سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی که به یقین او را صالح دانسته ای، مبادا که بدگمانی، [نظر] تو را نسبت به او تباه سازد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 آذر 30 , ساعت 12:25 صبح

به نام خدا و برای خدا

در زمانی که ملت ایران، لمس نتایج برجام، لغو تحریمها، رفع بحران روکود اقتصادی و ایجاد اشتغال را از دولت مطالبه می کنند و مذاکرهف کنندگان هسته ای و در رأس آنها رئیس جمهور، باید پاسخگوی شکست خود، در برجام باشند، جریانی در دولت اعتدال با سابقه آمریکا پرستی، منافقانه در صددند، با رونمائی از "منشور حقوق شهروندی" مطالبات واقعی مردم را در زیر پروپاگاندای تبلیغاتی دفن نمایند و احتمالاً در تلاشند، تا برخی از شهروندان متمول و اشرافی را به حمایت از منشور، به کف خیابانها بیاورند!

البته "منشور حقوق شهروندی" برگرفته از قانون اساسی نظام اسلامی و سایر قوانین جاری کشور است و لذا دولت اعتدال بنا دارد که حقوق واقعی مردم را که طی سه و نیم سال گذشته، از اجراء آن شانه خالی کرده، با ادبیات جدیدی تحت عنوان منشور حقوق شهروندی" به ملت بخورانند و در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 میوه کلاهبرداری از منشور را بر چینند! و به همین خاطر، رئیس جمهور در مورخ 29 آذر 95 ازمنشور حقوقی شهروندی رونمائی کرد!

با مطالعه منشور حقوق شهروندی، امکان مطالبه گری ملت از جنابف روحانی افزایش خواهد یافت، زیرا در متن منشور، مطالبات واقعی مردم دیده می شود. مثلا وقتی از حق مسکن، که در "منشور حقوق شهروندی" جناب روحانی آمده، سئوال شود، قطعاً با پاسخهای غیر واقعی و کذب روبرو خواهیم شد!

در متن "منشور حقوق شهروندی"، پاراگراف س- "حق مسکن"، ماده 73 چنین می خوانیم: «حق شهروندان است که از مسکن ایمن و متناسب با نیاز خود و خانواده‌شان بهره‌مند شوند. دولت بر اساس نیاز و با رعایت اولویت و امکانات زمینه استیفای این حق را فراهم می‌نماید.»

حال جناب روحانی باید پاسخ دهد؛ وقتی در دوران ریاست جمهوریش، بیش از دو میلیون نفر از جوانان این مرز و بوم ازدواج کرده، چرا یک واحد از "مسکن اجتماعی"، که قول آن را به ملت داده بودند، ساخته نشد؟! و حتی در تکمیل مسکن مهر دولت سابق، اختلال بوجود آورده و صاحبان مسکن مهر را همچنان بلا تکلیف نگه داشته اند! و لذا بر اساس اصل 28 قانون اساسی و ماده 73 "منشور حقوق شهروندی"، جناب روحانی در نزد ملت، متهم و شرمسار است!

با توجه به رونمایی از "منشور حقوق شهروندی"، وظیفه عمارهای نظام اسلامی است، که افکار عمومی مردم را از توطئه جدید اعتدالیون تحت عنوان "منشور حقوق شهروندی" آگاه نمایند، تا دولت اعتدال، در خصوص حقوقهای نجومی، عدم ایجاد اشتغال، رکود اقتصادی مدیریت شده و شکست در برجام، پاسخگو گردد!!!!!

والسلام


شنبه 95 آذر 27 , ساعت 10:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

مدتی قبل، گروه تروریستی جبهه النصره با حمایت و پشتیبانی کشورهای ترکیه، آمریکا و عربستان، از موقعیت آتش بسل ایجاد شده، سؤاستفاده نمود و در یک حمله ناجوان مردانه در روستای خان طومان شهر حلب سوریه تعداد 13 نفر از مستشاران نظامی کشورمان را به شهادت رساند و جنازه های مطهر آنان در منطقه باقی ماند، اما هیچ اقدام قابل توجهی از سوی وزیر خارجه دولت اعتدال، با همتای ترک خود، برای بازگرداندن جنازه های شهدآ انجام نگرفت.

این روزها که شرق حلب عملاً سقوط کرده و تعداد زیادی از عناصر تروریستی جبهه النصره در محاصره نیروهای مقاومت قرار گرفتند، وزیر خارجه ترکیه تنها در یک روز، سیزده بار با وزیر خارجه کشورمان برای نجات تروریستهای محاصره شده، تماس تلفنی بر قرار کرد!

البته با قاطعیت می توان ادعا کرد، که اگر پرونده سوریه همانند پرونده هسته ای به دولت اعتدال سپرده می شد، امروز شاهد شکست بدتری از برجام بودیم و لذا خدا را سپاس گذاریم، که پرونده سوریه در دستان پر توان نیروهای انقلابی است.ل

اما چرا کشورهای غربی، و شیخ نشینهای خلیج فارس و بخصوص ترکیه از سقوط شهر حلب اینقدر نگران هستند؟ آیا فغان و ناله این کشورها و سازمان ملل، برای زنده ماندن تروریستهای جبهه النصره است؟ و یا عناصر نظامی و اطلاعاتی کشورهای یاد شده، در محاصره نیروهای مقاومت قرار دارند؟!

بی شک، عناصر اطلاعاتی و نظامی مهمی از کشورهای ترکیه، عربستان، قطر و سایر کشورهای غربی حامی تروریسم، در بخشهای محاصره شده شهر حلب گرفتار شده اند و گر نه کشورهای حامی تروریسم، تا این حد، خود را به آب و آتش نمی زدند و لذا خبرها حاکی از آن است؛ اگر عملیات شرق حلب، بر اساس استراتژی حاج قاسم سلیمانی به پایان برسد، اسناد مهم و عناصر اطلاعاتی و نظامی این کشورها، گرفتار خواهند شد وچهره اصلی حامیان تروریسم، بیش از گذشته آشکارا می گردد!

حال به وزیر خارجه و رئیس دولت اعتدال باید گفت: ای کاش دیپلماسی را از وزیر خارجه ترکیه می آموختید، که وقتی چند عنصر نظامی و اطلاعاتی آن کشور، در محاصره نیروهای مقاومت در حلب گرفتار می آیند، در یک روز 13 بار با وزیر خارجه ایران و نخست وزیر ترکیه با معاون اول رئیس جمهورمان و اردوغان هم با رئیس جمهور روسیه تماس می گیرد، ولی دولت اعتدال هیچ اقدام مفیدی برای خارج کردن جنازه های شهداء کشورمان از خان طومان انجام نداد! مهران مدیری در برنامه دورهمی چه زیبا دولت اعتدال را تفسیر کرد.

والسلام


پنج شنبه 95 آذر 25 , ساعت 12:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان طی نامه ای به رئیس سازمان انرژی اتمی آقای صالحی دو دستور ویژه! صادر کرده و خواسته است که ظرف مدت سه ماهh گزارش آن را روی میز جناب روحانی قرار دهد. حال همراهان همیشگی "وبلاک وزنه سیاسی" به این دستورات توجه فرمائید، آقای روحانی در نامه خود خطاب به صالحی نوشته است: "1- اقدام به بر برنامه‌ریزی برای طراحی و ساخت پیشران هسته‌ای جهت بهره‌گیری در حوزه حمل‌ونقل دریایی، با ‏همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی 2- مطالعه و طراحی «تولید سوخت» مصرفی پیشران هسته‌ای، با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی را عملیاتی نمایند."

طراحی و ساخت پیشران هسته ای و تولید سوخت پیشران هسته ای چیست؟ آیا لیبرالها اعتقادی به تولید واقعی آن دارند و یا دروغی دیگر را می خواهند به ملت بخورانند؟! آخرین تکنولوژی ساخت پیشران هسته ای توسط روسیه در کشتی های یخ شکن استفاده شده و آن یک رأکتور 40 مگاواتی هسته ای است که با سوخت اورانیوم غنی شده 50 الی 60 درصد، کشتی را برای مدت 4 سال بدون استفاده از سوختهایع فسیلی بر روی آب حرکت می دهد.

برای پی بردن به اقدامات عوام فریبانه حاج حسن روحانی، بهتر است ماده 5 برجام را با یکدیگر مرور نمائیم، که در آن نوشته است: «ایران بر اساس برنامه بلندمدت خود، برای 15 سال، فعالیت‌های مرتبط با غنی‏ سازی اورانیوم، از جمله تحقیق و توسعه‏ ی تحت نظارت پادمانی خود را صرفا در تاسیسات غنی‏ سازی نطنز انجام خواهد داد، سطح غنی‏ سازی اورانیوم خود را تا سقف 3/67 درصد نگه خواهد داشت، و در فردو، از هرگونه غنی‏ سازی اورانیوم و تحقیق و توسعه غنی‏ سازی اورانیوم و از نگاهداری هرگونه مواد شکافت ‏پذیر خودداری خواهد ورزید

سئوال این است، وقتی بر اساس ماده 5 برجام حق غنی سازی بیش از 3/67 به مدت 15 سال از ایران سلب شده، پسh کدخدا(آمریکا) می داند که نامه حسن روحانی هیچ است!، زیرا وقتی بر اساس برجام پذیرفته ای که برای مدت 15 سال حق غنی سازی اورانیوم بیش از 3/67 را نداشته باشیم، پس نامه حاج حسن کشک است!، وقتی به دستور جناب روحانی تأسیسات هسته ای فردو را که سوخت 20 درصد تولید می کرد، برای رضایت کدخدا شخم زده اند، پس نامه روحانی پشیزی ارزش ندارد و کدخدا خیالش راحت، راحت است! ضمناً بودجه سازمان انرژی اتمی در سال 96 حدود 40 درصد کاهش پیدا کرده و متخصصین هسته ای از آن مراکز اخراج شده اند! ولذا سخنگوی کدخدا (کاخ سفید) اعلام کرد؛ دستور حسن روحانی نقض کننده برجام نیست!

این بیت شعر، شرح حال جناب روحانی است که با نفاق پیچیده، قصد دارد که هیچ را با عوام فریبی به ملت شریف ایران بخوراند، که شاعر می گوید: دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ / ای هیچ برای هیچ بر هیچ، مپیچ

والسلام


سه شنبه 95 آذر 23 , ساعت 11:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

در زمانی که بیانیه لوزان منتشر شد، بلاقصله آمریکائیها در یک اقدام پیش دستانه فکت شیت(گزاره‌برگ) توافق شده را که با خبره ها و مصاحبه های مسئولین مذاکره کننده و رئیس جمهورمان مغایرت داشت، منتشر نمودند و آبروی کدخدا باوران (آمریکا) ایرانی را بردند. پس از اقدام غافلگیر کننده آمریکا، مذاکره کنندگان ایرانی به همراه رئیس جمهور تحت فشار افکار عمومی و 213 نماینده مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند و قول انتشار فکت شیت ایرانی را دادند و برای مدتی به رذیله پست عوام فریبی با طرح جملات ذیل پرداختند:

1 - صالحی : فکت شیت ایرانی را تهیه کرده ایم و به وزارت امور خارجه داده ایم تا منتشر کند.

2 - ظریف: چیزی به نام فکت شیت ایرانی وجود ندارد

3 - عراقچی : فعلاً قصد ارائه ی فکت شیت را نداریم

4 - صالحی پس از موضع گیری ظریف: فکت شیت ایرانی را آماده کرده ایم ولی به خاطر جلوگیری از سوءاستفاده رژیم صهیونیستی آن را منتشر نکرده ایم

5 - حسن روحانی : فکت شیت ایرانی را زودتر از همه ، منتشر کردیم ! نمی دانم چرا بعضی ها حافظه شان ضعیف شده است! ما قبل از آمریکایی ها فکت شیت خودمان را منتشر کردیم!!!؟

بلاخره رئیس جمهور کشورمان از انفعال در مقابل کدخدا(آمریکا) خارج شد و دلواپسی ایشان موجب خوشحالی ملت ایران گردید و در یک اقدام دیر هنگام (مورخ 23 آذر 95) به رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مقابله با نقض برجام از سوی آمریکا، دستوراتی را صادر کردند و در "نامه شرمساری" خود9 نوشتند: "1- اقدام به بر برنامه‌ریزی برای طراحی و ساخت پیشران هسته‌ای جهت بهره‌گیری در حوزه حمل‌ونقل دریایی، با ‏همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی 2- مطالعه و طراحی «تولید سوخت» مصرفی پیشران هسته‌ای، با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی را عملیاتی نمایند."

جریان انقلابی، نامه جناب روحانی به رئیس سازمان انرژی اتمی را به فال نیک گرفته و امیدواریم، که چنین نامه ای با هماهنگی کدخدا و برای عوام فریبی صادر نشده باشد!!! زیرا صدور این نامه با نهایی شدن قرارداد خرید هواپیمای بوئینگ از آمریکا هماهنگی ندارد و قابل تشکیک است، هر چند که اعتقاد داریم، صدور این نامه اثبات می کند، که حسن روحانی دریافته است که اعتماد به آمریکا و حرکت بر محور کدخدا از اول غلط بوده است

دستور جناب روحان به صالحی، قطعاً جُک سال خواهد شد، زیرا آقای اوباما، تحریمها را بر روی کاغذ لغو کرد و جناب روحانی هم به تقلید از او، دستور فعالیت در خصوص تولید سوخت ناوگان دریایی را بر روی کاغذ صادر کرد، اما این کجا و آن کجا؟!!!

والسلام


شنبه 95 آذر 20 , ساعت 11:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-وقتی رئیس جمهور کشورمان خوش بینانه به آمریکا اعتماد و اوباما را فردی مؤدب و آمریکا را کدخدای جهان خواند و درا موازات آن، برخی از اعضاء ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای، سالیان متمادی در آمریکا زندگی کرده و در دانشگاهی که جان کری تحصیل نموده، مدرک تحصیلی گرفته اند! آیا می شود گفت؛ که برجام عاقلانه تنظیم و تدوین شده است؟!

2-وقتی برخی از اعضاء تیم هسته ای و رئیس مجلس شورای اسلامی اعتراف می کنند، که در تنظیم برجام دقت لازم صورت نگرفته، آیا برجام عاشقانه و به عشق کدخدا(آمریکا) تنظیم و تدوین نشده است؟!

3-وقتی قانون داماتو، در زمان تنظیم و تدوین برجام، پایدار بوده و تاریخ انقضاء آن به پایان نرسیده و در برجام هم بر لغو داماتو تأکید نشده و از آن طرف در مقابل ترس سرمایه گذاران خارجی در پروژه های نفتی ایران، آقای ظریف به آنها قول می دهد، که از کدخدا(آمریکا) نامه اطمینان بخش می گیرد، پس باید گفت؛ که تمدید قانون داماتو، نقض کننده برجام نیست و لذا برجام با خوشبینی و کدخدا پذیری تنظیم و تدوین گردیده است!

4-با عنایت به موارد سه گانه فوق، تمدید مجدد قانون داماتو در کنگره و مجلس سنای آمریکا برای 10 سال آینده، هیچ مغایرتی با مغایرت نداشته و آن را نقض نمی کند و لذا جناب روحانی بخاطر خلف وعده هایش به ملت، شرمسار گردیده و باید از طرح سخنان هپروتی و غیر عاقلانه پرهیز نماید.غ

5-اگر حاج حسن روحانی و اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای، اعتقاد دارند که عاقلانه برجام را تدوین کرده و با تمدید قانون داماتو، برجام نقض می شود، عاقلانه ترین راه، رجوع به کمیسیونی رسیدگی به شکایت طرفین بر اساس برجام است و لذا باید برای احقاق حقوق کشورمان، عاقلانه سخن گفت و عاقلانه تصمیم گرفت.

6-با توجه به موارد گفته شده، امکان حل مشکل از طریق افراد مجذوب آمریکا، غیر ممکن است، لذا بهترین مسیر برای احقاق حقوق نظام اسلامی، سپردن پرونده برجام، بدست عقلائی از نمایندگان مجلس، دولت، قوه قضائیه و حقوقدانهای واقعی و دلسوز است، تا عاقلانه و به عشق ایران اسلامی و بدون توجه به کدخدا در جهت ایفای حقوق از دست رفته کشورمان اقدام نموده و اجازه ندهند، شرمساران برجام، با سخنان هپروتی و اقدامات غیر عاقلانه، منافع کشورمان را به خطر اندازند.

والسلام


شنبه 95 آذر 20 , ساعت 1:38 صبح

به نام خدا و برای خدا

دو استراتژی مهم ایران، طی سالهای گذشته، مذاکرات هسته ای و حمایت از جریان مقاومت در سوریه بوده است، که در دکترین اول،غ مذاکرات هسته ای توسط دولت اعتدال با رویکرد، غیر انقلابی و بهره گیری از مکتب لیبرالیسم در سال 92 کلید خورد و دکترین دوم، پیروزی بر تروریستهای 82 کشور در سوریه، که از حمایتهای آمریکا، اتحادیه اروپا، ترکیه و مرتجعین عرب برخوردار بودند، به نیروهای ایثارگر و انقلابی کشورمان سپرده شد.

پس از گذشت سه سال، سرنوشت دکترین مذاکرات هسته ای با تمدید و تصویب قانون داماتو از سوی مجلس سنای آمریکا، با نقض برجام و شکست قطعی روبرو شد و دکترین حمایت از جریان مقاومت در سوریه، با بهره گیری از تاکتیکها و مجاهدت نیروهای انقلابی، به پیروزی بر گروههای ترریستی و تکفیری در حلب منجر گردید.

با شکل گیری انقلاب اسلامی، همواره با پیروزیها و شکست ها روبرو بوده ایم و لذا بررسی موفقیتها و ناکامیها، گویای این مطلب است، که موفقیت ها و پیروزیهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف، مرهون تفکر انقلابی با نگاه مجاهدانه، توکل برخدا و توانمندی داخلی بوده و ناکامی ها وف شکست ها، حاصل تفکر غیر انقلابی با نگاه به بیرون از مرزها و پذیرش کدخدای آمریکا بوده است!

یکی از مقامات آمریکائی می گوید؛ بین ایران و آمریکا، انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کرده و ما باید انقلاب اسلامی را از جلوی پای خود برداریم تا بتوانیم بر ایران همانند گذشته مسلط شویم و لذا جریان غیر انقلابی، بدون توجه به مبانی انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته ای وارد شد و نصایح رهبری و خطوط قرمز را در هنگام تنظیم برجام رعایت ننمود و آسیبهای جدی به استقلال نظام اسلامی وارد کرد و این روزها که شکست برجام قطعی شده، تلاش دارند، همانند جریان نفاقی که حمکیت را در زمان پیروزی جنگ صفین، بر امیرالمومنین علی علیه السلام تحمیل نمودند، امروز هم رهبری را در شکست برجام، شریک خود به ملت معرفی نمایند!

نسخه ی اسفباری که کدخدا(آمریکا) در موضوع برجام، برای جناب روحانی پیچیده، همانند آن فرد گناهکاری است، که گویند: گناهکاری راh دستگیر کردند. به او گفتند برای مجازات سه راه هست، یکی را خودت انتخاب کن؟! یا پولش را بده یا چوبش را نوش جان کن و یا فلان مقدار پیاز بخور! مرد گناهکار گفت: پیاز می خورم و شروع کرد به پیاز خوردن. هنوز چند پیاز تناول نکرده بود که دهانش آتش گرفت! ناله سر داد و گفت: مرا با چوب بزنید. وقتی چند چوب نوش جان کرد، اشکش درآمد و ناله کرد و گفت: پول می دهم و تمام اندوخته اش را داد و خلاص شد!

این حکایت شرمساری جناب روحانی است! که هم صنعت هسته ای را تعطیل کرد، هم سوختِ 20 درصد را نابود کرد و ذخیره سوخت 3 و 5 درصد را به خارج فرستاد و هم قلب رأکتور فوق پیشرفته ی آب سنگین اراک را که بدست توانمند ایرانی ساخته شده بود، با سیمان پُر کرد و برای همیشه آن را از کار انداخت! و امروز هم تحریم ده ساله را با بی تدبیری و شرمساری به ارمغان آورد!!!!!

والسلام


چهارشنبه 95 آذر 17 , ساعت 11:5 صبح

به نام خدا و برای خدا

مکتب لیبرالیسم، هیچ اعتقادی به صداقت و راستگوئی ندارند و همانند اسلاف گذشته به هدف وسیله را توجیه می کند، اعتقاد دارند و لذا در کشور ما هم نولیبرالها برای حفظ قدرت از هر راه مشروع و نامشروع استفاده می کنند و حاضرند برای ماندن در قدرت، بهi هر ذلتی تن داده و به فتنه گران و براندازان داخلی امتیاز ویژه دهند و حتی برای حفظ قدرت با کاندیدای حزب دموکرات آمریکا خانم کلینتون از طریق برخی از سر پلهای باند نیویورکی ها ارتباط بر قرار کنند، هر چند که با انتخاب ترامپ ماتم زده شدند!        

در همین رابطه رییس‌ جمهورمان که با حرفهای هپروتی از برجام، یک کلاف سر در گم برای خود و مردم بافته، در 16 آذر 95 در جمع دانشجویان هدف برجام را لغو تحریمها و حل مشکل آب آشامیدنی مردم و ریزگردها و اشتغال ندانسته و هدف مذاکرات را اینگونه بیان کرده و می گوید: «هدف اصلی ما از مذاکرات این بود که به دنیا بگوییم که آمریکا و صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند

سخنان جناب روحانی در روز دانشجو با سخنانی قبلی ایشان کاملاً متفات است، مردم کدام سخن رئیس جمهور را بپذیرند که می گفت؛ "برجام آفتاب تابان است" و یا "برجام را خدا آورد" و "شکر برجام را باید بجا آورد" و یا مردم بپذیرند که هدف اصلی برجام، اثبات دروغگوئی آمریکا و اسرائیل بودهغ است؟! مردم کدام سخن کلاف سر در گم رئیس جمهور را باور کنند؟! مگر هیأت مذاکره کننده ایرانی با اسرائیل مذاکره کرده تا دروغگوئی آن رژیم را ثابت نماید؟ و یا کدخدا(آمریکا) به نمایندگی از اسرائیل با طرف ایرانی مذاکره و خیابان گردی می کرده است؟!

آقای روحانی! بس کنید عوام فریبی و حرفهای هپروتی را! استقلال و امنیت کشور عزیزم ایران، که با تقدیم هزاران شهید بدست آمده، به رایگان در اختیار شما و باند زر و زور و تزویر، برای آزمودن آمریکا و اسرائیل قرار نگرفته است! آقای رئیس جمهور! شما با ایجاد کلاف سر در گم برجام، مدتها است که به فریب افکار عمومی پرداخته و تمام ظریفت نظام اسلامی را در قمار با آمریکا و اسرائیل باخته و حاضر به اعتراف و توبه در محضر ملت شریف ایران و رهبری نیستید!

جناب رئیس جمهور! شما در روز دانشجو، از سخنان نمایندگان قشرهای مختلف دانشجویان دریافتید که بازنده بزرگ قمار باع آمریکا و اسرائیل بوده اید و لذا بخشی از سخنان یکی از دانشجویان را که بصورت مستقیم به جناب روحانی در 16 آذر 95 متذکر شدند، تقدیم دوستان همیشگی "وبلاگ ورنه سیاسی" می نمایم.

 امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به رئیس جمهور گفت: «در داخل قلب راکتور سیمان ریختید، چرخ سانتریفیوژها را متوقف کردید و منتظر ماندید تا بیگانگان چرخ زندگی مردم ایران را بچرخانند! چرا؟ چون باید توافق حاصل می‌شد، چون شما تمام حیثیت دولتتان را در قمار برجام نهاده بودید ... شما رئیس جمهور خوبی نبودید! رئیس جمهور خوبی نبودید، چون انقلابی نبودید! انقلابی نبودید، چون به مذاکره با آمریکا خوشبین بودید! چون حفظ منافع دولتتان را بر صداقت با مردم ترجیح دادید! و چون جنجال‌های رسانه‌ای را بر حل مشکلات مردم تقدم دادید! آری! انقلابی نبودید و از همین رو، کشور را با خسارات سنگین و گسترده مواجه ساختید

والسلام


سه شنبه 95 آذر 16 , ساعت 4:27 عصر

به نام خدا و برای خدا

رهبر معظم انقلاب در خصوص توافق هسته ای و برجام، بارها اعلام فرموده؛ «بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمیکنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام.» امام خامنه ای، این چشم بینا و بصیر انقلاب اسلامی از کید دشمنان و لیبرالهای داخلی مطلع هستند، ولیکن رئیس جمهور و مذاکره کنندگان هسته ای، هیچj توجهی به دستورات رهبری ننموده و در اقدامی مشکوک و برای رضایت کدخذا(آمریکا) با عجله و فوریت، برجام را اجراء و تأسیاست هسته ای را منهدم و قلب رأکتور اراک را با بتن پر کردند

امروز وقتی رئیس جمهور در روز 16 آذر در دانشگاه تهران با دانشجویان روبرو شد، علی رغم بی توجهی به تذکرات کتبی و شفاهی رهبری، اعلام کرد: « ما هیچ قدمی در مسئله برجام برنداشتیم مگر آنکه با مقام معظم رهبری مشورت کردیم، جلسه گذاشتیم و ایشان نامه‌های مکتوب‌شان است نامه‌هایی که به بنده خطاب کرده‌اند و دستوری که بنده بر روی نامه‌های ایشان داده‌ام، هیچ نامه‌ای نبوده که ایشان بنویسد و من دستور قاطع ندهم .... آن نکاتی که ایشان در آن نامه فرموده بود به حول و قوه الهی اجرا و عمل کردیم

البته رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال خود در مشهد مقدس پاسخ کذب جناب روحانی را اینگونه فرمودند: «وزیر خارجه‌ی محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما [مثلاً] اینجا را یا این خطّ قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم.»

آقای عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران در مورخ 28 تیرماه 95 پاسخ سخنان کذب امروز جناب روحانی را داد و گفت: «خطوط قرمز رهبری و خطوطی که برای تیم مذاکره کننده ترسیم می‌شد برخی از آن‌ها در صحنه عمل قابل محقق شدن نبود و ما این‌ها را با صداقت و شفافیت کامل به مراجع تصمیم‌گیری گزارش می‌کردیم و وقتی که امر دایر شد که بین این که توافق نداشته باشیم یا خطوط قرمز را کامل حفظ کنیم بنا بر تصمیم تصمیم‌گیران بنا شد تا برخی جاها خطوط را جابه‌جا کنیم. در دو سه مورد از این موارد که گزارش هم شده است این اتفاق افتاد. جابه‌جایی در خطوط قرمز سرخود توسط تیم مذاکره کننده انجام نشده است

برای آگاهی بیشتر همراهان وبلاگ وزنه سیاسی، بخشی از نامه مورخ 29 مهر 94 رهبر معظم انقلاب را در ادامه تقدیم می نمایم تا پرده ازل عمق سخنان کذب جناب روحانی کنار رود. رهبری در نامه خود چنین مرقوم فرمودند:

«با این حال محصول مذاکرات که در قالب برجام شکل گرفته است دچار نقاط ابهام و ضعف‌های ساختاری و موارد متعددی است که در صورت فقدان مراقبت دقیق و لحظه به لحظه،‌ می‌تواند به خسارت‌های بزرگی برای حال و آینده‌ی کشور منتهی شود.

بندهای نه‌گانه قانون اخیر مجلس و ملاحظات ده‌گانه‌ی ذیل مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی، حاوی نکات مفید و مؤثر است که باید رعایت شود، با این حال برخی نکات لازم دیگر نیز هست که همراه با تأکید بر تعدادی از آنچه در آن دو سند آمده است،‌ اعلام می‌گردد.

اولاً: از آنجا که پذیرش مذاکرات از سوی ایران اساساً با هدف لغو تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و مالی صورت گرفته است و اجرایی شدن آن در برجام به بعد از اقدام‌های ایران موکول گردیده، لازم است تضمین‌های قوی و کافی برای جلوگیری از تخلف طرف‌های مقابل، تدارک شود، که از جمله‌ی آن اعلام کتبی رئیس‌جمهور امریکــا و اتحادیه‌ی اروپا مبنی بر لغو تحریم‌ها است. در اعلام اتحادیه‌ی اروپا و رئیس‌جمهور امریکا باید تصریحj شود که این تحریم‌ها به‌کلی برداشته شده است. هرگونه اظهاری مبنی بر این‌که ساختار تحریم‌ها باقی خواهد ماند، به منزله‌ی نقض برجام است.

ثانیاً: در سراسر دوره‌ی 8 ساله وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه‌ای (از جمله بهانه‌های تکراری و خودساخته‌ی تروریسم و حقوق بشر) توسط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات، نقض برجام محسوب خواهد شد و دولت موظف است طبق بند 3 مصوبه‌ی مجلس اقدام‌های لازم را انجام دهد و فعالیت‌های برجام را متوقف کند.

ثالثاً: اقدامات مربوط به آنچه در دو بند بعدی آمده است، تنها هنگامی آغاز خواهد شد که آژانس پایان پرونده‌ی موضوعات حال و گذشته (pmd) را اعلام نماید.

رابعاً: اقدام در مورد نوسازی کارخانه‌ی اراک با حفظ هویت سنگین آن،t تنها در صورتی آغاز خواهد شد که قرارداد قطعی و مطمئن درباره‌ی طرح جایگزین و تضمین کافی برای اجرای آن منعقد شده باشد

حال رئیس حمهور اگر راست می گوید؛ آیا از رئیس جمهور آمریکا و اتحادیع اروپا تضمین گرفته است؟! ضمنا برای تنویر افکار عمومی قرارداد قطعی و مطمئن، نوسازی رأکتور اراک را منتشر نماید!!!

جریان نفاق و لیبرالها وقتی می بینند که امکان مخفی کردن افتضاء برجام وجود ندارد به سراغ رهبری رفته و به دروغ می گویند:«ما هیچ قدمی در مسئله برجام برنداشتیم مگر آنکه با مقام معظم رهبری مشورت کردیم.»

والسلام


دوشنبه 95 آذر 15 , ساعت 11:55 عصر

به نام خدا و برای خدا

کارنامه جواد ظریف بعنوان یکی از اعضاء اصلی باند نیویورکی ها، گویای این است که چهار سال قبل از پیروزی انقلابل اسلامی به همراه خانواده ثروتمندش مقیم آمریکا شده و تمام مدارج علمی را در آن کشور گذرانده و از قضاء موفق می شود، جای پائی در نمایندگی مهم و حساس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بدست آورد و در مقطع جنگ تحمیلی سربازیش را در آمریکا می گذراند. ظریف خیلی سریع، مراحل رشد سازمانی را در نمایندگی ایران طی می نماید و بعضاً در دعواهای مهم و حساس بین المللی ایران بر علیه آمریکا حضور پیدا کرده و در غالب آن دعواها، کشورمان مغلوب شده که آخرین آن برجام بوده است!

وقتی در دولت یازدهم جواد ظریف بعنوان وزیر خارجه ایران معرفی شد، آمریکائیها آن را یک امتیاز نقد از سوی حسن روحانی و پیروزی در آینده ای نزدیک برای خود قلمداد کردند، بطوری که آقای دنیس راس از مسئولین امنیتی کاخ سفید، در خصوص انتخاب ظریف می گوید: «انتخاب ظریف بعنوان وزیر خارجه خودش پیام دارد، یعنیل روحانی میخواهد با آمریکا سر موضوع هسته ای توافق کند

آمریکائیها، در تیم مذاکره کننده قبلی(جلیلی) حاضر شدند تا امتیازات فراوانی را بطرف ایرانی بدهند، اما با سپرده شدن پرونده هسته ای به آقای ظریف، دریافتند که حسن روحانی با انتخاب ایشان، آمادگی حراج تمام تأسیاست هسته ای و فراتر از هسته ای خود را به ثمن بخس دارد و لذا آمریکائیها طی سه مرحله توافق در ژنو، لوزان و وین به تمام اهدافشان رسیدند و بر اساس برجام، یکی از مؤلفه های قدرت مهم نظام اسلامی را بدون شلیک حتی یک فشنگ، آنهم بدست لیبرالها و غربگرایان وطنی، برای همیشه منهدم کردند!

با اقدامات خیانت آمیز باند نیورکی ها و لیبرالهای دولت اعتدال، کار بجائی رسیده که پس از تصویب و تمدید تحریمهای داماتو از سوی مجلس سنای آمریکا، جان کری وزیر خارجه آن کشور پیغام می دهد؛ اگر بخواهید با تمدید تحریمهای 10 ساله آمریکا مقابله نمائید تمام گزینه ها برای برخورد با ایران آماده است. زیرا کری بخوبی می داند که بر اساس برجام، بخش قابل توجهی از اقدامات ایران، داوطلبانه بوده و تاا 15 الی 25 سال برگشت ناپذیر است!

حال باید از حاج حسن روحانی پرسید؛ شما بر اساس کدام معیار و اصول انقلاب اسلامی، فردی را که ساکن آمریکا بوده و برخی از دوستانش از مقامات امنیتی سازمان سیا هستند!، در پست مهم و حساس وزیر خارجه نظام اسلامی می گمارید؟! وقتی فردی دل در گرو حاکمیت کشور دیگری داشته باشد و قبل از شروع مذاکرات هسته ای، نظام اسلامی  را به نمایندگی از آمریکائیها با اراچیف خود مورد تهدید قرار دهد و بگوید: «آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟

فرجام جواد ظریف با برجام آمریکائی بزودی روشن خواهد شد و آنگاه ملت ایران در می یابند، که اعضاء باند نیویورکی ها، که برخی ار آنها هنوز به آمریکا پناهنده نشده اند، مورد اعتماد نیستند، حتی جواد ظریف!!!!!!

والسلام


یکشنبه 95 آذر 14 , ساعت 11:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی کنگره و مجلس سنای آمریکا قانون داماتو را به مدت 10 سال دیگر تصویب و تمدید کردند، انتظار داشتیم که رئیس جمهورمان ازk لفاظی دست بردارد و موضعی قاطع و در شأن نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران در مقابل آمریکا بگیرد، ولیکن جناب روحانی با تفکر لیبرالی خود، به آمریکا این پیغام را مخابره کرد، که نگران نباشند، زیرا دولت ایران در صورتی که قانون داماتو بصورت موقت توسط رئیس جهمهور آمریکا به حالت تعلیق درآید، هیچ اقدام مقابل به مثلی انجام نخواهد داد و در زمان ارائه بودجه سال 96 در مجلس گفت: « صریحا اعلام می‌کنم چنانچه این مصوبه به اجرا گذاشته شود نقض فاحش برجام بوده و پاسخ قاطعانه ما را به دنبال خواهد داشت.»

البته جناب روحانی در صحن علنی مجلس نشان داد، که بر ترس و لرز خود از کدخدا(آمریکا) غلبه کرده! و پاه را از گلیمش درازتر کرد و خطاب به "رئیس جمهور مؤدب!" آمریکا می گوید: «رئیس‌جمهور آمریکا موظف است با استفاده از اختیارات خود از تأیید و به ویژه اجرای آن جلوگیری کند.»

ای کاش رئیس جمهورمان لیست برخی اقدامات متقابل خود بر علیه آمریکا را منتشر می کرد، تا ملت ایران و شیطان بزرگ، سخنان ایشان راع عوام فریبانه قلمداد نکنند. اقدامات نابخردانه و خیانت باری که دولت اعتدال، با عجله در زمان اجراء برجام مرتکب شد، نظام اسلامی را در برابر غرب خلع سلاح هسته ای نمود و مسئولین آمریکایی هم واقفند؛ که سخنان رئیس جمهور ایران، برای فریب افکار داخلی بوده و لذا به قول هوشنگ امیراحمدی، هیچ ارزشی برای این دوست کوچک لیبرال خود قائل نخواهند شد!

کدام فرد عاقلی می پذیرد، که وقتی قلب رأکتور اراک برای رفع خطر از رژیم صهیونیستی، توسط دولت بی تدبیر و لیبرال یازدهم با بتن پر شده و تا 15 سال دیگر هم حق تکمیل مجدد آن را نداریم، آیا امکان پاسخ قاطعانه ما در تقابل با قانون داماتوع آمریکا وجود دارد؟! وقتی بیش از 400 کیلو اورانیوم غنی شده 20 درصد، توسط دولت اعتدال نابود شده، چرا باید آمریکائیها سخنان رئیس جمهور ایران را جدی بگیرند و برای آن ارزش قائل شوند؟!

باید به رئیس جمهور و کسانی که دستشان در خیانت برجام آشکار گردیده و بابت برجام به ناحق سکه، مدال شجاعت و تندیس گرفته و لقب امیر کبیر و مصدق بر آنها نهاده شد، گفت: آنچه ملت ایران با خون گرانقدر شهداء هسته ای بدست آورد، لیبرالها و غربگرایان دولت اعتدال با ثمن بخس آن را به کدخدا(آمریکا) تقدیم کردند! و متأسفانه بعد از این همه خیانت، خود را "شرمسار" نمی دانند و همچنان به عوام فریبی ملت می پردازند!!! کاش بانیان برجام و در رأس آنان رئیس جمهور، چهره شهداء هسته ای را می دیدند و شرمسار می شدند!

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ