهیندخت مولاوردی در فیس بوکش از اعتراض به عدم حضور زنان برای تماشای مسابقات والیبال در هیأت دولت خبر داده بود  .

دولت یازده هم که اسم خود را به غلط " تدبیر و امید " نهاده، از آغاز فعالیت خود تهاجم به فرهنگ و ارزشهای اسلامی کشور را شدت بخشیده و زمینه امیدواری غرب را در سایه تساهل و تسامع و همراهی بخشی از ارکان دولت با فرهنگ غربی و لیبرالیسم مهیا نموده است و در این مقطع تاریخی، که سخت ترین شرایط برای مسلمین و بخصوص تشیع می باشد و دنیای غرب با همه توان خود به میدان آمده، تا هر نظام و کشوری که با اهداف غرب هماهنگی ندارد، زمینه براندازی آن را به هر شکل ممکن فراهم نمایند.

در این روزها که شاهد به خاک و خون غلطیدن جونان شیعی عراقی ، لبنانی، سوری، پاکستانی و ایرانی می باشیم و بریده شدن سر بهترین جوانان رزمنده ایرانی را بدست جلادان دست پرورده آمریکا نظاره می کنیم، چرا جریان غربگرای فمینیست در حکومت اسلامی ایران بدنبال تهاجم به مبانی دینی و ارزشهای اسلامی است! و در فکر بردن زنان به ورزشگاه جهت تماشای مسابقه والیبال می باشد!؟ این جریان فمینیستی که معاونت امور زنان ریاست جمهوری را یدک می کشد، و از فیس بوک بصورت غیر قانونی استفاده می کند، چرا جنایت سفاکان داعش را که در روز پنج شنبه گذشته یک زن حامله ایرانی را در سامرا به همراه فرزند خرد سالش با فجیع ترین شرایط به شهادت رساندند، حرفی نمی زند و آن را محکوم نمی کند!؟ چرا مهر سکوت بر دهان گرفته و بدنبال هموار کردن تهاجم به ارزشهای دینی و الهی است!؟

در شرایطی که زنان مسلمان را، گروهک تکفیری و تروریستی داعش به کنیزی قرون وسطی می گیرد و نسبت به آنان هتک حرمت می کند، چرا باید در کشور ام القرای ایران اسلامی، بجای حمایت از زنان مسلمان، در هیئت دولتش بحث بی حاصل و غیر ضروری حضور زنان در مسابقات والیبال را دنبال نمایند!؟

امامان فرمودند:« بر فرهنگ اسلام تکیه زنید و با غرب و غرب زدگی مبارزه نمائید و روی پای خودتان بایستید و بر روشنفکران غرب زده و شرف زده بتازید و هویت خویش را در یابید.» (صحیفه نور ج 11 ص 83)

آیا سزاوار است بر اساس نظر حضرت زوح الله،یک زن غرب زده با گرایش فمینیستی که به تازگی جشن زنان اشرافی را در کاخ سعدآباد برگزار کرد و التزام به قوانین نظام اسلامی ندارد،(استفاده غیر قانونی از فیس بوک) معاون امور زنان رئیس جمهور باشد!؟ هیهات که این گزینش رئیس جمهور مخالف نظر قطعی امام راحلمان می باشد!!! یکی از نگرانیهای مهم امام حضور لیبرالها در قدرت بود، که متأسفانه در این دولت تعدای از آنها به اضافه فتنه گران در سطوح بالا بکار گیری شده اند!

همگی باید بدانیم؛ اگر امروز در جمهوری اسلامی به راحتی زندگی می کنیم، مدیون فرزندان و رزمندگانی هستیم که با ایثار جان خود در جای جای جهان اسلام از مکتب تشیع و اسلام در مقابل یاغیان داعش، النصره و بقایای حزب بعث به سرکردگی آمریکا و غرب و مرتجعین عرب و رژیم صهیونیستی به دفاع برخواسته اند، آیا می دانید و می دانیم، سر چند نفر از جوانان شیعه سوریه، حزب الله لبنان و ایران توسط گروهکهای تروریستی از بدن جدا گردیده و ما در آرامش هستیم!؟ آیا تحمل دیدن سرهای بریده جوانان شیعه مظلوم را داریم!؟

والسلام 

 


یکشنبه 93 خرداد 25 , ساعت 5:38 عصر

بنام خدا و برای خدا

از آغاز بکار دولت یازدهم و ارسال پرونده هسته ای کشور از شورای عالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه، رخوت و بی تحرکی خاصی در این وزارتخانه دیده می شود و این وزارتخانه مهم آنقدر تضعیف گردیده که صرفا به عنوان هیئت مذاکره کننده هسته ای ایران با 5+1 دیده می شود و در وضعیت حساس کنونی هیچ تحرک قابل توجهی از آن مشاهده نمی گردد و گاها سخنگوی این وزارتخانه، (ببخشید هیئت مذاکره کننده هسته ای) موضعگیرهای ضعیف و بی اثری از خود بروز می دهد.

در این روزها که گروهک تروریستی داعش، شهروندان ایرانی را در عراق، به جرم زیارت امامین عسکریین با فجیع ترین وضعیت به شهادت می رساند و حتی به زنان حامله ایرانی هم رحم نمی کنند، چرا وزارت خارجه ما ساکت است! نکند آمریکاییها موضع گیری در این زمینه ها را هم محرمانه قلمداد کرده اند و وزیر خارجه ظریفمان! اجازه اظهار نظر در این رابطه را ندارد!؟ظریف

متأسفانه جریانهای تروریستی به همراه باقی مانده های حزب بعث عراق با دلارهای نفتی رژیمهای پادشاهی عربستان و قطر و هدایتگری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ترکیه در حال براندازی دولت قانونی عراق به خاطر مذهب تشیع و انقلابی گری می باشند و وزارت خارجه کشورمان در زمینی که آمریکائیها و رژیم صهیونیستی از قبل آماده و تعریف کرده اند هر روز به مذاکرات بی نتیجه هسته ای سرگرم و از مسائلی که امنیت کشورمان را به خطر انداخته، بی خبر است، یک روز با 5+1 با خانم اشتون و خنده های بی مورد و ذلیلانه وزیر خارجه و روز دیگر با هیئتهای دوجانبه و سپس در سر راه سفر به یک کشور خارجی ...و خلاصه تیم وزارت! هسته ای خارجه! کشورمان با این بازیهای آمریکا و اعزام پیرزنها و پیر مردها و کشیشهای غربی به ایران و ملاقات آنها با رئیس جمهور و دیگر مقامات کشوری-البته به اسم دیپلماسی و تغییر رویکرد جهانیان!- دیگر فرصتی  برای بررسی اوضاع جهان و پیرامون خود و چگونگی شهادت شهروندان ایرانی را بدست تروریستهای داعش ندارد و حتی متوجه نمی شوند که در کشور سوریه و هم پیمان اسراتزیک ایران، انتخابات ریاست جمهوری با شرکت 74 درصدی مردم و پیروزی محور مقاومت رخ داده است! و رئیس جمهور کشورمان با تأخیر چند روزه و سئوال برانگیز این پیروزی مردم سوریه را تبریک می گوید و شاید علت تأخیر، به خاطر عدم بازی بُرد بُرد به نفع غرب در سوریه بوده است!

آیا مسئولین وزارت خارجه نمی دانند که طرح توطئه براندازی دولت قانونی عراق، در سازمانهای جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه، اردن، عربستان و قطر برنامه ریزی شده!؟داعش و بر اساس همان طرحی که آمریکا در سال 2003 بغداد را تصرف کرد، بر همان اساس شهر موصل با داشتن جمعیتی بیش از 2/5 میلیون نفر بدون شلیک گلوله سقوط کرد!؟ آیا مدافعان شهر موصل همان سربازان و مدافعان شهر بغداد نیستند، که در سال 2003 با هماهنگی قبلی هیچ گلوله ای به طرف سربازان آمریکائی شلیک نکردند!؟  

آیا وزارت خارجه ای داریم که بداند جریانهای وهابی - تکفیری و بقایای حزب بعث و فدائیان صدام و فرماندهان خائن ارتش عراق با حمایت لجستیک کشورهای حوزه خلیج فارس در ظرف چند ساعت موفق شدند چند استان مهم و استراتژیک عراق را تصرف نمایند!؟

آیا وزرات خارجه کشورمان می داند شهر جلولاء در 40 کلیو متری مرزهای ما واقع گردیده و اکنون به تصرف گروه داعش در آمده و نظامیان عراقی هم منطقه را رها کرده و رفته اند!؟ و آیا نمی دانند منافقین خلق در سال 1367 از همین مسیر برای تصرف تهران تا نزدیکی های کرمانشاه آمدند!؟

آیا وزارت خارجه از توطئه ی هماهنگ غربی، عربی، عبری و ترکی علیه جریان تشیع در عراق، لبنان، سوریه و ایران بی خبر است!؟

آیا در این موقعیت خطیر نباید مجلس جلوی مذاکرات بی حاصل و مخل امنیت کشور را بگیرد و وزارت خارجه را از این انفعال مدیریت شده خارج نمایند و وزیر خارجه را بخاطر بی تحرکی در منطقه استیضاح نمایند!؟

برای استمرار جمهوری اسلامی ایران و دولت قانونی عراق بهترین جوانان شیعه در خون خود غلطیده اند و نباید اجازه داد جریان مظلوم تشیع بار دیگر در زیر تیغ یاغیان زمان و تروریستهای خون آشام قرار گیرند.

امامان خمینی کبیر و معمار بزرگ انقلاب فرمود:«مسئولان ما بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.» انشاءالله  

والسلام  


شنبه 93 خرداد 24 , ساعت 9:30 صبح

بنام خدا و برای خدا

در حالی که گروه تروریستی داعش و فرماندهان باقی مانده از حزب بعث عراق با پولهای رژیمهای پادشاهی قطر و عربستان و همکاری رژیم صهیونیستی، ترکیه و آمریکا بخش قابل توجهی از شهرهای مهم شمالی عراق را به تصرف خود درآورده اند و با سرعت باور نکردنی، در حال نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران می باشند، متأسفانه وزارت خارجه دولت یازدهم که در حد و قواره یک هیئت مذاکره کننده هسته ای با 5+1 ظاهر گردیده و رؤیای بی حاصل استراتژی! بُرد بُرد رئیس جمهور را دنبال می نمایند و در زمینی که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آنان تعریف کرده اند، مشغول بازی و به قول خودشان مذاکرات دو جانبه با هیئتهای مختلف 5+1 می باشند و احتمالا بسته جدید محرمانه هسته ای از سوی وزیر خارجه ایران تقدیم مقامات آمریکائی گردیده است و رئیس جمهور هم، بدنبال برگزاری جشنهای پیروزی سالگرد انتخاباتش  در سراسر کشور می باشد و در مقابل این حرکتهای بی حاصل ایران،  تروریستهای داعش با برنامه دقیقی که کشورهای حامی آنها برایشان تعریف کرده اند در حال نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی هستند. افراطیون

اگر آنطور که تروریستهای داعش ادعا کرده اند که شهر مرزی جلولاء در خاک عراق را تصرف کرده باشند، باید بپذیریم که با توطئه مشترک کشورهای غربی ، عربی، عبری و ترکی روبرو هستیم و  تروریستهای خون آشام داعش به مرزهای ما بسیار نزدیک شده اند و همه این مشکلات به خوشبینی کسانی برمی گردد که مدتی است با دشمنان این کشور، بازی بُرد بُرد را دنبال نموده و آنقدر سرگرم این بازی اغوا کننده شده اند، که پیروزی جبهه مقاومت در سوریه را با تأخیر چند روزه و با اخم و احتمالا با اجبار تبریک می گویند و علت آن هم به استراتژی! رئیس جمهور کشورمان بر می گردد، که در سوریه به نفع غرب، بازی بُرد بُرد تحقق پیدا نکرده است!

این روزها که کشورهای حامی تروریسم، از نتیجه انتخابات در افغانستان، عراق و سوریه، بهت زده و نگران شده اند و طعم شکست و حقارت را از جبهه مقاومت در سوریه چشیده اند و سرمایه گذاری کلان و حمایت همه جانبه از تروریستها، برای سرنگون کردن رئیس جمهور سوریه را بعد از گذشت سه سال، بی حاصل دیده اند، بار دیگر می خواهند شانس خود را آزمایش کنند و این بار با دلارهای نفتی کشورهای عربستان و قطر و با فراخوان بقایای رژیم بعث عراق و وارد کردن شکست خوردگان گروه تروریستی داعش از سوریه، جبهه جدیدی را در برابر محور مقاومت در استانهای سنی نشین عراق (الانبار، صلاح الدین و نینوا) باز کرده اند و تلاش دارند با نزدیک کردن گروه تروریستی داعش به مرزهای جمهوری اسلامی، فشار بیشتری به محور مقاومت( ایران، عراق، سوریه و حزب الله لبنان) وارد نمایند، تا بتوانند امتیازی که با کشتن مردم بی گناه و ویران کردن کشور سوریه در جنگ بدست نیاورده اند از طریق فشار به دولت عراق و نزدیک کردن تروریستها به مرزهای ایران، کسب نمایند.

در این مقطع حساس و سرنوشت ساز، که دشمنان و تروریستها قصد ایجاد ناامنی در مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور روسیه را از طریق کشور اوکراین دارند، ضروری است، که مسئولین اجرائی کشور و بخصوص رئیس جمهور محترم و وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی از خود تحرک بیشتری نشان دهند و با بهره گیری از توان کشورهای روسیه و چین در شورا امنیت سازمان ملل، که در مبارزه با تروریسم و حمایت از دولت قانونی سوریه تلاش کرده اند، جبهه واحدی را تشکیل دهیم تا بار دیگر جریان تروریسم و کشورهای حامی آنها را با شکست مواجه و شاهد پیروزی مجدد محور مقاومت باشیم، زیرا امامان به ما آموخته است، «که راهی به غیر از مبارزه نمانده است...باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصا آمریکا را شکست، مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست آنهائی که تصور می کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان با سرمایه داری و دفاه طلبی منافات ندارد، با الفبای مبارزه بیگانه اند.»  و رهبر عزیزمان در این رابطه فرمودند: « دشمن اصلی آن کسی است، که اینها را تحریک می کند و پول در اختیارشان می گذارد و وقتی انگیزه اینها ضعیف شد به وسایل گوناگون آنها را انگیزه دار می کنند.»

ما نباید به آن دشمنان خوشبین باشیم و همه حل مشکلات کشور را در مذاکرات هسته ای و با آمریکا ببینیم.  در عالم سیاست همه تخم مرغهایمان را در سبد مذاکرات هسته ای بچینیم و از بحران امنیتی که در مرزهایمان رقم می خورد عافل باشیم.

والسلام     

   

 


دوشنبه 93 خرداد 19 , ساعت 6:20 عصر



بنام خدا و برای خدا

  وقتی تحلیل زیبا، دقیق، کابردی و امام شناسی مفتی اعظم اهل سنت سوریه را مشاهده و مطالعه کردم و از آن طرف امام شناسی خود، دوستان و مسئولین کشور را در نظر می گیرم، فاصله زیادی با دیدگاه این عالم اهل تسنن در خصوص امام شناسی داریم و خود را در برابر این مفتی بزرگ اهل سنت شرمنده می بینم که آنچنان که باید امام شناس نیستم. حقیر مدتی در کشور لبنان و در خدمت برادران حزبالله لبنان بوده ام و شاید آنروز برای آنان، کلاس امام شناسی برگزار می کردیم و لیکن امروز باید همه اعتراف نماییم که باید در نزد نیروهای حزبالله لبنان و در محضر این مفتی بزرگ و انقلابی سوریه یک دوره کلاس امام شناسی بگذرانیم

لازم می دانم از برادر عزیز خودم آقای زاکانی بخاطر این اقدام زیبا و هنرمندانه تشکر نمایم و لذا در ادامه تحلیل زیبا و بیاد ماندنی مفتی بزرگ سوریه را از نظر می گذرانیم


تاریخ انتشار     :دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت مفتی10:06


روسای جمهور از جمله آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی و در سوریه بشار اسد نیز خلیفه هستند و نیاز به امام دارند لذا حضور امام خامنه ای مظهر ثبات و موفقیت است

به گزارش جهان، علیرضا زاکانی در صفحه شخصی خود در گوگل پلاس نوشت

دیروز جمعی از نمایندگان مجلس که توفیق حضور در سوریه در زمان انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور را داشتند به بازگویی خاطرات و گزارش سفر پرداختند که بیان گوشه هایی از آن بسیار درس آموز و افتخار آفرین است
یکی از ملاقات های هیات اعزامی با مفتی اعظم سوریه که از علمای بزرگ اهل تسنن است، در 14 خرداد صورت گرفته بود

مفتی اعظم سوریه گفته بود که علت ثبات و موفقیت ایران حضور امام خمینی و بعد از آن امام خامنه ای است، سپس با بیان یکی از اعتقادات برادران اهل تسنن بیان داشته بودند، علت اینکه خلیفه دوم عمر گفته بود که اگر علی علیه السلام نبود من هلاک می شدم هم این بود که ابوبکر، عمر و عثمان امام نبودند و خلیفه بودند، چون امام به اذن الهی انتخاب می شود لذا نیاز به امام علی علیه السلام داشتند و در ایران نیز روسای جمهور از جمله آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی و در سوریه بشار اسد نیز خلیفه هستند و نیاز به امام دارند لذا حضور امام خامنه ای مظهر ثبات و موفقیت است.

نکته جالب دیگر اینکه از نمایندگان مجلس ایران سوال کرده بودند، آیا سخنرانی امام خامنه ای در سالگرد امام خمینی رحمه الله علیه را گوش کرده اید و در جواب منفی نمایندگان مجلس که بعلت ملاقات ها نتوانسته بودند سخنرانی حضرت آقا را در چهارشنبه گذشته گوش نمایند، مفتی اعظم سوریه گفته بود من همیشه سخنرانی های ایشان را گوش می کنم و به توضیح سخنرانی مقام معظم رهبری در سه دسته نمودن کشورهای   جهان و مواضع استکبار و نظام سلطه پرداخته بودند.

این مطلب را اضافه نمایم که در دیدار هیئت ایرانی با رئیس جمهور سوریه، آقای بشار اسد وقتی به اسم رهبری معظم انقلاب می رسند لفظ امام خامنه ای را بکار می برند و می گوید ما همه باید قدرش را بدانیم ؛ آیا ما قدر شناس امام خامنه ای هستیم ؟

خدایا امام و رهبر ما را نگهدار. والسلام


چهارشنبه 93 خرداد 14 , ساعت 6:58 عصر

بنام خدا و برای خدا

قسمت دوم وظیفه حاکمیت ...

اصول روابط اجتماعى رهبران

تا مى ‏توانى با پرهیزکاران و راستگویان بپیوند، و آنان را چنان پرورش ده که تو را فراوان نستایند، و تو را براى اعمال زشتى که انجام نداده ‏اى تشویق نکنند، که ستایش بى ‏اندازه، خود پسندى مى ‏آورد، و انسان را به سرکشى وا مى‏ دارد. هرگز نیکو کار و بدکار در نظرت یکسان نباشند، زیرا نیکوکاران در نیکوکارى بى ‏رغبت، و بدکاران در بد کارى تشویق مى ‏گردند، پس هر کدام از آنان را بر أساس کردارشان پاداش ده.(نامه 53 نهج البلاغه)

امام خمینی در خصوص وظیفه وزارت ارشاد اسلامی می فرماید:

«وصیت اینجانب به وزارت ارشاد در همة اعصار خصوصاً عصر حاضر که ویژگی خاصی دارد، آن است که برای تبلیغ حق مقابل باطل و ارائة چهرة حقیقی جمهوری اسلامی کوشش کنند. ما اکنون، دراین زمان که دست ابرقدرتها را از کشور خود کوتاه کردیم، مورد تهاجم تبلیغاتی تمام رسانه‌های گروهی وابسته به قدرتهای بزرگ هستیم . چه دروغها و تهمتها که گویندگان و نویسندگان وابسته به ابرقدرتها به این جمهوری اسلامی نوپا نزده و نمی‌زنند.» (وصیت نامه امام خمینی)

من بارها اعلام کرده ام که با هیچ کس در هر مرتبه ای که باشد عقد اخوت نبسته ام. چهارچوب دوستی من در درستی راه هر فرد نهفته است. دفاع از اسلام و حزب الله اصل خدشه ناپذیر سیاست جمهوری اسلامی است. ما باید دشمن سرسخت کسانی باشیم که پرونده های همکاری آنان با آمریکا از لانه جاسوسی بیرون آمد. ما باید تمام عشقمان به خدا باشد نه تاریخ. کسانی که از منافقین و لیبرال ها دفاع می کنند، پیش ملت عزیز و شهید داده ما راهی ندارند. اگر ایادی بیگانه و ناآگاهان گول خورده که بدون توجه بلندگوی دیگران شده اند، از این حرکات دست بر ندارند، مردم ما آنها را بدون هیچ گونه گذشتی طرد خواهند کرد    .     ( پیام امام خمینی به مهاجرین جنگی مورخه 2/1/68)

امام خامنه ای در دیدار با مردم استان ایلام در مورخه 23/2/93     در خصوص هموار کردن راه هدایت مردم به بهشت توسط حاکم اسلامی فرمودند:

«امیرالمؤمنین فرمود: اگر از من اطاعت کنید، من شما را به بهشت میرسانم. عبارت امیرالمؤمنین در خطبه‌ى نهج‌البلاغه این است؛ میفرمایدفَاِن اَطَعتُمونى فَاِنّى حامِلُکُم اِن شاءَ اللهُ عَلى‌ سَبیلِ الجَنَّة؛ فرمود اگر آنچه من میگویم، گوش کنید و عمل کنید، من شما را به بهشت خواهم رساند، ان‌شاءالله؛ وَ اِن کانَ ذا مَشَقَّةٍ شَدیدَةٍ وَ مَذاقَةٍ مَریرة؛ (7) اگرچه این کار، بسیار دشوار است، بسیار سخت است، تلخ است. این حرکت، حرکت کوچکى نیست، حرکت آسانى نیست؛ این هدف امیرالمؤمنین [است‌]. رساندن انسانها به بهشت، هم در زمینه‌ى فکرى مردم، [هم] در زمینه‌ى روحى و قلبى مردم، [هم‌] در حیات اجتماعى مردم، نقش مى‌آفریند. من از این جهت روى این تکیه میکنم که گاهى شنیده میشود کسانى در گوشه‌ و کنار وقتى صحبت از هدایت و راهنمایى و بیان حقایق دینى و مانند اینها میشود، میگویند آقا، مگر ما موظّفیم مردم را به بهشت برسانیم؟ خب بله؛ بله، همین است. فرق حاکم اسلامى با حکّام دیگر در همین است: حاکم اسلامى میخواهد کارى کند که مردم به بهشت برسند؛ به سعادت حقیقى و اُخروى و عقبائى برسند؛ [لذا] راه‌ها را باید هموار کند. اینجا بحثِ زور و فشار و تحمیل نیست؛ بحثِ کمک کردن است. فطرت انسانها متمایل به سعادت است، ما باید راه را باز کنیم؛ ما باید کار را تسهیل کنیم براى مردم تا بتوانند خودشان را به بهشت برسانند؛ این وظیفه‌ى ما است، این کارى است که امیرالمؤمنین بار آن را بر دوش خود گرفته است و احساس وظیفه میکند که مردم را به بهشت برساند.»

حال که حرفها و دیدگاهای فرهنگی و دینی رئیس جمهور را در تعارض کامل با سخنان و رهنمودهای مولایمان امیرالمومنین (ع) و حضرت روح الله و مقام معظم رهبری دیدیم، ما را به این نتیجه می رساند که:

1-     دیدگاههای رئیس جمهور در حوزه دین و فرهنگ شِبه روشنفکری و کاملا بر مبانی لیبرالیسم غربی استوار است و اینگونه دیدگاهها بر اثر هم نشینی با تفکر غرب و شاید هم مثل اکثر افرادی که به کشور پیر استعمار سفر کرده و در آنجا تحصیلات عالیه داشته اند، دچار دگردیسی فرهنگی و خودباختگی فرهنگی شده است!

2-     احتمال دیگر این است که چون زیر مجموعه فرهنگی و دینی رئیس جمهور با مبانی دینی و فرهنگی فاصله دارند و فاقد عمل مناسب می باشند، رئیس جمهور بهتر دانسته اند که این وزراء وارد این حوزه نشوند.

3-     شاید هم بخاطر اینکه تعدای از وزراء آقای روحانی دقیقا بر خلاف استراتژی حضرت امام خمینی بکار گیری شده و در فتنه سال 88 نقش آفرینی کرده اند و هم با اجراء مبانی دینی در سیاست مخالفند، پس رئیس جمهور خیال خود و وزراء را با طرح نظرات لیبرالیستی فرهنگی و دینی و انداختن توپ در حوزههای دیگران  می خواهد راحت کنند و صرفا آنان مروج فرهنگ غربی باشند!

 

والسلام  


چهارشنبه 93 خرداد 14 , ساعت 6:53 عصر

بنام خدا و برای خدا

متأسفانه رئیس جمهور محترم در کسوت روحانیت و مقامی که وزارت ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سازمان حج و زیارت از زیر مجموعه های کاری ایشان می باشد، مدتی است، مطالبی را در مراسمهای مختلف مطرح می نمایند که با کلیت نظام جمهوری اسلامی و وظایف مسئول اجرائی کشور و سوگند ایشان در زمان تحویل گرفتن ریاست جمهوری در تناقض آشکار است. آقای روحانی در مورخه 3 خرداد 93 سخنان تأمل برانگیزی را مطرح کردند که مورد اعتراض و تعجب مراجع تقلید و علما و دلسوزان نظام اسلامی قرار گرفت و موجب خوشحالی دشمنان اسلام بخصوص رژیم صهیونیستی گردید و ایشان گفتند:

« اینقدر در زندگی مردم مداخله نکنید، ولو به خاطر دلسوزی؛ بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد! پیامبر (ص) شلاق در دست نداشت، پیامبر (ص) بشیر و نذیر بود و ما نیز باید بشیر و نذیر باشیم.همه باید کاری کنیم که آرامش در جامعه حاکم باشد    .    »

حسن روحانی در دیدار با کارکنان محیط زیست گفت: «دین را نباید دست دولت بدهیم دین دست علما، مراجع، فرهیختگان و دلسوزان است و آنان باید دین را تبلیغ کنند    .    »  

حسن روحانی در دیدار هنرمندان گفت: «اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند، سخنی به گزاف نگفته‌ایم، پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست«

آقای روحانی گفتند:«بعدها غصه دیگری شروع شد که با ماهواره‌ها چه کنیم اگر خدای نکرده تلویزیون‌مان با دیش مخفی و آشکار، شبکه دیگری را بگیرد، در جوانان ایرانی چگونه ایرانیت و اسلامیت می‌ماند. آمدیم و در پشت بام‌ها و بالکن‌ها با آن مبارزه کردیم، اما تاثیری نداشت اما نه ایمان مردم پر زد و نه هویت مردم از دست رفت.»

حال که نظرات آقای روحانی را مشاهده کردید به نظرات و دیدگاههای امیرالمومنین(ع) در زمانی که خلافت را در دست داشت و بر منبر خطابه و موعظه جهت رستگاری و هدایت مردم به سوی بهشت سعادت ایراد نموده، می پردازم و پس از آن استراتژی امام خمینی را ملاحظه می کنیم و سپس بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص وظایف حاکم اسلامی  جهت هدایت مردم به سوی بهشت را از نظر می گذرانیم و امیدوارم که رئیس جمهور در نظرات خود در حوزه دین بر اساس رسالت دینی و قانونی خود اقدام نماید و در رویه ناصواب خود نسبت به دین، اگر افراطیون و حسودان اطرافش بگذارند ، تجدید نظر نماید.

  

پرهیز دادن از دنیا پرستى

شما را از دنیا پرستى مى‏ترسانم، زیرا منزلگاهى است براى کوچ کردن، نه منزلى براى همیشه مانده است. دنیا خود را با غرور زینت داده و با زینت و زیبایى مى‏فریبد. خانه‏اى است که نزد خداوند بى مقدار است، زیرا که حلال آن با حرام، و خوبى آن با بدى، و زندگى در آن با مرگ، و شیرینى آن با تلخى‏ها در آمیخته است.(نهج البلاغه خطبه 112)

روش برخورد با دنیا

مردم آنچه را خدا واجب کرده جزو خواسته‏هاى خود بدانید، و در پرداختن حقوق الهى از او یارى طلبید، و پیش از آن که مرگ شما را بخواند گوش به دعوت او دهید. همانا زاهدان اگر چه خندان باشند، قلبشان مى‏گرید و اگر چه شادمان باشند اندوه آنان شدید است و اگر چه براى نعمت‏هاى فراوان مورد غبطه دیگران قرار گیرند امّا با نفس خود در دشمنى بسیارى قرار دارند.(نهج البلاغه خطبه 113)

  شناخت دنیا

آرى همانا دنیا خانه نابود شدن، رنج بردن از دگرگونى‏ها، و عبرت گرفتن است، و از نشانه نابودى، آن که: روزگار کمان خود را به زه کرده، تیرش به خطا نمى‏رود، و زخمش بهبودى ندارد، زنده را با تیر مرگ هدف قرار مى‏دهد، و تندرست را با بیمارى از پا در مى‏آورد، و نجات یافته را به هلاکت مى‏کشاند.(نهج البلاغه خطبه 114)

هشدار از فریب کارى شیطان

همانا شیطان،  راه‏هاى خود را به شما آسان جلوه مى‏دهد، تا گره‏هاى محکم دین شما را یکى پس از دیگرى بگشاید، و به جاى وحدت و هماهنگى، بر پراکندگى شما بیفزاید،از وسوسه و زمزمه و فریب کارى شیطان روى گردانید، و نصیحت آن کس را که خیرخواه شماست گوش کنید، و به جان و دل بپذیرید. (نهج البلاغه خطبه 121 )

جایگاه صحیح مشورت

بخیل را در مشورت کردن دخالت نده، که تو را از نیکوکارى باز مى ‏دارد، و از تنگدستى مى ترساند. ترسو را در مشورت کردن دخالت نده، که در انجام کارها روحیّه تو را سُست مى‏کند.(نامه 53 نهج البلاغه)

ادامه مطالب در قسمت بعدی...


دوشنبه 93 خرداد 12 , ساعت 12:36 صبح

بنام خدا و برای خدا

حجةالاسلام و المسلمین سید حمید روحانی ار یاران صدیق و همیشه همراه امام خمینی(ره) در سخنرانی خود در جمع دانشجویان شیراز در مورخه 8 خرداد 93 پیرامون ضعفهای مختلف هاشمی رفسنجانی و عدم صداقت ایشان با مردم گفتند: «     شب رحلت امام در جماران بودیم. لحظه فوت، امام را در تلویزیون های مدار بسته می دیدیم. بعد ازاینکه امام به ملکوت اعلی پیوست، صدای زجه و گریه مردم در جماران پیچید و همه از خانه ها بیرون آمده بودند. در این شرایط هاشمی به حاج احمد(فرزند امام) اصرار می کرد که فوت امام را اعلام نکنید و به مردم اعلام کنید که حال امام بد است و چند روز در مساجد مراسم دعا برگزار کنید تا در این فرصت رهبر آینده را تعیین کنیم؛ که حاج احمد زیر بار نرفت(1)»

با توجه به زیاده خواهی هاشمی رفسنجانی در مقاطع مختلف انقلاب و ایستادگی غیر منطقی در مقابل امام در دوران دفاع مقدس که در سال 1367 منجر به عقب نشینی پی در پی نیروهای رزمنده ایرانی در جبهه های مختلف گردید و در نهایت نظر آقای رفسنجانی بر امام تحمیل شد و امام با مظلومیت تمام جام زهر تلخ پذیرش قطعنامه 598 را نوشیدند و پس از چند روز که امام حضور پر شور رزمندگان را در جبهه ها دیدند که در یک حمله همه جانبه جلوی پیشروی نیروهای عراقی را گرفته و به مرزهای بین المللی رسیدیم، «آقا سید احمد از قول امام در یک سخنرانی می گوید پس از حمله عراق و حضور گسترده نیروهای بی شمار مردمی به جبهه امام فرمودند ؛ اگر می دانستم مردم اینگونه به جبهه می آیند، قطعنامه را قبول نمی کردم.(2)»

هاشمی رفسنجانی هچنین در سال 1388 وقتی به این نتیجه رسید، که کاندیدای مورد حمایتش رأی لازم را در انتخابات ریاست جمهوری کسب نمی کند و بار دیگر یک شکست تاریخی برای دنیای ایشان منظور می شود، با همه توان به میدان آمد و دست به یک عملیات انتحاری زد و نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشت و وعده آشوب را دو روز قبل از انتخابات داد و پس از برگزاری انتخابات، کشور را 8 ماه، با هدایتگری فرزند فتنه گرش غرق آتش و خون کرد.

هاشمی رفسنجانی همیشه با افکار عمومی بازی کرده است و این بار وقتی عامه مردم از این نظر هاشمی مطلع شوند که پس ار رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی قصد داشته که مردم را به اسم دعا برای سلامتی امامی که با دنیا وداع کرده، چند روز در مساجد معطل نماید تا بتواند رهبر دلخواه خود را مثل قائم مقامی منتظری به مردم تحمیل نماید و لذا مردم کشورمان این بازیهای عوام فریبانه را ندیده نخواهند گرفت.شهید آیت

حکایت آقای رفسنجانی همانند اقدام سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در 8 شهریور ماه سال 1360 می ماند که پس از انفجار نخست وزیری و شهادت شهیدان رجائی و باهنر، افرادی مثل محسن سازگارا ( پناهنده به آمریکا)، خسرو تهرانی(متهم ردیف دوم انفجار نخست وزیری و عضو منافقین قبل از انقلاب)، تقی محمدی( که بطرز مشکوکی در زندان کشته شد) و جواد قدیری(عضو مهم منافقین خلق و نفوذی در کمیته انقلاب اسلامی) با هدایت بهزاد نبوی مقداری خاکستر از محل انفجار جمع آوری کرده و آن را بعنوان جنازه مسعود کشمیری که عامل اصلی انفجار و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر بوده درون تابوت قرار داده(بدون اخذ نظر پزشکی قانونی) و مراسم تشیع جنازه و خاکسپاری کشمیری را انجام می دهند و حتی خانمی ناشناس  بعنوان همسر کشمیری در مراسم ختم در مدرسه عالی شهید مطهری شرکت می نماید و مردم شهادت همسرش را به او، که هیچ رابطه ای با کشمیری منافق ندارد تسلیت می گویند تا مقدمات فرار کشمیری از کشور فراهم گردد (3) و کشمیری پس از چند روز در پاریس مصاحبه ای انجام داد و رسما عملیات انفجار نخست وزیری را بعهده گرفت و آقای هاشمی هم در این ایام از بهزاد نبوی بشدت حمایت کردند که مشروح اقدامات سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را انشاء الله در جریان شناسی سیاسی 7 به اطلاع کاربران عزیز خواهم رساند، بشرط اینکه ما را مثل شهید دکتر حسن آیت ترور نکنند

.  دکتر حسن آیت

قصه شهید دکتر حسن آیت که نماینده مجلس بود این چنین است ؛ در زمانی که میر حسین موسوی را بعنوان وزیر خارجه به مجلس معرفی کردند، دکتر حسن آیت گفت مدارکی را در اختیار دارد که وابستگی موسوی و همسرش را به جریان مارکسیستی اثبات می نماید و فردا آن مدارک را در اختیار نمایندگان مجلس قرار می دهم و فردا وقتی برای رفتن به مجلس درب خانه را باز کرد با 64 گلوله سر و سینه و پیکر او را نشانه رفتند و آیت به شهادت رسید و اسناد داخل کیف را هم بردند .

 

والسلام

پاورقی

1-      سایت جهانیوز

2-      راز قطعنامه ص 272

3-      ویژه نامه روزنامه ایران خرداد 89 ص 134

 


شنبه 93 خرداد 10 , ساعت 3:40 عصر

بنام خدا و برای خدا

« من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزون طلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد. ما باید برای پیشبرد اهداف و منافع ملت محروم ایران برنامه ریزی کنیم، ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسایل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم و این را باید از اصول سیاست خارجی خود بدانیم.(1)»

امام و رهبری

جملات فوق قسمتی از پیام امام خمینی است که در زمان پذیرش قطعنامه 598 صادر فرمودند و بعنوان استراتژی نظام جمهوری اسلامی در حمایت از مسلمانان جهان در مقابل نظام سلطه یا کدخدای جهان برای همیشه مطرح و آن را از اصول خدشه ناپذیر سیاست خارجی کشورمان اعلام فرمودند.
در این ایام که بیست و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی امام را در پیش داریم، بر آن شدم که برگ زرینی از استراتژی آن پیر سفر کرده را در جهان اسلام مورد مطالعه قرار دهیم و برخود ببالیم که سرباز کوچکی در خدمت اهداف بلند آن یار سفر کرده بوده ایم و او که چه زیبا فرمود؛ «من با اطمینان می گویم، اسلام ابر قدرتها را به خاک مذلت می نشاند.» و باز فرمودند؛ « ما در صدد خشکاندن ریشه های فاسد صهیونیسم و سرمایه داری و کمونیسم در جهان هستیم.»
امروز وقتی نگاهی به ابر قدرتهای جهان می اندازیم، از ابرقدرتی بنام شوروی کمونیسم خبری نیست و دیگر آمریکا در نزد ملتهای آزاده جهان بعنوان کدخدا و ابرقدرت مطرح نیست و شعار « مرگ بر آمریکا » را در مظلوم ترین و محروم ترین کشورها در افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه، فلسطین، مصر، لیبی، بحرین، عراق، سودان، یمن، نیکاراگوئه، ونزوئلا و ... می شود شنید.
امروز نام امام خمینی(ره) در سراسر جهان، در نزد ملتهای مظلوم و محروم بعنوان سمبل مبارزه ی با آمریکا می درخشد. رژیم صهیونیستی که هیچ ارتشی در منطقه، یارای هماوردی با او را نداشت، در جنگ 33 روزه در مقابل حزب الله لبنان با بهره گیری از استراتژی امام طعم سخت شکست را چشید و در جنگ 22 روزه و جنگ 8 روزه در غزه، در مقابل یک گروه محاصره شده در باریکه غزه، هیمنه اش فرو ریخت و این در حالی بود، که در جنگ 8 روزه فقط 4 روز از استراتژی امام خمینی در غزه بهره گرفته شد.
امروز حضرت امام خامنه ای بر اساس همان استراتژی خمینی کبیر(ره) پرچم مبارزه علیه ظلم و کفر را در دست گرفته و در مقابل کشورهای محور شیطان، که با فرماندهی آمریکا و با پول مرتجعین عرب به مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) برخاسته اند با صلابت و پایداری مثال زدنی ایستاده اند و دشمنان اسلام ناب را که بیش از 3 سال و با گسیل بیش از 100 هزار نفر تروریست خون آشام از سراسر جهان تلاش می نمایند که نظام کشور سوریه را به نفع آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تغییر دهند، در برابر محور مقاومت زمین گیر شده و هر روز شاهد شکست کشورهای محور غربی، عربی و عبری  هستیم.
استراتژی امام خمینی و قدرت نرم ایران اسلامی در تمام جهان نورافشانی می کند و نظام سلطه با طرح دو مدل جدید از اسلام به جنگ اسلام انقلابی آمده است. یک مدل آن اسلام وهابیت، تکفیری و افراطی با نمایندگی کشور سعودی و مدل دوم، اسلام میانه رو و بی خاصیت به نمایندگی کشورهای ترکیه و مالزی است، که هر دو مدل آن، اسلام آمریکایی را در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاده اند و این اسلام افراطی و میانه رو بیشترین آتش افروزی را در مقابل استراتژی امام بکار گرفته اند. اسلام آمریکائی در مقابل اسلام ناب در همه جبهه ها شکست خورده است در جبهه یمن در مقابل حوصی ها- در کشورعراق مقابل جریان تشیع -در لبنان مقابل حزب الله -در سوریه مقابل جریان مقاومت- در فلسطین در مقابل استراتژی امام که محو رژیم اشغالگر قدس را بنیان نهاد. و امروز جبهه بیداری اسلامی با بهره گیری از استراتژی موفق امام خمینی در بیشتر کشورهای مسلمان در مقابل استکبار ایستاده و می رود که نظام سلطه جهانی و در رأس آن آمریکا را به انزوا بکشانند، هر چند استکبار با همه توان خود در مقابل بیداری اسلامی صف آرایی نموده است.
انشاءالله بتوانیم جشن پیروزی بزرگ اسلام را با فرو ریختن کاخهای ظلم و ستم به نظازه بنشینیم و امامان خمینی کبیر چه زیبا فرمودند:« بحمدالله از برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است و می رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه ی مستکبران فرو ریزد(2)

والسلام

پاورقی

1-       صحیفه نور امام خمینی ص 238

2-       همان ص 237   


جمعه 93 خرداد 9 , ساعت 11:46 صبح

بنام خدا و برای خدا

بار دیگر شاهد یک حرکت باصطلاح فرهنگی! و یا فاجعه دیگر از سوی دولت اعتدال( مدعیان عقلانیت!) در قالب جشنواره شعر فجر در تاریخ 2/3/93 توسط وزارت ارشاد اسلامی بودیم که وزیر مربوطه یعنی علی جنتی در توصیف آن گفت: « جشنواره شعر فجر سلایق را دور هم جمع کرد .» و سپس آقای وزیر که خود تحت نفوذ افکار حزب کارگزاران سازندگی و بخصوص اوامر هاشمی رفسنجانی ( حزب لیبرال، دموکرات و اسلامی ) می باشد در تقابل با نگرانی رهبر معظم انقلاب ، مراجع عظام تقلید، علما و مردم متدین کشور که به مناسبتهای مختلف نگرانی خود را از تهاجم فرهنگی دشمن ابلاغ و اعلام داشته اند با فرافکنی و فرار از مسؤلیت خود، می گوید :« ما نگران هتک حرمت و کرامت انسان هایی هستیم که دل در گرو اسلام و نظام جمهوری اسلامی دارند و شخصیت آنان بطور مداوم مورد هجوم قرار می گیرد و سرمایه های اجتماعی کشور به حراج گذاشته می شود. البته ما نگران مسائل دیگری نیز هستیم. نگران میلیون ها جوان فاقد شغل که با داشتن تحصیلات عالیه میدان کار و فعالیت سازنده برای امرار معاش خود نمی یابند و در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار دارند. ما نگران گسترش اعتیاد و فروپاشی هزاران خانواده ای هستیم که به این بلای خانمانسوز دچار شده اند و نگران میلیون ها کودک معصوم هستیم که چشم به آینده دوخته اند و خانواده های آنان در حاشیه شهرها با انواع مشکلات اقتصادی، معیشتی، بهداشتی، درمانی و فساد اخلاقی دست و پنجه نرم می کنند. ما هم نگران وضعیت حجاب و عفاف در جامعه هستیم که با وجود تمامی تلاش های دستگاه ها و نهادهای فرهنگی، شاهد گسترش بدحجابی و جریحه دار شدن عفت عمومی و دور شدن از معیارهای اسلامی هستیم. ما نگران افزایش تکان دهنده آمار طلاق در جامعه و فروپاشی خانواده ها هستیم. ما نگران تلاش دشمن برای مسخ هویت فرهنگی ملی و اسلامی خود هستیم که می کوشد با بهره گیری از همه ابزارهای فرهنگی و رسانه ای و ترویج الگوهای غربی، سبک زندگی ایرانیان را از هویت بومی و اسلامی آن خارج سازد.»

بلاخره در یک حرکت نادر و جدید از سوی یکی از اعضاء دولت اعتدال، به نام علی جنتی که آقای نگران برازنده ایشان است، آنقدر در حوزه های مختلف کشور احساس نگرانی از ایشان مشاهده شد و آنقدر حرفهای بی ربطی که با اهداف جشنواره شعر فجر رابطه ای نداشت گفت، که باعث نگرانی جمع حاضر گردید! و تنها نگرانی که وزیر حلقه به گوش آقای رفسنجانی نداشت، حمله به مبانی دینی از سوی تعدادی ازشاعرنماها در جشنواره شعر فجر بود، که با اشعار سخیف خود به ارزشهای جامعه ی اسلامی حمله ور شدند و آقای وزیر هم هیچ نگران نشدند!

با عرض پوزش از کاربران عزیز به چند بیت از آن شعرها(اراجیف) اشاره می نمایم.

یکی از این افراد که دفاع مقدس را نفهمیده می گوید:

دارم تقاص جنگ را پس میدم / جنگی که میگفتی مقدس بود

ما هر دومون قربونی جنگیم / بسّه، برا هفت پشتمون بس بود

شاعرنمای دیگری می گوید:

از سکوتت دست برداری ای کاش / امشب دیگه وقت خجالت نیست

از روسریتم چشم پوشی کن / این جوری آدم با تو راحت نیست!

 فرد هتاک دیگری می سراید:

ما باید خاطره را زنده کنیم / هر جوری شد به عقب برگردیم

گره روسریُ شُل تر کن / تا سرِ ظهری به شب برگردیم!

بیا تا دوباره با نگاهامون / یه کمی حرف خصوصی بزنیم

شاعرنمای دیگری با حمله به دفاع مقدس می گوید:

سالها از روزگار تو گذشت / آرمانهای شما تکذیب شد

جنگ تو با مرگ بود، اما پدر / طرح منع زندگی تصویب شد

فهم « لا اکراه دین» سخت بود / نص قرآن خدا انکار شد

بس که بی تو، توسری خورد از همه / خواهرم از روسری بی زار شد!

آیا از این اراجیفی که در جشنواره ای که به اسم نظام اسلامی و با بودجه بیت المال بر پا شده و به ارزشهای همین نظام اهانت می شود، نباید وزیر ارشاد نگران شود و از این نگرانی دق کند و بمیرد!؟ آیا رئیس جمهور نباید از خود در برابر این عمل ضد فرهنگی وزیر واکنش نشان دهد و از مردم عذر خواهی نماید!؟ آیا نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید جلوی افراطی گری وزیر بی فرهنگ ارشاد اسلامی را با طرح استیضاء و برکناری او بگیرند!؟ مماشات و کنار آمدن با افراطی گریهای برخی از اجزاء دولت تا به کی!؟ امروز برای دولت اعتدال استفاده از فضای مجازی فیسبوک که از نظر قانون برای همه ممنوع می باشد، امری مباح تلقی می گردد! و کسانی که در نظام اسلامی به اجرای قوانین جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند، آیا قابل اعتمادند!؟

آقای رئیس جمهور باید بدانند؛ که در دوره فعالیت دولت اعتدال بیش از هر زمان دیگر به مبانی فرهنگ دینی آسیب رسیده است و اگر این روند ضد دینی که علی جنتی از مهاجرانی منافق و فاسد به ارث برده، ادامه یابد، همان مصیبت کشور آندُلس در 500 سال قبل بر کشور امام زمان(ع) با سکوت و همراهی رئیس جمهور و نمایندگان مجلس وارد خواهد شد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مردم بر اساس تکیف الهی خود و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر وارد صحنه خواهند شد و با افراطیون دولت اعتدال همان برخوردی را خواهند کرد که در حماسه نهم دی سال 88 با اصحاب و سران فتنه انجام دادند.

والسلام


دوشنبه 93 خرداد 5 , ساعت 1:27 عصر

بنام خدا و برای خدا

از اواخر دهه 60 و آغاز دهه 70 مقام معظم رهبری بحث تهاجم فرهنگی، سپس شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمن را بارها مطرح فرمودند و لیکن موضوع تهاجم نرم دشمن از سوی همه دولتهای نظام اسلامی از دهه 70 تاکنون با سهل انگاری، بی توجهی و شاید با بی بصیرتی نسبت به این موضوع مهم و اساسی مواجه گردیده و هیچ تلاش موثری را از سوی مسؤلین مربوطه شاهد نبودیم و دولت اعتدال هم تاکنون موضوع تهاجم فرهنگی دشمن را با بی خیالی و رها کردن مردم و جوانان و اُنس گرفتن آنان را با ماهواره ها توصیه می کنند.

 رئیس جمهور محترم در مورخ27 اردیبهشت 93 می گویند: « اینکه با ماهواره چه کنیم. اگر خدایی نکرده تلویزیونی بتواند با یک دیش مخفی یا آشکار شبکه دیگری را بگیرد و جوانان آن شبکه را بببیند چگونه ایرانیت و اسلامیت می‌ماند؟! دیدیم که ماهواره آمد و مبارزه در پشت‌بام و بالکن تاثیرگذار نبود و نه ایمان مردم پَر زد و رفت و نه هویت مردم از دست رفت.»ماهواره

آقای روحانی همچنین می گوید:« گویی دوران پیام‌های یک طرفه به سرآمده و کم کم به نقطه‌ای می‌رسیم که جایی برای استبداد پیام نباشد و دیگر دوران رساندن پیام از طریق بلندگوهای یک طرفه، منبرهای یک طرفه، تریبون‌های یک طرفه و سنتی به سرآمده است. امروز هر پیامی که در دنیا بازتاب وسیع‌تری داشته باشد پیام قوی‌تر و تاثیرگذار‌تر است    .     »

برای اطلاع رئیس جمهور محترم در بحث ماهواره باید گفت؛ امروز شبکه های ماهواره ای با هدف قرار دادن سبک زندگی ایرانی- اسلامی و اعتقادات مردم در پی زدودن سنتهای معنوی، توکل، تقوِی، مهدویت، عفت و حیاء در جامعه ای دینی ما می باشند و بخشی از اهداف خود را دراین راستا درنوردیده اند.

آیا درصد بالای آمار طلاق در تهران و کرج و تعدادی از مراکز استانها را نمی دانید!؟ و یا کارشناسان با تدبیر شما ! درصد بالای آمار طلاق را از آثار ساخت مسکن مهر در دولت قبل اعلام کرده اند که این چنین دین مردم و جوانان این کشور برایتان بی اهمیت است!؟ و یا با خُلق و خوی زندگی غربی آثار مخرب ماهواره برای شما عادی شده است!؟

جناب آقای روحانی! چشم خود را بر واقعیتها درون جامعه برای پیروزی در گام بعدی انتخابات نبندید، امروز شبکه های ماهواره ای اقتدار پدران را از خانواده سلب نموده و دیگر پدر محور خانواده محسوب نمی شود!

امروز شبکه های ماهواره ای در کشور ما در تلاشند که بنیان خانواده شکل نگیرد و اگر دختران و پسران دیر ازدواج می کنند و دیر هنگام صاحب فرزند می شوند و یا با تک فرزندی و یا با بی فرزندی خود را سازگار می کنند، از آثار مخرب شبکه های ماهواره ای است، که در نظر شما هیچ آسیبی به دین نمی رسانند!

رهبری معظم انقلاب می فرمایند به داد خانواده برسید و شما با حرفهای ناصواب خود، آب به آسیاب دشمنان می ریزید، آیا کسانی که متن سخنرانی شما را تهیه کرده اند، خوشحالی دشمنان دین و شبکه های ماهواره ای را از این سخنان سهل انگارانه، به شما رسانده اند؟!

جناب آقای روحانی! امام صادق علیه السلام به مفضّل فرمودند:

«أَیْ مُفَضَّلُ قُلْ لِشِیعَتِنَا کُونُوا دُعَاةً إِلَیْنَا بِالْکَفِّ عَنْ مَحَارِمِ اللَّهِ وَ اجْتِنَابِ مَعَاصِیهِ وَ اتِّبَاعِ رِضْوَانِهِ فَإِنَّهُمْ إِذَا کَانُوا کَذَلِکَ کَانَ النَّاسُ إِلَیْنَا مُسَارِعِینَ؛ 

ای مفضّل! به شیعیان ما بگو، مردم را بسوی ما بخوانید به وسیله پرهیز از محرّمات الهی و خودداری از نافرمانی خداوند و دنبال کردن خشنودی خداوند. پس اگر شیعیان چنین بودند، مردم به سوی ما شتاب می گیرند.»

اگر عمل شیعیان تا این حدّ در نظر امام صادق(ع) موثر است، رفتار عالمان شیعه به مراتب تأثیرگذارتر خواهد بود. لذا از جناب آقای دکتر روحانی در عرصه دفاع از دین، انتظاری مضاعف است ، اولین انتظار لباس مقدس روحانیت است که بر تن شماست و این لباس بر شما تکلیف تذکر به عمل دین را یادآوری می نماید و دومین انتظار این است که شما سوگند یاد نموده اید که از دین و اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفاظت نمائید و حرفهای شما در رابطه با ماهواره و دیگر مسائل فرهنگی با سوگند شما در تناقض است. 

امید واریم که آقای رئیس جمهور در لباس مقدس روحانیت؛ مردم کشورم را به سوی امام صادق و امامان معصوم علیه السلام دعوت نموده و از دعوت جوانان به سوی ماهواره ها پرهیز نمایند و مواظبت باشند که جریان انحرافی و افراطیون درون دولت اعتدال، متن سخنان ناصواب و دشمن شادکن برایشان تحریر نکنند. انشاءالله 

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ