سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بی عمل مانند تیرانداز بی زه[کمان[است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 مرداد 10 , ساعت 11:4 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-کشور سوریه بیش از شش سال درگیر جنگ تمام عیار با تروریستهای 82 کشور بود، در این مدت بیش از 70 درصد خاک آن کشور اشغال شد و ترورستها به پشت دربهای کاخ ریاست جمهوری رسیده بودند، اما علی رغم سقوط بیشتر شهر واستانهای مهم سوریه، پول ملی سوریه سقوط نکرد. چرا؟

2-داعش در کمتر از 5 روز نیمی از کشور عراق را با منابع سرشار نفت تصرف کرد و بغداد در آستانه سقوط قرار گرفت، اما پول آن کشور سقوط نکرد، چرا؟

3- کشور یمن بیش از 3 سال تحت شدیدترین حملات نظامی ائتلاف غربی، عربی و عبری قرار گرفته و بیش از 50 درصد خاک آن کشور اشغال شده و در سخت ترین شرایط تحریمی جبهه استکبار قرار گرفته ولی پول ملی آن کشور سقوط نکرد، چرا؟

4-هیچ کشور و تروریستی خاک نظام جمهوری اسلامی ایران را اشغال نکرده و دولت مدعی تورم تک رقمی و رشد ناخالص ملی است! ولیکن، پول ملی ایران، توسط تروریستهای مرتبط با دولت و مجلس سقوط کرد و ملت، سکوت مرگبار دولت و مجلس را نظاره‌گرند!

5-مشکل، ایجاد فتنه اقتصادی، با بهانه تحریم، توسط دولت و مجلس است! زیرا رئیس مجلس با هماهنگی دولت اعتدال، نمایندگان مجلس را با لوایح بی خاصیت و غیر ضرور به بازی گرفته؟ تا مقدمات مذاکره با آمریکا و برجام موشکی فراهم گردد! آیا ایادی نفوذی لشکر دشمن در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، به اهداف پلیدشان می رسند؟ قطعا سزای اعمال ننگین‌ آنان، سیلی سخت ملت و رهبری است، که به زودی نواخته خواهد شد، انشاءالله.

عباس میرزا، این شعر را در وصف این روزها سروده:

هر وعده که دادند به ما باد هوا بود / هر نکته که گفتند غلط بود و ریا بود
چوپانی این گله به گرگان سپردند / این شیوه و این قاعده ها رسم کجا بود ؟
رندان به چپاول سر این سفره نشستند / اینها همه از غفلت و بیحالی ما بود
خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند / هر چیز در این خانه بی برگ و نوا بود
گفتند چنینیم وچنانیم دریغا / اینها همه لالایی خواباندن ما بود
ایکاش در دیزی ما باز نمی ماند / یا کاش که در گربه کمی شرم و حیا بود


والسلام


چهارشنبه 97 مرداد 10 , ساعت 10:1 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-آیا دولت حسن روحانی با تدبیری از نوع تزویر! به آشفتگی اقتصادی، حراج پول ملی و زدن جیب مردم مستضعف به نفع 4 درصدی اشرافی، مبادرت ورزیده است؟!ل

2-چه رابطه ای بین پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط ترامپ در هر کجای جهان با حسن روحانی، آنهم در روزهایی که ارزش پول ملی سقوط کرده و مردم از سوی دولت تدبیر! تحت فشار اقتصادی قرار گرفته‌، وجود دارد؟!

3-چه شباهتی بین پیشنهاد مذاکره از سوی ترامپ در سال 97، با طرح خزانه خالی از سوی حسن روحانی در آغاز مذاکرات هسته ای در سال 92 وجود دارد؟! آیا برجامی بدتر از برجام هسته ای را برای ملت ایران، پخت و پز می کنند؟!

4-خوش خدمتی حسن روحانی به کدخدا(آمریکا) مبنی بر باز کردن درب آزمایشگاهها و اتاق اساتید برخی از دانشگاههابر روی بازرسان آژانس بین المللی اتمی، بعد از خروج ترامپ از برجام، برای چیست؟! آیا شرط ترامپ برای مذاکره، باز شدن درب آزمایشکاهها و اتاق اساتید بوده است؟!

5-راستی حسن روحانی مدتی قبل فریاد زد؛ مگر دیوانه‌اند، با آمریکا مذاکره نمایند؟ آیا تحت فشار اصلاح طلبان آمریکایی، دیوانگی آنی بروز می‌کند و به ملاقات ترامپ می‌رود؟! آیا حسن روحانی برای احیای برجام، به عملیات انتحاری مبادرت می‌ورزد و پای برجام موشکی و برجام منطقه ای را ذلیلانه امضا می کند؟!

والسلام


چهارشنبه 97 مرداد 10 , ساعت 7:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از نمایندگان مجلس (علی مطهری) با داشتن مرام و مسلک خوارجی! در اوضاع نابسان اقتصادی، نظام اسلامی را مسئول بی ثباتی بازار اقتصادی معرفی و گفته است: «بخشی از حکومت از ابتدا مایل به اجرای برجام نبود ... وضعیت جاری کشور تقصیر دلواپسان و همه کسانی است که تلاش کردند برجام اجرا نشود.» علی مطهری، که مانند اسرائیل و شیطان بزرگ، مخالف قدرت موشکی کشور است! در ادامه می گوید: «مسئول وضعیت جاری کشور آنهایی هستند که با هوا کردن موشک، تلاش کردند برجام اجرا نشود.»غ

اعتقاد حقیر بر این است که سه جریان "ناکثین، قاسطین و مارقین" به خانه ملت، نفوذ کرده و برخی از آنان مأموریت ستون پنجم دشمن را در مجلس بعهده دارند و لذا وقتی علی مطهری هوا کردن موشک را در مسیر بر هم زدن برجام می داند، باید از او پرسید؛ در کجای برجام، ممنوعیت شلیک موشک مطرح شده که اصلاح طلبان آمریکایی، موشک را مزاحم اجراء برجام می‌دانند؟! اگر آزمایش موشکی کشور بر اساس برجام ممنوع شده، باید به ملت پاسخ دهند، بر اساس کدام مصوبه مجلس، دولت اعتدال، پای عدم آزمایش موشکی را امضاء و امنیت ملت و کشور را به مخاطره انداخته و امثال علی مطهری و علی لاریجانی خفه شده‌؟ و مجلس را به ناکجاآباد سوق دادند؟!

امروز ملت ایران مدعی نابکارانی هستند، که در مذاکرات هسته ای از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کرده و خواسته های شیطان بزرگ و اسرائیل را با پذیرش برجام، -این قرارداد ننگین تر از ترکمنچای- بر کشور تحمیل و آشفته بازار اقتصادی امروز را برای سرقت جیب مردم مستضعف، توسط دولت رقم زده و نمایندگانی مثل علی مطهری، یا لال‌ند! و یا با سخنان منافقانه، نظام اسلامی را مقصر وضع نابسامان اقتصادی امروز معرفی، تا "آتش فتنه‌ی، ناکثین، قاسطین و مارقین" را بر اساس استراتژی تابستان داغ سازمان سیا آمریکا، کلید بزنند!

والسلام

 


سه شنبه 97 مرداد 9 , ساعت 2:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در عیون أخبار الرضا(ع)ل از قول امام هشتم (ع) روایت شده: «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏» .  "کسی که نعمت دهنده از مخلوقات را شکرگزار نباشد، شکرگزار خداوند نیز نخواهد بود".

یکی از شگردهای جریان نفاق، طلبکاری است و حتی منافقین خلق، که بیش از 16 هزار نفر از مردم و مسئولین کشور را به شهادت رسانده‌ و در نوکری صدام پلید، در دفاع مقدس، دستشان تا مرفق بخون صدها رزمنده ایرانی آغشته است، طلبکار مردم بوده و بابت جنایت خود، طلب مزد می‌نمایند!

در زمانی که صدای رسوایی برجام، در دنیا پیچیده و حسن روحانی در شرایط سخت اقتصادی، برجام را آفتاب تابان و از سوی خدا نمی داند و جرأت روبرو شدن با مردم را ندارد، محمدجواد ظریف بابت برجام، این ننگین ترین معاهده تاریخی بعد از قرارداد ترکمنچای، طلبکارانه به ملت نهیب زده و می گوید: "چرا شکر برجام را بجای نیاوردید، تا به عذاب الهی دچار نشوید!"

کاش ملت و آن جوانانی که بدون تفکر، مقهور خبرهای کذب حسن روحانی، جواد ظریف و عراقچی شده و در شب توافق برجام به خیابانها آمدند، امروز یقه‌ی کلاهبرداران دولت اعتدال را گرفته و همانگونه که تعدادی دانشجویذ پاک سیرت، سرلشگر فیروزآبادی را با ذلت از ویلای بیت المال بیرون کردند، این‌بار جوانانی که توسط دولت زر و زور و تزویر، اغفال شده، یقه‌ی عراقچی و ظریف را گرفته و 750 سکه و مدالهای اهدایی برجام را از آنان می‌ستاندند، تا در شرایط سخت اقتصادی امروز، زبان شیادان کوتاه و ملت، به نام شکر نعمت برجام، مورد استهزاء قرار نمی‌گرفت.

 آری، رئیس جمهور سایق به شیادانی مثل بقایی و مشایی، به ناحق مدال و سکه اهدا کرد و قوه قضائیه تمام توان خود را برای برخورد و زندانی کردن آن دو بکار بست، لذا اگر بخشی از آن برخورد قهری قوه قضائیه با رئیس جمهور سابق، با رئیس جمهور فعلی می‌شد!، قطعا شاهد تخلف و تقلب گسترده دولت حسن روحانی نبودیم و ملت به عدل و انصاف قوه قضائیه اعتماد می نمود، آیا چنین خواهد شد؟!

والسلام

 


یکشنبه 97 مرداد 7 , ساعت 12:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شکست برجام و آشفته بازار اقتصادی در حوزه های مسکن، ارز، سکه و عدم کنترل بازار، حاصل تزویر دولت با ملت بوده است، زیرا دولت اعتدال از آغازین روزهای شروع بکار خود در سال 92 حل مشکلات اقتصادی و حتی آب آشامیدنی مردم را به مذاکره و معامله با کدخدا(آمریکا) مشروط کرد!

به نظر می رسد که دولت اعتدال با طرح منافقانه چرخیدن سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد کشور و ملت، پروژه ناکارآمدسازی نظام عاسلامی را در دستور کار داشته تا بعد از شکست در برجام، طرح حکمیتی را که مرحوم رفسنجانی نتوانست به امام جامعه تحمیل نماید، اسحاق جهانگیری مأمور اجرای آن می‌گردد! و لذا پروژه تحریم داخلی ملت را با کمک آمریکا عملیاتی نموده، تا زمینه حضور محمد خاتمی بعنوان یکی از رؤس فتنه 88 را در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مهیا نمایند!

بر اساس راهبرد جریان اصلاحات، حضور اسحاق جهانگیری در دولت حسن روحانی، در راستای تطهیر و نفوذ اصلاح طلبان در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نام اسلامی بوده، که مغز متفکرشان سعید حجاریان بعد از پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 می گوید؛ که 2 سال از برنامه جلو افتادیم و لذا در سال 96 طبق راهبرد اصلاح‌طلبان آمریکایی، اسحاق جهانگیری مأمور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری برای تطهیر جریان اصلاحات می‌شود! حتی حسام الدین آشنا به حسن روحانی می‌گوید؛ اگر می‌خواهی که در انتخابات سال 96 رئیس جمهور بمانی، باید گوش به فرمان و اشارات اسحاق جهانگیری در مناظره‌های تلوزیونی باشی! و انصافا زبان حسن روحانی در تمام مناظره‌ها با اشاره اسحاق جهانگیری باز و بسته می‌شد! آری؛ برگ دیگری از خیانت اصلاح طلبان در حق ملت و کشور، ورق خورد، پس چرا مردم عبرت نمی‌گیرند؟!

والسلام

 


شنبه 97 مرداد 6 , ساعت 12:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-پس از سخنان انقلابی سردار سلیمانی، پیام جمهوری اسلامی به مردان جنگی آمریکا رسید و لذا وزیر دفاع آمریکا گفت:‌ «حمله نظامی به ایران داستان سرایی است، در پی براندازی نظام نیستیم.» غ

2-نیوزویک نوشت:، «ژنرال سلیمانی را "الهه انتقام" می داند؛ "او ابتدا با آمریکا جنگید. اینک در حال له کردن داعش است". سلیمانی دولت های بوش و اوباما را یکجا تحقیر کرد. آیا اکنون نوبت ترامپ است؟!»

3-آقای پارسایی که ظاهرا نمایندگی ستون پنج دشمن را در مجلس به عهده دارد، زوزه کشان با تنی و صدایی لرزان می گوید: «اگر بستن تنگه‌ها و رفتن به استقبال واکنشهای سخت و پرهزینه، خواست مردم است، اجازه دهیم صدای این خواسته، در چهارچوب قانون، از صندوق رای شنیده شود. زمان استفاده از اصل59 قانون اساسی، کی فرا می‌رسد؟»

4-پاسخ ستون پنجم دشمن را چندین سال قبل، آقای هیتلر داد و گفت: «اگر خواستی سرزمینت را آزاد کنی، ده گلوله در تفنگت بگذار، 9 گلوله برای خائنین و آدم فروشان داخلی و تنها یک گلوله برای دشمنت کافی‌ است

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ