سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری حجاب تیز فهمی است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 مهر 19 , ساعت 12:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

برخی از اضلاع فتنه 88 در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری 96 فعال شده و ملاقاتهای پی در پی برگزار می کنند. اخیراً اسحاقف جهانگیری به ملاقات محمد خاتمی از سران فتنه رفته و در خصوص انتخابات سال آینده با وی مذاکراتی داشته است. اسحاق جهانگیری در این ملاقات به خاتمی می گوید؛ آقای روحانی تکلیفش با خودش هم مشخص نیست و برای حضور و عدم حضور در انتخابات مردد است و جواب درستی هم به کسی نمی دهد! و بخاطر اینکه نتوانسته به شعارها و وعده هایش عمل کند، بسیار نگران رأی نیاوردن خود است!

اسحاق جهانگیری، به محمد خاتمی می گوید؛ عده ای از اصلاح طلبان به سراغ من برای ریاست جمهوری سال 96 آمده اند که من گفته ام اگر حسن روحانی نیاید و همه بر روی من اجماع داشته باشند، آماده حضور هستم!ل

متأسفانه در نظام جمهوری اسلامی، کسانی عهده دار مسئولیت هستند که از صلاحیت لازم برخوردار نبوده و اعتقادی هم به فتنه سال 88 ندارند و لذا برای بدست آوردن قدرت به سران فتنه متوسل شده اند! البته وقتی حسن روحانی برای ماندن در قدرت به مجمع روحانیون رفته و به التماس مغز خاکستری فتنه(موسوی خوئینی ها) می پردازد، اقدام اسحاق خان، دور از انتظار نیست، زیرا اینان مصداق کسانی هستند که قرآن در وصفشان می فرماید: یُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا یَشْعُرُونَ. ترجمه: مى‏خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند؛ در حالى که جز خودشان را فریب نمى‏دهند؛ (اما) نمى‏فهمند.

در درون شرکت سهامی دولت اعتدال، غوغائی برای کسب قدرت و ماندن در قدرت بر پا استبرخی از وزراء، در نشستهایف محرمانه خود، حضور حسن روحانی در انتخابات سال 96 را به مصلحت ندانسته و برخی دیگر برای ماندن در قدرت با حضور حسن روحانی موافق هستند، برخی می گویند؛ ما اجازه نمی دهیم که اسحاق جهانگیری و عارف جانشین روحانی شوند و هاشمی رفسنجانی هم نمی خواهد، گوی قدرت از درون جبهه لیبرالها و همراه با شیطان بزرگ خارج شود! و در نهایت؛ همگی اینها منتظر عنایت کدخدا(آمریکا) برای رهایی از این وضعیت هستند، تا بتوانند همچنان در قدرت بمانند!

قطعاً شیطان بزرگ برای کمک به این جماعت تشنه قدرت، برجامهای دیگری در دست دارد، که باید به نفع جبهه استکبار عملیاتی شود، آیا لیبرالهای غرب زده و غربگرا در خدمت به کدخدا موفق می شوند؟!!!

والسلام

کانل وزنه سیاسی


یکشنبه 95 مهر 18 , ساعت 11:10 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 منتفی شد، جریانی که آمریکا را کدخدا می داند و فرمان دولتغ اعتدال را در کنترل دارد، یگانه راه موفقیت خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را دو قطبی کردن جامعه و شکستن وحدت ملت می داند، لذا طرحهای مختلفی را برای این هدف شیطانی در دست اجراء دارد که یکی از آنها برگزاری کنسرتهای موسقی است. این جریان نفاق، به وزیر ارشاد متذکر شده، که اگر با این استراتژی همراهی نکند و دو قطبی در جامعه شکل نگیرد، کرسی وزارتخانه را باید ترک نماید.

یکی از اهداف رئیس دولت اعتدال، شعار چرخیدن سانتریفیوژها به همراه چرخیدن اقتصاد کشور در مذاکرات هسته ای بود و در این مسیر، آنچنان شیفته کدخدا (آمریکا) شده بود، که فکر می کرد در پایان مذاکرات هسته ای و رفع تحریمها، جناب روحانی به یک قهرمان بی بدیل از سوی آمریکا تبدیل می شود، اما با اجرائی شدن برجام، خوشبینی افراطی حاج حسن به یأس مبدل شد و لذا اساتید دروغ وت تزویر، وارد میدان شده و گفتند؛ هدف دولت از برجام، گشایش اقتصادی بوده، نه لغو تحریمها؟!

در زمانی که هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود، وقتی از ایشان در خصوص چرائی تأسیس دانشگاه آزاد سئوال می شد، در پاسخ می گفت؛ بیکاری یک جوان با سواد، بهتر از بیکاری فرد بیسواد است و لذا تحصیل در دانشگاه آزاد را برای سرگرم نمودن قشر جوان و جویای کار دهه 70 مفید می دانست. بر همین اساس، جناب روحانی که سالها در محضر آقای رفسنجانی تلمذ کرده، بعد از گذشت 33 ماه از عمر دولتش و عدم حل مشکل اقتصادی و بیکاری جوانان، از تزویر پدر خوانده دولتش در دهه 70 بهره جسته و مشکل کشور را عدم برگزاری کنسرتها دانسته و وزیر مربوطه را بخاطر پذیرش عدم برگزاری کنسرت در مشهدالرضا علیه السلام توبیخ می کند!

اگر احیاناً یک درصد کنسرتها بدلائل مختلف مجوز برگزاری دریافت نکردند، آیا آسمان به زمین آمده که اینچنین رئیس دولت اعتدال پریشان خاطر شده و برمی آشوبد؟! موضع گیری جناب روحانی، همانند موضعگیری معاویه در شهر مدینه است کهع وقتی به آن شهر سفر کرد، مقداری موی یک خانم را از جیبش بیرون آورد و به مردم آن شهر نهیب زد که چرا وضعیت حجاب خانها در شهر مدینه این قدر ناهنجار است؟! (در مثال مناقشه نیست)

مردم باید بیدار باشند و نسبت به توطئه های دولت اعتدال و اصلاح طلبان آمریکائی، مبنی بر دو قطبی کردن جامعه هوشیار باشند، که جماعت زر و زور و تزویر موفقیت خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را در زدودن وحدت ملی کشور می دانند و لذا نباید به لیبرالهای غربزده، مجال شکستن وحدت ملی و دو قطبی کردن جامعه را داد و در عرصه ی جنگ احزاب و پیچ بزرگ تاریخی، نقش خواص طرفدار حق، در ایجاد خاکریز روشنگری و بصیرت افزائی، بسیار اهمیت دارد.

والسلام

 غ


پنج شنبه 95 مهر 15 , ساعت 8:28 صبح

به نام خدا و برای خدا

از مدت 48 ماهه ریاست جمهوری آقای حسن روحانی کمتر از 10 ماه باقی مانده و عملکردی برای ارائه به مردم، در پرونده خودغ ندارد، اما ممکن است برجام را سبب نجات خود در دنیا و پس از مرگ بداند و علی رغم شکست فاحش برجام، همچنان بگوید: برجام بازی برد-برد بود! برجام آفتاب تابان است! برجام را خدا آورد! برجام سایه شوم جنگ را از کشور دور کرد! برجام برای حل مشکل آب آشامیدنی، اشتغال جوانان، رفع ریزگردها، محیط زیست و رفع محدودیت بانکی مفید بوده! برجام را برای تسهیل امور اقتصادی بداند و برجام را ...!!!!!!!!!!! با این تعاریف هپورتی جناب روحانی از برجام، پس حاصل برجام کجا و بهره مندی از آن کی و چگونه محقق میشود؟!

آنچه که تاکنون از برجام نصیب کشورمان گردیده، به قول رئیس بانک مرکزی تقریباً "هــــیــــچ" است! و اما برای کسب این "هــــیــــچ" چه مبلغی از نظرخ اقتصادی، سیاسی و امنیتی پرداخت شده و چه کسی پاسخگوی معادله ذلت "هــــیــــچ" در برابر داده های فراوان است؟!

به نظر می رسد که استراتژی جناب روحانی در مذاکرات هسته ای بر پایه "هــــیــــچ" استوار گردیده و لذا هدف اصلی رئیس جمهورمان در مذاکرات هسته ای، انتقام از آنانی بوده که پلمپ تجهیزات هسته ای را در سال 84 شکستند و اقدامات ذلت بار حاج حسن روحانی در سال 82 را به نفع جبهه استکبار بی اثر کردند!

آری پرونده 39 ماهه دولت روحانی به غیر از صفحه سیاه برجام چیزی دیگری در آن نیست، لذا از روز شروع ریاست جمهوری خود، بر اساس استراتژی کدخدا(آمریکا) و یحتمل مأموریت محوله، با توجه به تجربه شکسته شدن پلمپها در سال 84، این بار بلائی به سر تجهیزات و تأسیسات هسته ای آورد، که با شکستن پلمپ، امکان استفاده از آنها نباشدذ

اهداف حاج حسن روحانی در پرونده هسته ای؛ پر کردن قلب رأکتور اراک با بتن، اکسید نمودن اورانیوم 20 درصد(غیر قابل استفاده) -حتی اجازه فروش آن را هم از کدخدا نگرفت!!!- آب سنگین تولیدی را فقط بر اساس خواست کدخدا در کشور عمان انبار نمود! قریب 13 هزار سانتیفیوژ را ذلیلانه برچید و در انبار قرار داد و کلیدش را به کدخدا داد! تمام تأسیسات هسته ای را به دوربینهای آنلاین جاسوسان کدخدا و آژانس سپرد! و نتیجه برجامش هم بعد از گذشت 9 ماه، بخاطر عدم اجراء از سوی کدخدا "هــــیـــــچ" هست!

در نهایت هدف لیبرالهای غربگرای حاکم بر قوه مجریه از برجام، نابودی توان هسته ای کشور و رضایت شیطان بزرگ بود، که با تزویر دولت اعتدال محقق شد! راستی؛ مگر غربزده ها و فراماسونرها بیش از این به کشور خسارت وارد کرده اند؟!

والسلام

h


چهارشنبه 95 مهر 14 , ساعت 11:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

متأسفانه دولت اعتدال و در رأس آن حاج حسن روحانی در بحث و مذاکره و ارتباط با دشمنان اصلی انقلاب اسلامی، مرزبندی با دشمن رات رعایت نکرده و نظام اسلامی را با چالش روبرو نموده است و علت آن هم، تفکرات لیبرالیستی حاکم بر قوه مجریه است، زیرا وقتی جناب روحانی کربلا را محل مذاکره بداند و به شیطان بزرگ خوشبین باشد، دیگر به دشمن شناسی زیارت عاشورا توجهی نکرده و حتی متون الهی را در تقابل با اهداف نفسانی خود می داند.

حضرت حق در آیه 4 سوره مبارکه الممتحنة می فرماید قَد کانَت لَکُم أُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی إِبراهیمَ وَالَّذینَ مَعَهُ إِذ قالوا لِقَومِهِم إِنّا بُرَآءُ مِنکُم وَمِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ اللَّهِ کَفَرنا بِکُم وَبَدا بَینَنا وَبَینَکُمُ العَداوَةُ وَالبَغضاءُ أَبَدًا حَتّى? تُؤمِنوا بِاللَّهِ ...»

ترجمه: برای شما سرمشق خوبی در زندگی ابراهیم و کسانی که با او بودند وجود داشت، در آن هنگامی که به قوم (مشرک) خود گفتند؛ ما از شما و آنچه غیر از خدا می‌پرستید بیزاریم؛ ما نسبت به شما کافریم؛ و میان ما و شما عداوت و دشمنی همیشگی آشکار شده است؛ تا آن زمان که به خدای یگانه ایمان بیاورید!

در زیارت عاشورا پس از معرفی چهار دسته از دشمنان اصلی اهل بیت سلام الله علیها (1- فَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسَّسَتْ اَساسَ الظُّلْمِ وَالْجَوْرِ عَلَیْکُمْ اَهْلَغ الْبَیْتِ 2- وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ وَاَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتى رَتَّبَکُمُ اللَّهُ فیها 3- وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْکُمْ 4- وَلَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْکینِ مِنْ قِتالِکُمْ…» به این فراز می رسیم و از خداوند خواسته های سه گانه ای را که یکی از آنها رزق برائت از دشمنان اهل بیت است طلب کرده و می گوئیم: 1- فاسئل الله الذی اکرمنی بمعرفتکم و معرفة اولیائکم. از خدای تبارک و تعالی مسئلت مینمایم که مرا بمعرفت و شناسایی شما و دوستان شما گرامی سازد. 2- و رزقنی البرائة من اعدائکم. بیزاری از دشمنان شما را روزی من فرماید. 3- ان یجعلنی معکم فی الدنیا و الاخره. مرا در دنیا و آخرت همنشین شما قرار دهد.

با توجه به معارف بلند اسلامی، پس چرا رئیس جمهور ایران که لباس مقدس روحانیت بر تن کرده، به آیات الهی و کلام معصومین مبنی بر لزوم مربندی با دشمنان انقلاب باور ندارد و از تفکرات لیبرالیستی غرب پیروی می کند؟!

در پایان به لزوم مرزبندی با دشمن که در بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان در 15/12/92 مطرح شده می پردازم کهع معظم له فرمودند: «وظیفه‌ای که همیشه باید مورد نظرمان باشد بخصوص امروز، وظیفه‌ی مرزبندی صحیح و صریح با جبهه‌ی دشمن است؛ مرزبندی. آیه‌ی شریفه می فرماید: قَد کانَت لَکُم اُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی اِبراهیمَ وَ الَّذینَ مَعَهُ اِذ قالوا لِقَومِهِم اِنّا بُرَءآؤُا مِنکُم وَ مِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ الله کَفَرنا بِکُم وَ بَدا بَینَنا وَ بَینَکُمُ العَداوَةُ وَالبَغضآءُ [ابداً] حَتّی‌ تُؤمِنوا بِاللهِ وَحدَه. قرآن فقط تاریخ نگفته، تصریح میکند که این اسوه‌ی حسنه‌ای است برای شما - قَد کانَت لَکُم اُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی اِبراهیم - یعنی باید این‌جوری باشید، مرزبندی باید بکنید. مرزبندی به معنای این نیست که ما رابطه‌مان را قطع بکنیم؛ توجه بکنید، مغالطه نکنند که شما میگویید ما با همه‌ی دنیا دشمنیم؛ نه، مرزبندی کنید، مرزها مخلوط [نشود]. مثل مرز جغرافیایی؛ در مرز جغرافیایی شما بین کشور خودتان و کشورهای اطرافتان مرز معین میکنید؛ معنای این مرز این نیست که شما نمیروید آنجا، آنها نمی‌آیند اینجا؛ معنای این مرز این است که هر رفت‌وآمدی منضبط خواهد بود. معلوم باشد کِی میرویم، چه کسی میرود، چه‌جور میرود؛ چه کسی می‌آید، کِی می‌آید، چه‌جور می‌آید، چرا می‌آید؛ مرزبندی در مرزهای جغرافیایی این‌جور است؛ در مرزهای عقیدتی هم همین‌جور است ... بنابراین معنای مرزبندی این است که مشخص باشد ما چه کسی هستیم، شما چه کسی هستید. من گمان میکنم سوره‌ی مبارکه‌ی "قل یا ایها الکافرون" همین مرزبندی را بیان میکند: لا اَعبُدُ ماتَعبُدون، و لا اَنتُم عابِدُونَ مااَعبُد؛ (2) یعنی مرز مشخص باشد، مرز مخلوط نشود. کسانی که سعی میکنند این مرز را کمرنگ کنند یا محو کنند یا از بین ببرند، اینها خدمت نمیکنند ... این کسانی که سعی میکنند اهمیت استقلال یک ملت را - به‌عنوان جهانی شدن و حل شدن و منطبق شدن با جامعه‌ی جهانی - از بین ببرند و کمرنگ کنند، مقاله مینویسند، حرف میزنند، اینها هیچ خدمتی نمیکنند به این کشور

والسلام

j


چهارشنبه 95 مهر 14 , ساعت 1:9 صبح

به نام خدا و برای خدا

مدیریت ضعیف علی لاریجانی بر مجلس شورای اسلامی باعث شده که وزیر خارجه کشورمان آقای ظریف در مجس شورای اسلامی با زبانه تهدید و ارعاب با نمایندگان سخن بگوید و از خنده های حقیرانه و مضحکانه ای که با طرفهای غربی داشت، اثری در مجلس دیده نشود و لذا با عصبانیت و گستاخی تمام خطاب به نمایمدگان مردم گفت: «من اجازه نمی‌دهم چنین سوالی را در صحن علنی مطرح کنید.»

عجیب است، آقای جواد ظریف که بر اساس دستور رئیس خود در برجام، برای رضایت کدخدا(آمریکا) و سایر کشورهای غربی به همه گونه ذلت و حقارت تن داده و اجازه سخن گفتن با ادبیات تند و زننده را در برابر شیطان بزرگ و سایر دشمنان ایران نداشته، پس چرا در برابر نمایندگان ملت، با صدای نکره و بی ادبانه سخن می راند و به تهدید آنها می پردازد؟! رمز و راز این حجم از بی ادبی و عصبانیت راغ باید در جای دیگری جستجو کرد، که بر اساس کدام استراتژی، بزدلان در مقابل دشمنان، اینچنین به نمایندگان ملت خود گستاخانه حمله ور می کنند؟!

عجیب تر از سخنان بی ادبانه ظریف خطاب به نمایندگان مجلس، قانع شدن آنها از پاسخهای بی ربط وزیر خارجه است! و از این عجیب تر سکوت نمایندگان مجلس در برابر این اهانت بزرگ بود! لذا باید گفت؛ که اکثریت نمایندگان مجلس بصورت عملی پذیرفته اند که دیگر مجلس در رأس امور نیست

این روزها هر وزیری به صحن علنی مجلس فراخوانده می شود، با سخنان حماسی و تند خود، نمایندگان مردم را در دفاع از حقوق ملت منفعل می کنندآیا وزیر اقتصاد باید در پاسخ به نمایندگان مجلس، بصورت حماسی و با صدای بلند در توجیهه FATF سخن بگوید و آنگاه نمایندگان سئوال کننده هم قانع شوند؟!!! نکند برخی نمایندگان، با سفارش دولت به طرح سئوال در صحن علنی مجلس می پردازند؟! 

اگر مسیر حرکت نمایندگان مجلس دهم بر اساس ریل تنظیمی فعلی باشد، پس باید فاتحه آن را خواند، زیرا وقتی قرارداد بین المللی FATF توسط وزیر اقتصاد امضاء شود و مجلس همچنان اندرخم کوچه باشد و یا قراردادهای نفتی IPC با چندین بار اصلاح و تنها با تائید رئیس مجلس عملیاتی شود و صدای قرائی از درون مجلس شنیده نشود، آیا انتظار مجلسی در رأس امور را باید داشت؟!

البته مجلس دهم که هیئت رئیسه آن بر اساس وعده و وعید شکل گرفته و علی مطهری بتواند بر صندلی ریاست آن جولان دهد!، انتظار دفاع از حقوق ملت و استیضاء وزراء متخلف، بیهوده است، زیرا برخی از نمایندگان، با زد و بندهای سیاسی وارد مجلس شده و قدرت نمایندگی خود را قبل از ورود به مجلس، با ثمن بخس بفروش رسانده اند!!!

والسلام 


یکشنبه 95 مهر 11 , ساعت 3:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

آقای محمود احمدی نژاد، بنا بر مصلحت شخصی و جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه، با توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی از کاندیداتوری انتخاباتع ریاست جمهوری سال 96 انصراف داد. پس از انصراف زود هنگام احمدی نژاد، جریان غیرانقلابی وسوسه شد تا زمزمه عبور از حاج حسن روحانی را در محافل حزبی خود کلید بزند!

آقای روحانی، هیچ سابقه ی روشنی در جریان اصلاحات نداشته، ولذا گزینه مطلوب اصلاح طلبان در سال 92 نبود ولکن وضعیت به گونه ای رقم خورد که رأی آنان در سال 92 ناچاراً به سبد جناب روحانی ریخته شد و انتظارشان این بود، که همانند رئیس جمهور اسبق، دولت کاملاً در اختیار آنان باشد، اما با ترکیب مجلس نهم و طرح شعار عوام فریبانه اعتدال، امکان واگذاری صد در صد دولت به اصلاح طلبان نبود و دولت اعتدال، بر اساس شرکت سهامی تقسیم شد و هر فرد و گروهی سهم خود را دریافت نمود! آقایان هاشمی رفسنجانی(وزرای اقتصادی، بازرگانی، نفتی و معاون مدیریت)، لاریجانی(وزارت کشور) ناطق نوری(دو با جناقش وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنیاد شهید) و ...!ی

با توجه به جلسه رئیس جمهور با موسوی خوئینی ها، مبنی بر اخذ رضایت مجمع روحانیون مبارز و اصلاح طلبان برای حمایت مجدد در انتخابات سال 96 و با عنایت به کنارگیری زود هنگام احمدی نژاد، جریان غیرانقلابی به این نتیجه رسید، که رقیب جدی برای گزینه ی احتمالی آنان وجود ندارد ولذا موضوع عبور از روخانی را کلید زدند، هر چند که یحتمل، با فشار و تهدید جناب رفسنجانی، مجددا ً از رئیس جمهور فعلی حمایت نمایند!

البته، با عنایت به اینکه رئیس جمهور، هیچ اقدام مثبتی در جهت رضایت ملت و حل مشکلات اقتصادی کشور ندارد، لذا جریان غیرانقلابی، دیگر اندک آبروی خود را به پای اعتدالیون لیبرال نمی ریزد و ملت مجدداً گول شعارهای کذب برد-برد!، برجام را خدا آورد! وق ملت باید شکر نعمت (برجام) بجا آورند، نخواهند شد و قطعا در وقت لازم، انتقام سختی از جریان زر و زور و تزویر خواهند گرفت.

در ضمن مساعدت حتمی کدخدا(آمریکا) به جناب روحانی را نباید از یاد برد، زیرا رئیس سازمان سیا در این رابطه گفت: «تصور می‌کنم که این (توافق) کار درستی بود که انجام شد، این کار رئیس‌ جمهور (حسن) روحانی را هم که از دید ما بین عناصر فعال در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد. او باید دستاوردهای بیشتری داشته باشد تا حمایت بیشتری جلب کند، ... به نظرم روحانی نشان داده که علاقمند است که ایران را به جامعه ملل (آمریکا) بازگرداند

والسلام


جمعه 95 مهر 9 , ساعت 11:7 صبح

به نام خدا و برای خدا

سه نظریه در مورد انقلاب اسلامی ایران وجود دارد

1-ختم انقلاب اسلامی، این طیف می گویند؛ که انقلاب اسلامی دورانی داشته، که با پیروزی انقلاب و غلبه آن بر رژیم همستقر، دوران انقلابیگری به پایان رسیده و لذا استفاده از انقلاب اسلامی و نهاد سازی انقلابی را غیر قابل قبول می دانند، همان گونه که نهضت آزادی و جبهه ملی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حضورشان در دولت موقت، اعتقاد داشتند که به حضور امام خمینی و روحانیت نیازی نیست و می گفتند که روحانیت و حتی امام خمینی باید به درس و بحث خود در حوزه ها بپردازند!

در برابر نظریه ختم انقلاب اسلامی باید گفت؛ اگر انقلاب اسلامی تنها هدفش استقرار جمهوری اسلامی بوده و پس از آن، در تداوم انقلاب، نقشی برای آن در مبارزه با ظلم و بی عدالتی و زمینه سازی انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه و الشریف تعریف نکرده باشیم و برای اسلام انقلابی هم جایگاهی قائل نباشیم، پس ختم انقلاب اسلامی را باید پذیرفت، اما وقتی حضرت روح الله بنیانگذار انقلاب اسلامی، بدنبال اسقرار حکومت جهانی حضرت بقیة الله و برافراشتن پرچم توحید بر بلندای قلل رفیع جهان است، دیگر نبایدع سخن از ختم انقلاب اسلامی گفت و لذا جمهوری اسلامی، محور انقلاب است، نه اصل انقلاب اسلامی.

2-دومین نظریه، تغییر و تحول انقلاب اسلامی بر اساس لیبرالیسم و نفی اسلام انقلابی است. این جریان دچار غربگرائی و غربزدگی بوده و برخی از دولتهای پس از انقلاب اسلامی (دولت موقت، بنی صدر، دولت کارگزارن، دولت اصلاحات و دولت اعتدال)، بدنبال تغییر ریل انقلاب اسلامی به سوی لیبرالیسم آمریکایی بوه و هستند و لذا وقتی اسلام رحمانی، اسلام اعتدالی، محل مذاکره بودن کربلا و صلح حسنی از سوی حاج حسن روحانی مطرح می شود، این جریان به کمتر از وابستگی کشور، به کدخدا(آمریکا) و قدرتهایی که در آنجا تحصیل کرده اند، نمی اندیشند!

3-سومین نظریه، حرکت بر مسیر اصلی انقلاب اسلامی بر اساس راهبرد حضرت روح الله و امام خامنه ای است که برگرفته از0 قرآن و سیره اهل بیت سلام الله علیها می باشد و همچنان رهبری نظام، انقلاب اسلامی را در آن مسیر، علی رغم خیانتهای انقلابیون پشیمان، هدایت می نمایند و کید و مکر نهروانیهای انقلاب، طلحه ها، زبیرها و معاویه ها با تدبیر کشتی بان انقلاب اسلامی به شکست انجامیده و به مدد الهی، اسلام انقلابی و یا همان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم می رود، تا تومار منافقین برانداز داخلی و جبهه گسترده استکبار جهانی را درهم شکند و انشاء الله شاهد ظهور حضرت بقیة الله عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم بود.

والسلام


جمعه 95 مهر 9 , ساعت 10:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

با انصراف زود هنگام احمدی نژاد از کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 96 ظاهراً آب زیر پوشت جواد ظریف افتاده و برجام راک بر خلاف نظر خالی بندی رئیس جمهور، آفتاب تابان و مه درخشان ندانسته و در مصاحبه با فرید زکریا در آمریکا می گوید: «ما هیچ وقت وعده آفتاب و ماه یا هر چیز دیگری نداده بودیم. ما به مردم گفته بودیم موانع کسب و کار را بر می‌داریم.» (ماشاء اللله به این همه رو، البته دست آموزان مکتب غرب همین گونه هستند!)

ظاهراً در اردوگاه لیبرالهای غربگرا(اصلاح طلبان) جنگ قدرت آغاز شده، عارف  به خود نمایی پرداخته تا انتقام ریاست مجلسی را از روحانی بگیرد، ظریف که تاکنون بصورت آنلاین دستورات غلط و لیبرالی آقای روحانی را به نفع کدخدا(آمریکا) عملیاتی می کرد، این روزها برضد برجام و حاج حسن سخن می راند! و اگر پرده از اسرار حضور حسین فریدون (برادر رئیس حمهور) در مذاکرات هسته ای و قبول برخی شروط قرون وسطائی کدخدا(آمریکا) بردارد، آنگاه مقصر اصلی برجام و ناامیدی مردم نمایان می گردد و قطعا سقوط جناب روحانی، همانند احمدی نژاد قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 رقم خواهد خورد و زمینه حضور ظریفم الممالک بعنوان امیر کبیر!(از نوع قلابی) و رقیبی خطر ناک برای حاج حسن فراهم می شود!

آقای ظریف که منکر  سخنان رئیس جمهور در 17 خرداد 94 شده، در دروغی آشکار به فرید زکریا در نیویورک می گوید: «ما هرگز نگفتیم با برجام تحریم‌های آمریکا علیه ایران لغو می‌شود.» باید پاسخ دروغگویان مکتب غرب را داد، که اگر شما این اکاذیب را مطرح نمی کردید، رئیس جمهور هر گز با چالش بزرگ دروغ، تزویر و نفاق در پیشگاه ملت و رهبری روبرو نمی شد.

آیا ظریف و حریان باند کثیف و نفوذی نیویورکی ها، نمی دانستند که اگر تحریم دلار آمریکا لغو نشود، بانکهای اروپائی امکان همکاری با بانکهای ایرانی را ندارند؟! به ظریف و دیگر اعضاء تیم مذاکره کننده باید گفت؛ جناب روحانی، بر اساس پیامهای شما و برادرش (حسین فریدون)، سخن از لغو همه تحریمها می داد! لذا اگر سخنان امروز و دیروز شما و رئیس جمهور بر اساس یک سناریوی آمریکای است، برای یک بار هم که شده با ملت فهیم خود، صادق باشید!!! که شاعر می گوید:

خدا به خیر کند حُقّه‌ی سیاسی را / حقوق‌دانی و تکلیف ناشناسی را

خدا به خیر کند کدخدا هراسی را / «ظریف کاری» و لبخند التماسی را

به وهم، دور زمان، بر مرادشان رفته ست/که جون، عصر خمینی ز یادشان رفته ست

والسلام


جمعه 95 مهر 9 , ساعت 8:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

بعد از افتضاء برجام! و بی تدبیری دولت اعتدال در حل مشکلات اقتصادی، آقایان روحانی و ظریف در نیویورک، نسبت به عدمغ اجراء تعهدات آمریکا در برجام، اعتراف نمودند و هر دو نفر، شعار ما ناتوانسته ایم را با صدای بلند به گوش جهانیان رسانده و خواستار کمک اتحادیه اروپا در فشار به آمریکا برای اجراء برجام شدند! جناب روحانی در بازگشت از آمریکا، گفت؛ "کدخدا قول داده اهمال کاری گذشته را جبران کند." پس، وظیفه رئیس جمهور در روز اول ورود به کشور، عذر حواهی از مردم بوده، ولی ایشان همچنان مدعی است که "برجام آفتاب تابان و از طرف خدا است" و لذا در جلسه شورای اداری استان قزوین بجای پوزش طلبیدن از ملت، از صفات منافقین بهره جسته و طلبکارانه، می گوید: «خدا نیامرزد کسانی را که در قلوب مردم یأس و ناامیدی تزریق می‌کنند

با توجه به سخنان رئیس جمهور، زیبنده است جناب روحانی، اذن دهند، تا صدا و سیما با حضور در محافل مختلف جامعه، علت ناامیدی و یاس مردم را از خود ملت جویا شوند و برای اینکه آقای روحانی از دروغ و عوام فریبی دست بردارد!، در یک برنامه زنده تلوزیونی با حضور رئیس جمهور شاهد پخش مشروح مصاحبه ی مردم باشیم، تا مردم مسئول ناامیدی را بهتر بشناسند و قطعاً پس از پخش این برنامه، دکان دو نبش عوام فریبی و تزویر، توسط ملتj پلمپ خواهد شد!

باید مسبب اصلی ناامیدی مردم را در سخنان کذب جناب روحانی در برنامه تلوزیونی مورخ 23 تیر 94 جستجو کرد که گفت؛ «امروز به ملت شریف ایران اعلام می‌کنم که طبق این توافق، در روز اجرای توافق، تمامی تحریم‌ها، حتی تحریم‌های تسلیحاتی، موشکی هم به صورتی که در قطعنامه بوده، لغو خواهد شد. تمام تحریم‌های اقتصادی شامل مالی، بانکی، بیمه، حمل و نقل، پتروشیمی و فلزات گرانبها به طور کامل لغو خواهد شد و نه تعلیق و حتی تحریم تسلیحاتی هم کنار گذاشته می‌شود

وقتی که مردم خوب کشورم در آخرین سفر جناب روحانی به نیویورک، تکذیب سخنان مورخ 23 تیر 94 ایشان را از زبان خودش شنیدند که گفت: «برجام اکنون یک سند پذیرفته شده چندجانبه است و اهمال نسبت به اجرای آن از سوی امریکا، تخلفی بین المللی تلقّی خواهد شد.» جناب روحانی؛ تزویر را کنار بگذار، زیرا مسبب ناامیدی مردم، کسی به غیر از حاج حسن روحانی صاحب کلید تزیر نیست! و لذا دیگر منتقدین را به "یک جای گرم" حواله ننماید و بهتر است، رئیس جمهور با سخنان کذب، زمینه "یک جای گرم" (جهنم) را برای خود مهیا نکند!!! k

جناب روحانی که با بی انصافی، همچمان به تخریب دولت سابق می پردازد، در استان قزوین عابد و زاهد شده و تخریب دولتش را حرام شرعی اعلام کرد! و گفت: «تخریب و تضعیف دولت شرعاً حرام بوده و تخریب‌گران خاصیتی در جامعه ندارند.» در این رابطه ضرب المثلی داریم که می گوید؛ دروغگو کم حافظه است، زیرا مردم حملات پی در پی آقای روحانی به دولت سابق فراموش نمی کنند و ضمناً مروجین اسلام رحمانی، اسلام اعتدالی،(لیبرالیسم) حق استفاده از مبانی دینی را برای اهداف کدخدا(آمریکا)ندارند!

از جناب روحانی باید پرسید، آیا میدانی اصالت چیست؟ اصالت یعنی؛ به کسی خیانت نکنی، دلی را نشکنی، دو رو و منافق نباشی، مردم را به بازی نگیری! پس ادای اصالت درآودن را کنار بگذار، زیرا اصالت با ادا درآوردن و بزک کردن بدست نمی آید!!!!!

والسلام


چهارشنبه 95 مهر 7 , ساعت 3:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور خوشبین ایران که در معامله برد-باخت، با کدخدا(آمریکا) توان هسته ای کشور را به نابودی کشاند، در سفر به قزوین، آن را مایهغ افتخار و شکرگزاری دانسته و در انتقادی بی جهت و ناصواب خطاب به بزرگان، روزنامه‌نگاران و صدا و سیما می گوید: «چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویید، مردم بدانید در یک سالی که گذشت با افت قیمت نفت نه تنها ما از ذخیره برداشت نکردیم بلکه 20 درصد از درآمدمان را نیز به چرخه ملی وارد کردیم

البته حقیر اعتقاد دارم، اگر صدا و سیما، پشت پرده برجام و توافقات مابعد آن را به همراه اعترافات اخیر جناب روحانی و ظریف در نیویورک، مبنی بر عدم اجراء برجام از سوی آمریکا را به باطلاع ملت ایران می رساند، دیگر مجال عوام فریبی برای حاج حسن روحانی نمی ماند و توسط ملت از کرسی ریاست جمهوری به زیر کشیده می شد! و سرنوشتی بهتر از بنی صدر در انتظار او نبود! و لذا آقای روحانی باید شکر نعمت بجا آورد که ملت ایران از چگونگی مأموریت برادرش حسین فریدون در مذاکرات هسته ای با خبر نیستند!ف

بارها آقای روحانی با تشر و التماس از نخبگان دانشگاهی خواسته بود که از مذاکرات هسته ای دفاع نمایند، اما هیچ استاد با شرف داشگاهی حاضر نشد، آبروی علمی خود را "برای هیچ" به پای دولت لیبرال  بریزدفلذا بهتر است جناب روحانی شکر نعمت بجای آورد که با توطئه آقای علی لاریجانی، برجام را از تصویب قانونی و واقعی نمایندگان ملت دور نگه داشت! و امروز پس از گذشت 8 ماه از اجراء برجام، خبر از عدم لغو تحریم بانکها و بیمه ها از سوی آمریکا می دهند!

حاج حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان پوپولیستی خود خطاب به مردم و محصلین دبیرستانها و مدارس راهنمایی قزوین می گوید: «امروز نه تنها سخن از برچسب و تهمت نیست بلکه صحبت از چگونگی حضور در ایران برای سرمایه‌گذاری است و ملت ایران توانسته چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دهد

در این رابطه باید گفت؛ وقتی تمام تأسیسات هسته ای کشورمان بصورت آنلاین تحت نظارت آمریکا و آژانس بین المللی درآمده! و مراکر مهم هسته ای تعطیل و دانشمندان متخصص هسته ای از سازمان انرژی اتمی اخراج گردیده! و قلب رأکتور اراک با خیانت اعتدالیون، پر از بتن شده و درب مراکز حساس نظامی به روی جاسوسان غربی گشوده شده! و تعداد ناظرینخ و جاسوسان مستقر آژانس در مراکز هسته ای، بیش از تعداد تعهد شده در برجام شده! و تمام شرایط قرون وسطائی کدخدا را در برجام هسته ای، برجام مالی FATF، برجام نفتی IPC و برجام هواپیمائی پذیرفته اید و رویکرد دولت اعتدال، بر مبنای تفکر لیبرالیستی غربی است و با عوامل کدخدا(آمریکا) به مذاکره پنهانی، مصافحه و خیابان گردی می پردازند، آیا با این کلکسیون بزرگ خیانت اعتدالیون، نیازی به تهمت و برچسب ساخت سلاح هسته ای می باشد؟!

مردم عزیز و فهیم کشورم بدانند؛ اگر سخنرانی خانم وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد آمریکائی در خصوص چگونگی مذاکرات هسته ای و توافقات انجام شده در سال 92 از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شود، آنگاه مجالی برای جنجال آفرینی و عوام فریبی رئیس جمهورمان باقی نمی ماند!

والسلام


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ