سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 93 آبان 30 , ساعت 4:6 عصر

بنام خدا و برای خدا

پس از روی کار آمدن دولت یازدهم که به دروغ مشی خود را اعتدال اعلام کرد و در حالی که سرمست از پیروزیی که خود باور نداشت، در اولین گام حرکت لیبرالی خود جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم، در سیاست خارجی کشور در زمینه مذاکره با آمریکا از فضای دوقطبی‌سازی مذاکره – عدم مذاکره بهره جست و وعده های دشمن ایران یعنی آمریکا را باور نمود و الان بیش از یک سال است که دولت اعتدال در زمینی بازی می کند، که آن زمین و بازی را آمریکائیها از قبل تعریف و آماده کرده و در این بازی که نتایج آن را سرویسهای جاسوی آمریکا و رژیم صهیونیستی تعیین کرده بودند، اهداف مشخصی، مد نظر دشمنان ایران بوده که تاکنون به بخشهای مهمی از آن دست پیدا کرده اند و آن اهداف عبارتند:

ظریف

- حمایت از جریان لیبرالیسم طرفدار آمریکا و منزوی نمودن نیروهای مؤمن به گفتمان انقلاب اسلامی.

- گسترش اباحه گری در مسئولین نظام اسلامی و حمایت از فتنه‌گران و طرفدارن فرهنگی غرب.

- ایجاد فضای ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد ساختن نظام اسلامی در جهت رفع مشکلات جامعه.

در آغاز به کار دولت یازدهم، جان‌کری، وزیر خارجه آمریکا، در سال 92 به تشویق و ترقیب دولت اعتدال ایران به مذاکره با آمریکا پرداخت، و گفت: «اگر ایران اقدامات سریعی را برای همکاری با نظارت‌های بین‌المللی روی برنامه هسته‌ای‌اش عملی کند، واشنگتن می‌تواند تحریم‌ها را در طول چند ماه لغو کند».

روحانی

اما این وعده آقای جان‌کری، که دولت اعتدال، آن را جدی گرفته و مدت آن را حداکثر 6 ماه برای لغو تحریم‌ها برآورد کرده بود، به زودی به یأس مبدل شد و گریبان دولت بی تدبیر اعتدال را در دستان چدنی آمریکا قرار داد و با آلوده شدن دولت ایران به پلمپ تأسیاست هسته ای خود و مذاکرات بی حاصل، مجبور گردید، از خطوط قرمز نظام عبور نماید و با کمترین موفقیت و پذیرش ذلت بار توافق هسته ای، گام به گام از خواسته های به حق کشورمان چشم پوشی نمود و نهایتا آقای اوباما با صراحت اعلام کرد: «مذاکراتی که هم‌اکنون جریان دارد برای لغو تحریم‌ها نیست». و اینجا بود که همه تخم مرغهای دولت اعتدال که در سبد مذاکرات هسته ای چیده بود، به یک باره شکست!!!!!

همه این مصائب برای دولت اعتدال زمانی رُخ نمود، که تمام اورانیوم غنی‌سازی شده 20 درصد کشورمان، که یک ذخیره استراتژیک و حاصل تلاش شهداء گرانقدر هسته ای بود، در طول مهلت 6 ماهه توافقنامه ننگین دولت بی تدبیر اعتدال، اکسید شده و پس از آن هم بخش زیادی از اورانیوم 3.5 درصد غنی‌سازی شده، با بی تدبیری دولت، اکسید گردید و چتر نظارت‌ آژانس را بر همه مکانهای هسته ای و گاهاً غیر هسته ای کشورمان گستراند، اما طرف‌ آمریکایی، به دولت اعتدال شیفته اش، رحم نکرد و حتی بخشی از تحریم‌ها را هم تعلیق ننمود و هر روز آمریکا و همپیمانانش خواسته های جدیدی را مطرح می کردند که بخشی از آن به شرح ذیل است.

zvd

1. راکتور آب‌سنگین اراک به یک راکتور عادی تولید برق با سوخت غیرطبیعی (سوخت غنی‌سازی شده) تبدیل شود. و این یعنی برچیدن آب سنگین و نیروگاه 40 مگاواتی اراک است!

2. طرف آمریکائی سانتریفیوژ فعال را به‌صورت شفاهی به تعداد 4700 عدد پذیرفته است و این برخلاف نیاز کشور به 190 هزار سو می باشد که از سوی مقام معظم رهبری تعیین گردیده است.

3. ایران پروتکل الحاقی را به تصویب مجلس شورای اسلامی برساند و نظارت‌های سرزده بازرسان آژانس را بپذیرد.

4. بُرد موشک‌های ایران از 2000کیلو متر به 150 کیلومتر کاهش پیدا نماید.

5. زمان بسیار طولانی که مدت آن نزدیک 20 سال است برای عادی شدن پرونده ایران در نظر گرفته شود و ایران آن را بپذیرد.

در صورت تأمین این خواسته های استکباری آمریکا؛ در رابطه لغو تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل، پس از رفع نگرانی‌های و تغییر روش ایران، تصمیم لازم گرفته خواهد شد، تحریم‌های چندجانبه نیز به دلیل اینکه رژیم تحریم‌ها باید علیه ایران حفظ شود، فعلاً امکان‌پذیر نیست. و به خاطر مخالفت کنگره آمریکا، لغو بخش زیادی از تحریمهای آن کشور، امکان پذیر نخواهد بود!!!!!

پس کاربران عزیز خود قضاوت نمایند؛ اگر چنین توافقنامه ای را برای مدت 15یا 20سال بپذیریم، فرق آن با قطعنامه های ننگین "ترکمنچای، گلستان و رژی" چیست؟! آیا عزتی برای امالقرای جهان اسلام، باقی می ماند؟!!!!! آیا شرمنده روح شهداء و بخصوص شهداء هسته ای کشورمان که با جانشان، درخت هسته ای را بارور کردند، نخواهیم شد؟!!!!!

هیهات که رهبری معظم انقلاب و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب و مردم آزاد منش ایران اسلامی، زیر بار این ذلت بروند و هیهات من الذله.

والسلام


پنج شنبه 93 آبان 29 , ساعت 9:39 عصر

بنام خدا و برای خدا

بازی بُرد – بُرد، روحانی یا همان پیروزی در مذاکرات هسته ای چگونه محقق میشود، که بخاطر آن، جشنی برگزار نمائیم؟

 از آغاز مذاکرات هسته‌ای و توافق موقت، بسیاری از مقامات آمریکایی عنوان کرده‌اند که پس از حل مسئله هسته‌ای ایران، باید به سراغ موضوعات دیگری همچون حقوق بشر، حمایت از گروه‌های مقاومت و توان دفاعی، بخصوص موشکهای بالستیک ایران برویم.

ظریف

«اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان پس از تصویب قطعنامه علیه کشورمان با متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر، مسئله اسیدپاشی را مطرح کرده و گفته است: «قطعنامه امروز بر اساس این اصل به تصویب رسید که سیاست خارجی ایالات متحده می‌تواند و باید اهداف راهبردی خود نظیر برچیدن برنامه هسته‌ای ایران را همزمان با تلاش برای ارتقا دموکراسی و حقوق بشر، دنبال کند.»

نمایندگان مجلس سنا آمریکا هم با ارسال نامه‌ای به «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار توقف کامل فعالیت‌های غنی‌سازی در ایران و همچنین لحاظ کردن مسئله موشک‌های بالستیک ایران در مذاکرات شدند. در این نامه نوشته اند: «اگر ایران اهداف هسته‌ای خود را کنار نگذاشته و در ارتباط با دنیا مسیری واقعا سازنده را دنبال نکند، ما در ماه‌های آینده به اعمال فشار بیشتر بر ایران، ادامه می‌دهیم.»

با توجه به تهدیدات جدید مقامات مجالس سنا و کنگره آمریکا در روز های پایانی هفته، متأسفانه در این طرف میز مذاکره، دولت اعتدال بدنبال آعلام پیروزی و برگزاری جشن و پایکوبی را دنبال می نماید و آقای نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما برنامه‌ای برای اینکه در سوم آذر جشن هسته‌ای برگزار کنید دارید، گفت:‌

خامنه

 «من هم این امید را دارم، فرزندان این مملکت صادقانه تلاش دارند تحریم‌های ظالمانه را از دوش مردم خوبمان بردارند و مردم و رهبری راضی باشد ... ما بعد از سال‌ها مقاومت توانستیم به پیروزی دست یابیم. اگر اتفاقی بیفتد خود مردم شادمانی‌شان را منعکس می‌کنند. ما بدون خوشبینی بی‌جهت و بدبینی بی‌دلیل، تلاش کنیم برای سوم آذر خود را آماده نماییم.»

مردم کشورمان سالها است، دشمنی تمام عیار آمریکا و کشورهای اروپائی را با گوشت و پوست خود لمس کرده و این دشمنی همچنان ادمه دارد، لذا چگونه باور نمایند، که در صورت توافق جامع هسته ای، ما به پیروزی رسیده و باید جشن هسته ای برگزار نمائیم؟ پاسخ این سئول بسیار کوتاه و مختصر را در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای جستجو می کنیم که در 20 فرفردین 93 فرمودند: « پیشرفتها و دستاوردهای هسته ای که تا به امروز به دست آمده اند، در واقع بشارت و مژده ای برای ملت ایران است که می توانند راههای منتهی به قله های رفیع علم و فناوری را بپیمایند، بنابراین حرکت علمی هسته ای، به هیچ وجه نباید متوقف و یا حتی کُند شود ... هیچیک از دستاوردهای هسته ای کشور قابل تعطیل شدن نیست و کسی هم حق معامله برروی آنها را ندارد و کسی هم این کار را انجام نخواهد داد ... راهی را که شما آغاز کرده اید باید با جدیت و قدرت تمام ادامه یابد زیرا کشور نیازمند پیشرفت در علم و فناوری بویژه فناوری هسته ای است

والسلام


چهارشنبه 93 آبان 28 , ساعت 11:51 عصر

بنام خدا و برای خدا

فتنه سال 88 که با طراحی و سردمداری خاندان هاشمی رفسنجانی شکل گرفته بود و هر روز با اقدامات افراطی مدعیان تقلب، ابعاد آن گسترش می یافت، به یکباره در 3 مرداد سال 88 نامه‌ای با عنوان “بازگشتِ ایران به دوران سیاه ستمشاهی” از سوی مباشرین فتنه در فضای رسانه‌های ضد انقلاب، خطاب به مراجع عظام تقلید منتشر گردید، که در بین امضاء کندگان آن، نام محمد فرهادی وزیر پیشنهادی آقای روحانی برای تصدی وزارت علوم، دیده می شود!!!!!

فرهادی

در بخشی از این نامه آمده است:«هم‌زمان با اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موج وسیعی از دستگیری‌ها از میان فعالان ستادهای انتخاباتی نامزدهای غیردولتی و شهروندانی که در راهپیمایی‌های مسالمت آمیز شرکت جسته بودند آغاز شد ... بازداشت‌های انفرادی و گروهی، از اقشار مختلف اجتماعی از جمله اساتید دانشگاه‌ها، فعالان سیاسی، روزنامه‌نگاران، که بدون صدور مجوزهای قانونی صورت گرفته و همراه با برخوردهای خشونت‌بار و استفاده از شیوه‌های بازجویی که یادآور دوران سیاه ستمشاهی است.»

بر خلاف نظر رئیس جمهور، که اعضاء کابینه خود را از جریان اعتدال می داند، باید گفت، که کابینه دولت یازدهم بیشتر به یک شرکت سهامی شباهت دارد، تا به دولت رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران. زیرا هر کدام از وزراء و معاونان آنها مرتبط با یک جریان سیاسی در داخل و خارج کشور می باشد؛ مثلاً پدر فکری و معنوی دولت، پیرمردان دلال را برای وزارتخانه های مهم اقتصادی کشور معرفی و در تحت حمایت خود قرار داده است! وزارت خارجه نصیب باند نیویورکیها شده است! وزارت کشور بدون دخل و تصرف در گزینش استانداران و فرمانداران به رئیس مجلس اختصاص پیدا کرده! و وزارت مهم و سرنوشت ساز علوم، تحقیقات و فناوری نصیب حزب منحله و فتنه گر مشارکت گردیده است! و .....!!!!!!

زررر

دولت اعـــتـــدال تاکنون چندین نفر را برای تصدی وزارت علوم به مجلس شورای اسلامی معرفی نموده، لکن تمام آنها مرتبط با حزب منحله مشارکت می باشند و متأسفانه رئیس جمهور، علی رغم برگزاری همایش اعتدال، (که هیچ اعتقادی در عمل به آن ندارد) راه افراطی و لجبازی با مجلس و جریان مؤمن به انقلاب را در پیش گرفته و معرفی دکتر محمد فرهادی برای تصدی وزارت علوم، گویای این است، که قباله این وزارتخانه مهم را به نام جریان افراطی مشارکت صادر کرده، که نقش براندازانه این حزب، در فتنه سال 88 فراموش نشدنی است.

لذا پافشاری رئیس جمهور و گروه مشاورین افراطی ایشان، با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت خطوط قرمز با فتنه گران، تعجب برانگیز است!!!!! و یقیناً این موضوع با انتخابات مجلس سال 94 و تصرف صندلیهای آن و امضاء توافقنامه هسته ای که در آن حقوق و عزت کشورمان رعایت نگردیده، مرتبط بوده و جریانهای مؤثر در هدایت دولت، قصد دارند که از تقابل دولت و مجلس و لجبازی رئیس جمهور، فتنه ای گسترده تر از فتنه سال 88 ایجاد نمایند!!!!!

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اعضاء هیئت دولت در 5 شهریور 93 فرمودند: « مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.» 

والسلام


دوشنبه 93 آبان 26 , ساعت 1:4 صبح

بنام خدا و برای خدا

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در دولت یازدهم، همان نقشی را بازی می کند، که مشائی در دولت دهم به عهده داشت و همانطور که مشائی احمدی نژاد را از اوج به زیر کشاند، این بدل مشائی(آشنا) هم آقای روحانی را قبل نزدیک شدن به پایان چهار سال ریاست جمهوری به زیر خواهد کشاند.

مشایی

آقای آشنا در جریان رأی اعتماد گزینه قبلی وزارت علوم، با حمله بی ادبانه و گازانبری ایشان به نمایندگان مجلس( هر چند که آن گزینه زیبنده وزارت نبود) زمینه عدم رأی اعتماد مجلس را فراهم نمود و این بار هم در آستانه بررسی گزینه جدید آن وزارتخانه علوم در مجلس شورای اسلامی، باز هم مشاور افراطی رئیس جمهور کاسه تدبیر آقای روحانی را شکست، تا مجدداً وزارتخانه ی مهم علوم، بدون وزیر جهت رسیدن به اهداف پلید حزبی و گروهی باقی بماند.

آشنا مشاور رئیس جمهور در تاریخ 93/8/25 در مصاحبه خود به حقوق حه نمایندگان مجلس به صورت افراطی تعرض می کند و می گوید: «در مورد مذاکرات هسته ای هرچه در سطح کلان نظام مصلحت دیده شود همان انجام می شود و روشن است که هدایت این مذاکرات با مقام معظم رهبری، مدیریت آن با رئیس‌جمهور و اجرای آن با وزارت خارجه است. بنابر این وقتی ما در این سطح داریم صحبت می‌کنیم و طراحی می‌کنیم تشخیص اینکه چه چیزی نیاز به مصوبه مجلس دارد و یا به مصوبه آن نیاز ندارد نه در حد تعدادی از نمایندگان مجلس است نه در حد رسانه ها و نه در حد دلواپسان است، بلکه در حد کسانی است که هدایت، طراحی مدیریت و اجرای آن را بر عهده دارند.

روحانی

آقای آشنا در خصوص وظایف نمایندگان مجلس بر اساس اصل 77 قانون اساسی که تاکید دارد: «عهدنامه ‏ها، مقاوله ‏نامه‏ ها، قراردادها و موافقت‏نامه ‏‏های بین‏ المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.» در اهانتی آشکار به نمایندگان پاسح می گوید: «ذیل این مباحث، موضوعات دیگری هم وجود دارد که آیا هر تعهد بین‌المللی اینگونه است یا کنوانسیون‌ها هم اینگونه هستند. این بحث‌ها راجع به کنوانسین‌ها است وگرنه آیا هر توافقی که ایران ببندد باید به مجلس بیاید؟ بنابراین نباید سطح این مباحث را پایین آورد

آقای آشنا با این حملات افراطی علیه نمایندگان مجلس، رسانه ها و نیروهای مؤمن به انقلاب قصد دارد، تا پس از توافق ذلت بار هسته ای، منتقدین آن را از میدان خارج نمایند تا بتوانند با یک حرکت پروپاگاندایی مردم و جوانان را، که مدتی قبل برای باخت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2014 به خیابانها آوردند، مجدداً، آنها را با پیروزی مصنوعی به میادین و خیابانها بکشانند. زهی خیال باطل که غربگرایان و ترسوها در دل می پرورانند! 

می شود نتیجه گرفت؛ زمینه ساز لجاجت رئیس جمهور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را، امثال آشناها به وجود می آورند، که با داشتن سوابق امنیتی، نقش مجربی در وحدت و همدلی دو قوه بازی می کنند! و اگر رئیس جمهور بخواهد با این مشاوران ناراست و انحرافی، مسیر خود را ادامه دهد، قطعاً وضعیت بهتری از اواخر دولت دهم نخواهد داشت! و پتانسیل دولت که باید در خدمت رسانی به مردم باشد، با فتنه گری این افراد، امید مردم به یأس و امیدی مبدل خواهد شد، که این امر نامبارک در بخش های از جامعه به وقوع پیوسته است!

اشتا

به آشنایی گفتند کمتر پرت و پلا بگو؛ قدری ما را نصیحت کن. او قبول کرد و گفت: شخص بزرگی برای من نقل کرد که دو چیز مایه رستگاری است. به او گفتند: آفرین همین را برای ما بگو که آن دو چیز چیست؟ گفت: یکی از آنها را، همان شخص فراموش کرده بود. و یکی دیگر را من به یاد نمی آورم. پس؛ به پرت و پلای من باید گوش کنید.

والسلام


یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 7:37 عصر

بنام خدا و برای خدا

وقتی منصفانه و به دور از تفکرات جریانهای سیاسی کشور، عملکرد دولت باصطلاح تدبر و امید را مورد بررسی قرار می دهیم، این نتیجه حاصل می شود، که تمام توجه دولت یازدهم صرفاً به مذاکرات هسته ای و نتیاج آن دوخته شده است، وزارت خارجه کشورمان با دستورالعمل حزبی و گروهی، همه توان خود را در راستای موضوع هسته ای قرار داده و نسبت به مسائل پیرامونی نظام جمهوری اسلامی غافل و فاقد تدبیر است! و

حاج قاسم

خدا را شاکریم؛ که در این غفلت و بی تدبیری دولت اعتدال، فردی لایق و با تدبیر، همچون سردار پر آوازه سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی را داریم، که سالهاست، دشمنان این کشور را در آن سوی مرزها به ذلت و زبونی کشیده است و اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی این سردار اسلام نبود امروز باید با جریان تکفیری و داعش در داخل خاک جمهوری اسلامی می جنگیدیم.

تیم اقتصادی دولت "تدبیر و امید"، آینده اقتصادی کشور را به نتایج آینده پر رمز و راز توافق هسته ای گره زده است و متأسفانه با تسامح و تساهل، دشمنی دشمنان را ندیده انگاشته و لذا امید به بهبود وضعیت اقتصادی کشور را، از دستان چدنی اصلی ترین دشمن انقلاب یعنی آمریکا تمنا می نماید!!!!!

دولت یازدهم در سیاست علمی و فرهنگی کشور هم با اقدامات افراطی خود، پرده ای دیگر از بی تدبیری خود را به نمایش گذاشته است و همانند دولت دهم، مدتی است که لجاجت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در معرفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کلید زده است و جهت رسیدن به اهداف سیاسی و حزبی خود، بر عکس شعار دروغ اعــتــدال، افراطی ترین افراد فتنه گر و مخالف نهادهای انقلاب را بعنوان گزینه آن وزارتخانه معرفی می نماید.

dfg

دولت یازدهم با معرفی افراطیون به عنوان وزیر علوم، بدنبال آن است، که تقابل دولت و مجلس را برجسته نماید و با پروپاگاندا سازی، زمینه تصرف مجلس شورای اسلامی در انتخابات سال آینده را فراهم سازد!!!!!

سئوال جدی مردم از دولت تدبیر این است؛ چرا همه امیدتان، به تعلیق تحریم ها در سوم آذر می باشد؟! چرا در سال جهاد اقتصادی و فرهنگی با مدیریت جهادی، همه امید دولت به دستان آمریکا و اروپا دوخته شده است؟! پس جای توکل به خدا در اعتقادات دولت بی تدبیر در کجاست؟!

سئوال دیگری که دولت تدبیر به آن پاسخ دهد، این است؛ که اگر آمریکا که حتماً باید نظر رزیم صهیونیستی را هم لحاظ نماید! امید دولت تدبیر را نا امید کرد! و مذاکرات هسته ای با شکست روبرو شد و بازی بُرد – بُرد آقای روحانی محقق نشد و دولت امید، با تدبیر آمریکا مجبور شود، توافقنامه ژنو را برای چند دوره دیگر تمدید نماید، آنگاه جواب مردم را چگونه باید داد؟!

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای می فرمایند: (به جهت) اهمیت موضوع(جنگ) به اتفاق جناب آقای هاشمی، موسوی اردبیلی، میرحسین موسوی و چندی از فرماندهان نظامی خدمت امام رسیدیم. حضرت امام می پرسند؛ چه اتفاقی به یکباره افتاده که در این سطح اینجا تشریف آوردید؟! یکی از آن جمع می گوید؛ گزارش شده که زیر دریایی های جنگی آمریکایی به سواحل ما  نزدیک می شوند و الان حدود 500 کیلومتری ما هستند و این یک تهدید بسیار بالقوه و خطرناک است!

حضرت امام پرسیدند؛ که امکان دارد که اینها سر از آب بیرون آورند؟ نظامیان گفتند بله امکان دارد. حضرت امام پرسیدند موشک هایی قوی با این برد هم شما دارید؟ جواب دادند بله داریم.

امام فرمودند اگر آمده اید بامن مشورت کنید من به شما می گویم که بلافاصله که یکی از آنها سر از آب بیرون آورد دو تا موشک پشت سر هم بدان شلیک کنید و آن را متلاشی بکنید! همه ما از این نظر مشورتی حضرت امام حیرت کردیدم، آقای هاشمی خطرات غیر قابل جبران این موضوع را به حضرت امام متذکر شدند. ما از حضرت امام پرسیدیم شما از سر جد این مطلب را فرمودید؟!  حضرت امام فرمودند اگر آمده اید با من مشورت کنید نظر مشورتی من همین بود که عرض شد. امام دیدند که ما ظرفیت قبول این نظر مشورتی را نداریم، فرمودند خودتان هرچه بنظرتان رسید عمل کنید!

خانم وندی شرمن نماینده آمریکا در گروه 5+1 در خصوص لغو تحریمها گفت:«آنچه در اولین فرصت به ایران و به صورت علنی گفته‌ایم این است که ما تحریم‌ها را تعلیق خواهیم کرد نه لغو زیرا باید( در ابتدا) ببینیم که ایران هر آنچه که پذیرفته را اعمال می‌کند و در یک بازه زمانی به آنچه توافق شده پایبند می‌ماند ... قبل از اینکه از کنگره بخواهیم که تحریم‌ها را بردارد باید تمام این گام‌ها برداشته شوند.»

پس از این خاطره زیبا و عبرت آموز رهبری عزیز انقلاب و اتمام حجت خانم وندی شرمن، باید ببینیم که جرأت دولت تدبیر چقدر است!!!!!

والسلام


جمعه 93 آبان 23 , ساعت 10:24 عصر

بنام خدا و برای خدا

در مذاکرات هسته ای اخیر در مسقط پایتخت عمان تصاویری منتشر شد، که از آنها می شود نتایج خوبی گرفت. در دین مبین اسلام، اولین شرط در مواجه با یک منکر الهی، چهره در هم کشیدن است، پس خنده های آقای ظریف در عکس ذیل برای چیست؟! وقتی آقای ظریف خود را مسلمان می داند و می بیند که آقای سلطان قابوس، که مسلمان است، خانم اشتون را می بوسد، باز هم باید از آقای جواد ظریف خنده های نابجا و اهانت آمیز به دین را مشاهده کنیم؟! اگر به خاطر مذاکرات هسته ای، چهره در هم نمی کشد و ناراحت نمی شود، لااقل؛ از خنده های بی جا و بی مورد خودداری نماید!!!!!

به نظر شما کاربران عزیز؛ آقای ظریف را ناراحت می بینید؟! و یا در حال لذت بردن است؟! و یا در حال افسوس خوردن است؟!!!! یا یک شنگولیسم سیاسی - مذهبی(بی خیال همه چیز) است؟!!!!!

ظریف

با این شیوه مسلمانی آقای ظریف و عدم پایبندی ایشان به حدود الهی، آیا می شود به بازی بُرد - بُرد آقای روحانی و رعایت خطوط قرمز امیدوار بود ؟!

در این عکس چه تفاوتی در دین جان کری وزیر خارجه آمریکا و آقای ظریف وزیر خارجه ایران دیده می شود؟!

آیا این اعتدال آقای روحانی است و این حرکات ضد دینی وزیر خارجه مورد تأیید ایشان می باشد؟!

آیا آقای ظریف در تراز وزارت خارجه نظام اسلامی، که امام(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خود از آن نامبرده است، می باشد؟!   

امام خمینی(ره) می فزمایند:« اینجانب از ابتدای پیروزی به وزراء خارجه راجع به طاغوت زدگی سفارتخامه ها و تحول آنها به سفارتخانه های مناسب جمهوری اسلامی توصیه هایی نمودم، لکن بعض آنان یا نخواستند، یا نتوانستند عمل مثبتی انجام دهند.»

پس آقای ظریف که بیشتر عمر خود را در آمریکا گذارانده و فرزندان ایشان هم متولد همان کشور هستند و در محیط آمریکا رشد کرده اند، آیا با معیارهای امام راحلمان هماهنگی دارد؟! اگر جواب منفی است، آیا عقلانی است که حاصل تلاش جهادگران هسته ای و شهداء آن را دربست در اختیار آقای ظریف قرار داد؟!  

والسلام



جمعه 93 آبان 23 , ساعت 8:58 عصر

بنام خدا و برای خدا

تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا، که این بار با چماق جمهوریخواهان مجالس سنا و گنگره وارد مذاکرات هسته ای در مسقط عمان شده بودند، با به غرش در آمدن هواپیمای بدون سرنشین RQ 170  ایرانی در آسمان، به یکباره هیمنه آنان شکست و چماق تهدید و بُلوف جمهوریخواهان در مذاکرات، که به طرف تیم مذاکره کننده ایرانی گرفته بودند تا امتیازهای فراوانی بگیرند و امتیازی به ایران اسلامی ندهند، با تدبیر صحیح و انقلابی سرداران و سرهنگهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که با غرش هواپیمای RQ 170 ایرانی قدرت نمایی کردند، رنگ رخُسار جمهوریخواهان وتیم مذاکره کننده آمریکا، پریشان گشت و چماف تزویرشان بر سرشان فرود آمد.

rq

متأسفانه دولت به اصطلاح تدبیر، تا کنون چندین بار در زمین غرب و به خصوص دشمن اصلی جمهوری اسلامی، یعنی آمریکا، بازی نموده و پازل دشمن را کامل نموده و در سر بزنگاه ها  با بی تدبیری خود، زمینه فشار مضاعف، علیه کشورمان را فراهم نموده اند.

یک روز، با بی تدبیری سبد کالا را، با آبروریزی توزیع می کنند که خانم وندی شرمن نماینده افراطی آمریکا در مذاکرات هسته ای می گوید؛ پول این سبد کالا را ما به دولت ایران دادیم تا در بین فقراء توزیع نماید!!!

روز دیگر رئیس جمهور در آستانه گفتگوهای هسته ای با بی تدبیری اعلام نمود که خزانه کشور خالی است!!!

زمانی دیگر آقای ظریف با بی تدبیری در دانشگاه ادعا می کند: "آمریکا با یک بمب می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازند."!!!

rq

آقای ظریف با بی تدبیری و به نمایندگی از احزاب برانداز داخلی، کاسه گدایی را در مذاکرات نیویورک بدست می گیرد و می گوید:ما روندی را شروع کرده‌ایم که هدف از آن تغییر فضای سیاست خارجی کشور است. اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل، این تلاش‌ها بی‌نتیجه بماند، مردم ایران این فرصت را خواهند داشت تا 16 ماه دیگر که انتخابات پارلمانی در ایران برگزار می‌شود، به این عملکرد ما (با آرای خود) پاسخ دهند.

در دور مذاکرات حساس و سرنوشت ساز عمان، اقدام به موقع، سریع و صریح سرهنگهای سپاه قدرتمند اسلام، گریبان تیم هسته ای را از چنگ زیاده خواهان آمریکایی خارج کرد و بار دیگر عظمت و قدرت عاشورائی "هیهات من الذله" نظام اسلامی ایران در جهان طنین انداز شد و تیم هسته ای مذاکره کننده، با پشتوانه سرهنگهای کم ادعا، اما با تدبیر و پرتوان، سرفزازانه به کشور باز گشتند.

zvdt

لذا دولتی که شعار تدبیر را با صدای بلند فریاد می زند، اما در ورای آن شعار، بی تدبیری دیده می شود و هر روز با این بی تدبیریها، زمینه زیاده خواهی و طمع دشمنان را نسبت به نظام اسلامی افزایش می رهد، باید در عمل پایبند، خطوط قرمز نظام، باشد.

با توجه به  اصل 125 قانون اساسی کشور که می نویسد:« امضای عهدنامه‏ها، مقاوله‏نامه‏ها، موافت‏نامه‏ها و قراردادهای دولت ایران با سایر دولتها و همچنین امضای پیمان‏های مربوط به اتحادیه‏های بین‏المللی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور یا نماینده قانونی او است.» در همین راستا می طلبد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حقوق حقه خود دفاع نموده و حدود اختیارات تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را، به خصوص با آمریکا، مشخص نمایند، تا تیم مذاکره کننده ایرانی از خطوط قرمز  عبور نکند، و آمریکا زیاده خواه هم، حدود اختیارات تیم مذاکره کننده ایرانی را بداند و از طمع بیشتر خودداری نماید.

والسلام


سه شنبه 93 آبان 20 , ساعت 11:56 عصر

بنام خدا و برای خدا

سئوالی را در اول این وجیزه مطرح می نمایم و سپس به تحلیل آن می پردازم و آن سئوال این است، آیا بوی تعفن "اعـتـدال" نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کیش و مات خواهد کرد؟! مدتی است که رئیس جمهور و جریان افراطی اطراف ایشان، بازی بسیار خطرناکی را با بوی فتنه ای جدید علیه قوه مقننه کشور آغاز کرده اند و آتش تهیه آن هم معرفی افرادی معلوم الحال، برای تصدی وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری است.

روحانی

برای مردم بصیرمان، ثابت شده است که دولت تدبیر! در جهت حل مشکلات اقتصادی ناتوان و لغزان است و با توجه به پیچیدگی مذاکرات هسته ای و ناتوانی رئیس جمهور در کسب امتیاز در بازی بُرد – بُرد در مقابل آمریکا، و برای انحراف افکار عمومی مردم از مسائل مهم کشور، همچون توافق هسته ای، مشکلات اقتصادی و افزایش افسار گسیخته قیمتها، آقای روحانی در اقدامی تآمل برانگیز، دکترفخرالدین احمدی دانش آشتیانی را که سابقه منفی بسیاری علیه نهادهای مقوم نظام و بخصوص یادگار امام راحلمان یعنی بسیج مستضعفین دارد، بعنوان گزینه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جهت کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی نموده است. 

کافی است بدانید که دکتر احمدی دانش آشتیانی، یکی از مخالفین برجسته بسیج مستضعفین می باشد و در کتاب «تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران» در خصوص مخالفت با بسیج  که مخالفت با امام و رهبری نظام اسلامی است، می نویسد «طرح ما این بود که بسیج در همان پایگاه‌های خارج از دانشگاه بماند و اگر دانشجویی تمایل به حضور داشت، برود و در همان مناطق ثبت‌نام کند، ما هم همکاری می‌کنیم و فرم‌های عضویت را از طریق نهادهای فرهنگی داخل دانشگاه به افراد علاقمند می‌رسانیم»

روحانی

دانش آشتیانی همچنین از تبعات حضور بسیج در دانشگاه‌ها می‌گوید: «آنها مخالفت می‌کردند و ما نیز تبعات حضور بسیج در دانشگاه‌ها را یادآوری می‌کردیم. یادم می‌آید که آقای هاشمی هم تقریبا نظر ما را داشت. از جلسه که بیرون آمدیم دوستان به من گفتند که شما خیانت بزرگی به دانشگاه‌ها کردید».

در رابطه با معرفی دکتر احمدی دانش آشتیانی از سوی رئیس جمهور، سئوالاتی مطرح است، که آیا رئیس جمهور می دانسته که این فرد دارای چنین افکار انحرافی و پلیدی است؟! اگر جواب منفی است، پس آقای روحانی، چرا اطرافیان ناسالم و انحرافی و فتنه گر را از کنار خود دور نمی کند و آنان را مشاوران امین خود می داند؟! اگر آقای رئیس جمهور، شناخت لازم، از افکار و عقاید این فرد داشته است، پس مدام از اعتدال گفتن و تعهد رئیس جمهور در مقابل رهبری معظم انقلاب در خصوص رعایت فاصله با فتنه گران چه خواهد شد؟!

بی

آقای روحانی تاکنون با شعار اعــتـــدال، افراطی ترین گزینه ها را برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی نموده، که همگی آنان از مرتبطین با فتنه سال 88 بوده اند!!! اگر اعتدال این است، پس مردم باید مواظبت کنند، تا از بوی تعفن اعـــتـــدال مسموم نگردند!!!!!!

دولت تدبیر، با معرفی گزینه های افراطی به مجلس، بدنبال مظلوم نمایی است، تا نمایندگان متعهد و وظیفه شناس مجلس شورای اسلامی را، از سوی مراکز دانشگاهی و دانشجویان تحت فشار قرار داده و نهایتاً نمایندگان مجلس را، با یک ترفند منافقانه، که همان؛ اجراء طرح استراتژی فشار از پائین و چانه زنی در بالا، "کیش و مات" نمایند و گزینه مد نظر خود را به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تحمیل نمایند و در غیر این صورت، فتنه ای را از درون دانشگاه ها علیه نظام اسلامی سازماندهی نمایند!

لذا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در جلوی این بازی ناجوانمردانه بایستند و اگر دولت، دست از این بازی بر نمی دارد، مطابق با بند دوم اصل هشتاد و نهم قانون اساسی، به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نمایند و رئیس جمهور را، جهت پاسخگویی به اقدامات تفرقه انداز و ضد اعتدال به مجلس شورای اسلامی فرا بخوانند و حتماً، مردم انقلابی کشورمان قدردان، اقدامات شایسته نمایندگان خود خواهند بود.   

در بند دوم اصل 89 قانون اساسی جمهوری اسلامی آمده است:«2- در صورتی که حداقل یک سوم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رییس جمهور را در مقام اجرای وظایف مدیریت قوه مجریه و اداره امور اجرایی کشور مورد استیضاح قرار دهند، رییس جمهور باید ظرف مدت یک ماه پس از طرح آن در مجلس حاضر شود و در خصوص مسایل مطرح شده توضیحات کافی بدهد. در صورتی که پس از بیانات نمایندگان مخالف و موافق و پاسخ رییس جمهور، اکثریت دو سوم کل نمایندگان به عدم کفایت رییس جمهور رأی دادند مراتب جهت اجرای بند ده اصل یکصد و دهم به اطلاع مقام رهبری می‌رسد.»

دولت تدبیر، با سؤ استفاده از کلمه زیبا، دلنشین و پرمعنای "اعــتــدال" آن را به انواع تهمتها، دروغها، افراطی گریها و همکاری و دوستی با دشمنان نظام اسلامی آلوده نمود، که بوی تعفن آن مشام عده ای از همراهان دولت و مردم کشورمان و دوستداران انقلاب اسلامی در جهان را  آزرده نموده است و امیدواریم، که دولت از ریلی جعلی اعتدال به ریل اصلی آن باز گردد.

والسلام


دوشنبه 93 آبان 19 , ساعت 11:9 عصر

بنام خدا و برای خدا

اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ایران در تاریخ 19آبان93 با نگاه انفعالی و و روشنفکر غربی و مأمور اجانب، جهت تضعیف پیشرفتهای خیره کننده کشور در نشست تخصصی صنعت خودرو کشور گفت:« بگذارید با خود روراست باشیم ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم.»

کاری

متآسفانه دولت تدبیر و امید با داشتن مسئولینی غرب مآب و شنگول، عملا بی تدبیری را به اثبات رسانده و موجب ناامیدی مردم را فراهم نموده است. جمع شدن پیرمردانی کاسب و غرب زده در اطراف دولت، ناکارآمدی و نارضایتی ملت را بدنبال داشته است و سیر حرکتی دولت با این پیرمردها که باید به فکر آحرت خود باشند به ناکجا آباد ختم خواهد شد همانطور که در بحث هسته ای می رود.

انسان متعجب میشود که آقای ترکان با این افکار شنگولیسم(بی خیال همه چیز چگونه سالهای سال سکان یکی از وزارتخانه های مهم کشو، همانند وزارت دفاع را بعهده داشته، ولی تاکنون نفهمیده است که حجم پیشرفت کشور در مراکز متعدد و مهم چقدر است؟!!!!!

تفکرات شنگولیسم آقای ترکان، یادآور روشنفکران غرب زده ای، همانند؛ تقی زاده، ملکم خان، فروغی و کسروی است، که از نوکران انگلیس و روس بودند و تلاش می کردند، تا ایران و ایرانی را سر تا پا غربی نمایند و از اسلامیت و ایرانیت چیزی باقی نماند و ملت ایران را در راستای اهداف استعماری کشورهایی حتی مثل کشور بلژیک قرار دهند.

گفتمان بی منطق آقای ترکان، برگرفته از فرهنگ غرب و مربوط به دویست سال گذشته ایران است، ولیکن این خودباختگان غربزده، وقتی فرهنگها و پیشرفت کشورهای غربی را بررسی می نمایند، سر از فاضلاب غرب بیرون می آورند!!!!!

باید از آقای ترکان پرسید آیا شما در وزارت دفاع دولت سازندگی وزیر نبوده ای؟! اگر بپذیریم که اقدامات 8 ساله هاشمی رفسنجانی در حد امیرکبیر بوده است پس این حرف دشمن شاد کن و امید خراب کن ترکان، از کدام فاضلاب غرب به داخل ایران رسوخ نموده است!!!!!

جواب این دلباخته غرب با چند کلام زیبا و دلنشین، از حضرت آیت الله خامنه ای روشن می گردد، تا کور شود هر آنکه نتواند دید! معظم له در 93/1/1 در حرم مطهر رضوی به خود باختگان غربی فرمودند: «اگر کسی روح استقلال ملی را با تمسخر نشانه رود، وابستگی را تئوریزه کند، به مبانی اخلاقی و دینی جامعه اهانت کند، شعارهای اصلی انقلاب را مورد تعرض قرار دهد، زبان فارسی و خلقیات ملت را محقر جلوه دهد و ضمن ترویج اباحه گری، روح عزت ملی جوان ایرانی را نشانه رود، آیا باید در مقابل فعالیتهای مخرب او، بی اعتنا بود؟»

ایشان افزودند: «البته ممکن است کسی بگوید شرایط تحریم اجازه استفاده از این ظرفیتهای فوق العاده را نمی دهد اما مگر ما در همین شرایط در عرصه های علمی و دفاعی از جمله نانو، هسته ای، سلولهای بنیادی و صنایع دفاعی و موشکی به پیشرفتهای خیره کننده دست نیافتیم؟»

امام خامنه ای در تاریح 91/7/20در جمع اساتید و معلمان استان خراسان شمالی فرمودند:«یکی از فرهنگ های غلطی که از دوران گذشته در جامعه شکل گرفته و همچنان وجود دارد، نگاه نیازمندانه به غرب و بزرگ دیدن غرب و کوچک دیدن خود ، بخصوص در مسائل علمی است ... ترویج روحیه خودباوری و اینکه "ما میتوانیم" از جمله نیازهایی است که از وظایف مهم آموزش و پرورش و آموزش عالی بشمار می رود ... مراکز معتبر آماری دنیا، رتبه علمی جمهوری اسلامی ایران در دنیا را، رتبه شانزدهم اعلام و پیش بینی کرده اند این جایگاه تا شش سال دیگر به رتبه چهارمی ارتقاء خواهد یافت ... این پیشرفتهای بزرگ علمی و دانشگاهی، در چنین شرایطی، امید بخش و نشان دهنده روحیه خودباوری و حرکت رو به جلو، در میان نسل جوان است

والسلام


یکشنبه 93 آبان 18 , ساعت 11:16 عصر

بنام خدا و برای خدا

خانم افخم سخنگوی وزارت خارجه، در خصوص تحریم های جدید اتحادیه اروپا بر ضد کشورمان گفت: «در شرایطی که مذاکرات هسته‌ای ادامه دارد و تلاش برای رسیدن به یک توافق قابل قبول ازجانب طرف‌های مذاکرات در جریان است، این اقدام اتحادیه اروپا سؤال‌برانگیز، و خلاف روند مذاکرات و تعهدات طرف مقابل است .»

ظزیق

با توجه به اینکه متن توافقنامه هسته ای با 1+5 توسط دشمن ایران یعنی آمریکا تهیه گردیده!، وزارت خزانه داری و گنگره آمریکا اجازه دارند هر موقع ضرورتی را مشاهده کردند، تحریم های جدیدی بر ضد کشورمان وضع نمایند! و تیم مذاکره کننده ایرانی هم آن را امضاء نموده و به همین خاطر وزارت خزانه داری آمریکا، تاکنون چهار بار در طول توافق اولیه تحریمهای جدیدی بر علیه ایران تصویب نموده و ایران هم در حد محکومیت تحریمها، بیانیه یا مصاحبه های ضعیف آمریکا پسند داشته است! زیرا در متن توافقنامه آمده است:« دولت آمریکا، در چارچوب اختیارات قانونی رئیس جمهور و کنگره از تحمیل تحریم‌های جدید هسته‌ای خودداری خواهد کرد.»

اما موضوع در رابطه با اتحادیه اروپا به گونه ای دیگر است. اتحادیه اروپا بر اساس توافقنامه ژنو نمی تواند هیچ تحریم جدیدی بر ضد کشورمان تصویب و اجراء نماید. در متن توافقنامه آمده است:« عدم صدور قطعنامه‌های جدید تحریم هسته‌ای از سوی اتحادیه اروپا.» پس اقدام اتحادیه اروپا بر خلاف توافقنامه می باشد و ضرورت داشت که ایران در عمان از مذاکره، آن هم از نوع محرمانه با خانم اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خودداری می کرد!

ظزیف

در جواب خانم افخم باید گفت؛ اتحادیه اروپا که خوی استکباری و نوکری آمریکا و صهیونیستها را به دوش می کشد، وضع تحریمهای جدید آن اتحادیه سئوال برانگیز نیست، بلکه مذاکره ذلیلانه ی محرمانه و نشست سه جانبه و ترک نکردن مذاکرات از سوی آقای ظریف سئوال برانگیز است!!!!!!! با توجه به سابقه دشمنی اتحادیه اروپا با ایران تحریم جدید آنها را سئوال برانگیز نمی دانیم، بلکه مصاحبه ذلیلانه و شنگولیسم سیاسی امنیتی(بی خیال همه مسائل سیاسی امنیتی)، خانم افخم و اقدامات وزارت خارجه سئوال برانگیز می باشد!!!!!

غمگینانه باید گفت؛ آقای ظریف و آقای روحانی رئیس جمهور، عاشورا و کربلا را محمل و بهانه ای برای مذاکره و توافق می دانند و با فریاد "هیهات من الذله عاشورا و کربلا" بیگانه اند! و آنقدر این موضعگیری بی حاصل سحنگوی وزارت خارجه بی نمک و ذلیلانه است، که اتحادیه اروپا را به طمع می اندازد، تا تحریمهای جدیدی را علیه کشورمان در دستور کار خود قرار دهند.

ظریف

باز هم غمگینانه باید بگوئیم، ظاهراً دولت، اوامر ولی فقیه در سیاست خارجی را، گردن نمی نهد، آنجا که امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در تاریخ 27 شهریور 92 فرمودند «ما مخالف با حرکت‌های صحیح و منطقی دیپلماسی نیستیم... نرمش در یک جاهایی لازم است، بسیار خوب، عیبی ندارد اما این کشتی‌گیری که دارد با حریف خود کشتی می‌گیرد و یک جاهایی به دلیل فنی نرمشی نشان می‌دهد، فراموش نکند که مشغول چه کاری است. این شرط اصلی است. بفهمند که دارند چه کار می‌کنند، بدانند با چه کسی مواجهند، آماج حمله طرف آنها کجای مسئله است. این را توجه داشته باشند.»

شخصی؛ کاندیدای مجلس شده بود و قبل رأی آوری و پیروزی، در جلسه ای که با مردم داشت، شخصی از او پرسید: اگر شما در انتخابات پیروز شدی، در مجلس چه کار خواهید کرد؟" کاندیدای نمایندگی مجلس در پاسخ گفت: "من از این لحاظ نگران نیستم، آنچه مهم است، اگر پیروز نشوم و به مجلس نروم، چه کار باید بکنم!"

نکند نگرانی آقای روحانی و ظریف، از عدم توافق هسته ای، ناموفقیت در تصرف مجلس شورای اسلامی در سال آینده است !!!!!!!! زیرا آقای ظریف با ظرافت خاصی، این استراتژی و خوی استکباری دولت، در تصرف مجلس شورای اسلامی را، در سفر نیویورک لو دادند!!!!!!

والسلام  


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ