سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس را سر انجامى است ، شیرین و یا تلخکامى است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 99 اردیبهشت 16 , ساعت 8:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علی لاریجانی ریاست مجلس ادعا کرده که مجلس دهم انقلابی است! و تعدادی از نمایندگان مجلس هم در دفاع از نمایندگان ردصلاحیت شده مجلس دهم، 1مشترکا قانونی را مصوب کرده‌، که ملاک و معیار تصدیق تعهد کاندیدهای مجلس به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، وزارت اطلاعات و دادگاه است!

برای راستی آزمایی ادعای علی لاریجانی و نمایندگان ردصلاحیت شده مجلس دهم، دو راه حل وجود دارد.

اولا؛ نمایندگان انقلابی مجلس، طرح دوفوریتی را به رأی بگذارند، که براساس آن شورای نگهبان، تمام اسناد تخلفات نمایندگان ردصلاحیت شده را جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارسال و آن قوه هم بصورت علنی و خارج از نوبت به مستندات شورای نگهبان رسیدگی و اقدام به صدور رأی نماید.

ثانیا؛ راه حل میانبری هم هست؛ که نمایندگان ردصلاحیت شده مجلس دهم، برای رفع اتهام فساد و اثبات پاکدستی خود! شورای نگهبان را موظف به افشاء اسناد ردصلاحیت خود، جهت اطلاع عموم مردم بنمایند.

آیا در بین نمایندگان ردصلاحیت شده، مرد راه حل میانبر وجود دارد؟! قطعا چنین مردی در بین ردصلاحیت شدگان اصولگرا و اصلاح طلب نیست، حتی علی لاریجانی!

والسلام

 


دوشنبه 99 اردیبهشت 15 , ساعت 5:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خداوند در سوره المدثر، گفتگوی کوتاهی از بهشتیان با دوزخیان را در چندین آیه بازگو فرموده، که اگر نیک بنگریم، گویا شیطان، مأموریت گمراهی ملت و بخصوص نسل جوانان ایرانی را به دولت اعتدال، و با فرماندهی وزیر ارتباطات واگذار کرده! 1و انصافا برای گمراهی نسل جوان، دست شیطان را از پشت بسته‌اند!

خداوند در آیات 38 و 39 و 40 سوره مدثر می‌فرماید: کُلُّ نَفْسٍ بِمَا کَسَبَتْ رَهِینَةٌ (در روز قیامت) هر کسى گیر کارهای خویش است. إِلَّا أَصْحَابَ الْیَمِینِ. مگر اهل سعادت. فِی جَنَّاتٍ یَتَسَاءَلُونَ. در میان باغها پردرخت.

در آیات 41 و 42 اهل سعادت از گناهکاران می‌پرسند، چه چیزی شما را جهنمی کرد: اهل جهنم در آیات 43 و 44 و 45 و 46 به 4 مصداق از گمراهی خود اشاره و می‌گویند: قَالُوا لَمْ نَکُ مِنَ الْمُصَلِّینَ 43 گویند؛ از نمازگزاران نبودیم. وَلَمْ نَکُ نُطْعِمُ الْمِسْکِینَ 44 به فقیران غذا نمى‏‌دادیم. وَکُنَّا نَخُوضُ مَعَ الْخَائِضِینَ 45 با یاوه‌گوها دمخور بودیم. وَکُنَّا نُکَذِّبُ بِیَوْمِ الدِّینِ 46 و روز جزا را دروغ مى‌‏شمردیم

امروز صبح تا شب، فضای مجازی، شخم زده می‌شود و معمولا بخش قابل توجهی از اقشار جامعه و بخصوص جوانان ایران، با یاوه‌گویانی(سلبریتی، شیعه انگلیسی و لیبرالیسم مسیحیت و یهودیت) دمخور است! که مأموریتشان در فضای مجازی، انکار روز قیامت و تبلیغ دین حداقلی، بر اساس راهبرد اسلام رحمانی، اسلام اعتدال (اسلام آمریکایی) است!

رهبر معظم انقلاب در باره اهمیت فضای مجازی می‌فرماید: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم.»

رحمت خدا به روح مرحوم حمید سبزواری باد، که در شعر "همپای جلودار" سرودند:

 باید خطر کردن، سفر کردن، رسیدن / ننگ است از میدان، رمیدن، آرمیدن

تنگ است ما را خانه، تنگ است ‌ای برادر!/بر جای ما بیگانه، ننگ است ‌ای برادر!

فرمان رسید: این خانه از دشمن بگیرید!/تخت و نگین از دست اهریمن بگیرید!

 

 

والسلام

 


شنبه 99 اردیبهشت 13 , ساعت 1:33 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سه جمله طلایی! حسن روحانی در آغازین روز کاندیداتوری ریاست‌جمهوری در 22 فروردین 92 که گفت:

1-«ارزش پول ملی را نصف کرده‌ایم و هنوز هم شعار می‌دهیم؟

2-تورم بالای 30درصد و رشد اقتصادی صفر و منفی، همه ضعف‌ها را نمی‌توان پای تحریم نوشت"1

3-چقدر شرم‌آور که بانک مرکزی سکوت کند و صندوق بین‌المللی پول برای ما اعلام کند رشد ما منفی است.»

آیا عرق شرم بر پیشانی گوینده جملات فوق، می نشیند؟!

فاجعه سقوط ارزش پول ملی

تورم 50درصدی

رشد اقتصادی منفی

وچه زود تاریخ با جزئیاتش تکرار شد. فاعتبرو یا اولی الابصار

شرم بر لیبرالهای کذاب و نوکران غرب!

والسلام

 


سه شنبه 99 اردیبهشت 9 , ساعت 2:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اسحاق جهانگیری گفت: "متاسفانه حساسیت نادرستی نسبت به ثروتمند شدن افراد در جامعه وجود دارد."1

اسحاق خان! شما و برادر دزدت مهدی، که با وثیقه هزاز میلیارد تومانی از زندان بیرون آمده و با رئیس بی کفایتت فالوده می‌خورد نگران نباشید!

برای شما فرقی ندارد، که مردم چی می‌گویند زیرا شما گاندو اختلاس 18 میلیارد دلاری هستی!

اسحاق بی حیا! مردم به ثروتهای مشروع حساسیت ندارند، اما نسبت به دزدی برادرت و برادر حسن روحانی! به حقوقهای نجومی! به تبعیض و رانت بازی و رانت خواری شما! به دروغگویی شما حساسند!

والسلام

 


سه شنبه 99 اردیبهشت 9 , ساعت 3:0 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وزیر خارجه آمریکا توطئه عدم لغو تحریم تسلیحاتی ایران را پیگیری می‌کند، اما وزیر خارجه ایران، مشغول توئیت بازی است! پمبئو نقشه جلوگیری از رفع تحریم تسلیحاتی ایران را ارائه کرده، اما ظریف، حماسه سرائی می‌کند! این کجا و آن کجا؟!

قصه چیست؟ قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، همزمان با برجام تصویب شد. مطابق بند 5 ضمیمه B قطعنامه 2231، تحریم‌های موشکی و تسلیحاتی ایران در 17 اکتبر 2020 (26 مهر 99) یعنی بعد از گذشت 5 سال از روز اجرا برجام، به اتمام می‌رسد، یعنی ایران می‌تواند از 26 مهر 99 بر اساس قطعنامه فوق، اقدام به خرید و فروش انواع تسلیحات نظامی بنماید.

تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران، امتیازات نقد فراوانی در برجام، بدون دریافت امتیاز نقد داده است! بعنوان مثال؛ بند 5 ضمیمه B قطعنامه 2231 است. تیمهای مذاکره کننده چین و روسیه، بر لغو تحریمهای تسلیحاتی ایران از روز اجرا برجام، صرار داشتند، اما تیم مذاکره کننده ایران، با دستور حسن روحانی، تلاشهای تیم چین و روسیه را برای لغو تحریم تسلیحاتی ایران، ناکام گذاشت و گاندوها، طرح 5 ساله تحریم تسلیحاتی را پذیرفته، و برجام مبارک شد!!!

آقای سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز 2 روز پس از انعقاد برجام گفت: «به‌رغم مقاومت روسیه و چین، طرف ایرانی با طرف غربی درباره تحریم‌های تسلیحاتی مصالحه کرد!»

سئوال با وجود اینکه ترامپ از برجام خارج و دیگر عضو برجام نیست، آیا آمریکا می‌تواند، جلوی لغو تحریم تسلیحاتی ایران را بگیرد؟!

با توجه به تلاشهای مستمر وزیر خارجه آمریکا و توئیت بازی و انفعال وزیر خارجه ایران، باید گفت؛ "آمریکا پیروز خواهد شد"، مگر تلاشهای وزارت خارجه روسیه که از الان در مقابل اقدامات آمریکا در حمایت از ایران ایستاده، آمریکا را با شکست روبرو نماید.

البته، نباید از کید و مکر گاندوهای ایران، بر علیه چین و روسیه غافل شد! زیرا حسن روحانی و ظریف، بعد از اجرا برجام و سرازیر شدن هیئتهای اقتصادی غربی به ایران، دیگر روسیه و چین را تحویل نگرفتند! که موجب عصبانیت این دو کشور شد! دو کشوری که در دور زدن تحریمها به ایران، کمک شایانی ‌کردند.

والسلام

 


دوشنبه 99 اردیبهشت 8 , ساعت 9:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در مورد کاخ مرمر، این کاخ با انقلاب اسلامی بدست کمیته های مردمی افتاد، سال 70 به مجمع تشخیص مصلحت واگذار شد و آقای هاشمی چون رئیس مجمع بودند این را به خانواده خود واگذار کردند که ما به سختی و جروبحث توانستیم این کاخ را به بیت المل برگردانیم، اما هنوز نتوانستیم استخر فرح را از خانواده آقای هاشمی پس بگیریم.»

عجب! اینها که می‌گفتند، بابامون توی استخر فرح نمرده!1 اما آقای فتاح میگه: جمهوری اسلامی هنوز نتونسته استخر فرح را از خاندان هاشمی رفسنجانی پس بگیره!

عجب اگر باباشون بود، کسی جرأت مطرح کردن استخر فرح و کاخ مرمر را داشت؟! اما درود بر حضرت عزرائیل، که مردم و مملکت ایران را از فتنه‌های هاشمی رفسنجانی نجات داد.

راستی! خاندان فتنه‌گر رفسنجانی در کاخ مرمر و استخر چه غلطی می‌کردند؟

پاسخ: اولین محل توطئه و تنظیم قراردادهای اختلاس مهدی هاشمی رفسنجانی از پیمانکاران وزارت نفت و بورس کشور، ساختمان هیئت امنا دانشگاه آزاد بود! و دومین ساختمان مرکز توطئه خاندان هاشمی بر علیه نظام اسلامی، کاخ مرمر بوده است! ولذا حاندان رفسنجانی، جهت رفع خستگی از توطئه، استخر فرح را محل عیش و نوش خود قرار دادند!

والسلام

 


یکشنبه 99 اردیبهشت 7 , ساعت 6:35 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از زیر مجموعه‌های مهم مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات کشور، بعنوان بازوی نظارتی نمایندگان مجلس بر عملکرد دولت است.

دیوان محاسبات را اینگونه تعریف کرده‌اند: «دادگاه مالی است، که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده1 و بر هزینه‌های معینه در بودجه، نظارت، تا وجوه معینه در محل خود صرف شود....»

در 7 سال گذشته، رأی و نظر نمایندگان مجلس دهم، با دخالت رئیس آن، به نفع دولت روحانی مصادره و مجلس از رأس امور ساقط شده! ولذا باید به گزارشات دیوان محاسبات هم، شک و تردید کرد! چرا؟

طی 7 سال گذشته ریاست دیوان محاسبات، گزارشی با این حجم از تخلفات دولت، ارائه ننموده، که یک فقره از تخلفات در تفریغ بودجه سال 97 ، مفقود شدن مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار است، ولذا ممکن است، تخلفات دولت، بیش از گزارش دیوان محاسبات باشد!

پیشنهاد می‌شود، بعد از افتتاح مجلس یازدهم و انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات، نمایندگان انقلابی مجلس، طرح تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات را بفوریت در دستور کار قرار داده، تا گاندوهای نفوذی در دولت نگریزند.

والسلام

 


چهارشنبه 99 اردیبهشت 3 , ساعت 11:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با ورود ویروس کرونا به ایران، جریان لیبرالیسم جهانی و عمله‌های داخلی آن، اقدام هماهنگی را برای مبارزه با دین و ارزشهای الهی آغاز و شهر قم و طلاب را منشأ ویروس کرونا معرفی کردند، اما با گذشت زمان و ابتلا مردم جهان به ویروس کرونا، استراتژی دشمنان داخلی و خارجی شکست خورد.

آیا با شکست توطئه کرونایی لیبرالیسم، توطئه بر عیله دین و ارزشهای الهی تمام شده؟ 1قطعا جواب منفی است، زیرا لیبرالیسم خارجی و داخلی، از عمق استراتژیک مراجع دینی، مساجد، زیارتگاهها و هیئتها وحشت دارد و لذا در تلاش است تا در دوران ویروس کرونا، این عمق استراتژیک را منفعل و مردم را به سمت شبکه‌های فضای مجازی دشمن، هدایت ‌نماید!

امروز حسن روحانی بر اساس آموزه‌های مکتب لیبرالیسم، دستور به عبادت فردی در ماه رمضان داد و گفت: «امسال شرایط خاصی داریم، همه مسلمانان تقریبا دارای این شرایط هستند، عبادت‌ها دیگر جمعی نیست و فردی می‌شود.»

تنها امروز شاهد حمله لیبرالیسم بر علیه مسجد و منبر، با بهانه رعایت اصول بهداشتی نیستیم، بلکه رئیس جمهور ایران، در اردیبهشت سال 93 به مسجد و منبر حمله کرد و گفت: «دوران رساندن پیام از طریق بلندگوهای یک‌طرفه، منبرهای یک‌طرفه، تریبون‌های یک‌طرفه و سنتی به سرآمده است

پس، تعطیلی منابر و مساجد در صلاحیت روحانی نیست، زیرا اسلام حسن روحانی، اسلام رحمانی، اسلام اعتدال و در یک کلمه اسلام آمریکایی است!

حسن روحانی خرداد سال 93 گفت: «دین را نباید دست دولت بدهیم. »

والسلام

 


سه شنبه 99 اردیبهشت 2 , ساعت 6:30 عصر

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهور به وزیر اطلاعات دستور داد1 نسبت به اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی از بین بردن جوجه های یک روزه سریعا رسیدگی شود و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند

ظاهرا جناب روحانی مایل نیست، سربازان گمنام امام زمان از اسرار گم شدن مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار آگاه شوند و لذا آنان را پی نخود سیاه جوجه کشی می‌فرستد! در حالی که سرنخ جوچه کشی، در وزارت جهاد کشاورزی است! و نیاز به کار امنیتی ندارد.

جناب روحانی! اجازه دهید، سربازان گمنام امام زمان، گاندوهای نفوذی دشمن و محل اختفای 4 میلیارد و 800 میلیون دلار را شناسایی نمایند.

حاج حسن! لااقل بگذار، وزارت اطلاعات برای کشور و مردم بماند!

والسلام

 


سه شنبه 99 اردیبهشت 2 , ساعت 6:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهور به وزیر اطلاعات دستور داد 1نسبت به اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی از بین بردن جوجه های یک روزه سریعا رسیدگی شود و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند

حاج حسن! چرا دستور سرکار به وزارت اطلاعات میدی؟!

حاجی! خودت که متخصص جوجه کشی هستی!

یادت میاد! چند سال قبل، یه جوجه‌ای به نام محمد روحانی داشتی و در خانه خودت و با اسلحه خودت کشته شد؟!

حاجی! چی چوری نصف شبی، با هماهنگی حسن خمینی، جنازه جوجه محمدت را بدون نظر پزشک قانونی، و مخفیانه در حرم امام خمینی دفن کردی؟!

حاجی! بی خیال!!!

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ