سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 تیر 17 , ساعت 11:36 عصر

بنام خدا و برای خدا

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه گاردین در چهارشنبه 17 تیر 1394بدون اینکه مسئولیتی داشته باشد و بخاطر اینکه در زمان امام نتونست تابو مذاکره با آمریکا را بشکند در ادعایی گفته است « اینکه ایران مستقیما با آمریکا صحبت می‌کند، اقدام خوبی است. ما یک تابو را شکسته‌ایم.» البته مذاکرات صورت گرفته با آمریکا بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب در دولت سابق شروع شده و هیچ ربطی هم به رفسنجانی نداشته است!غغ

این روزها که رفسنجانی در بین نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب جایگاه خود را از دست داده و جرأت حضور در جمعه و جماعات را ندارد، با هماهنگی دولت اعتدال مجدداً زمینه سخنرانی و مصاحبه برایش فراهم گردیده است و لذا اخیراً خواب نما گردیده و خود را در جایگاه مسئولین عالی رتبه کشور دیده و خود را وکیل ملت دانسته و از طرف افکار عمومی قول بازگشائی لانه جاسوسی آمریکا را به شیطان بزرگ مخابره نموده و گفته است: «اگر شاهد آمریکایی متفاوت باشیم، این اثری مثبت بر افکار عمومی ایران خواهد داشت.»

در این مصاحبه آقای رفسنجنی یاد آن پادشاه شربخوار سعودی که اخیراً به درک واصل شده افتاده و هوس سفر به کشور عربستان به سرش زده و با دستاویز قرار دادن قرآن و چشم بستن بر همه جنایات رژیم صفاک سعودی در یمن، گفته است: «قرآن کریم می‌گوید مسلمین با یکدیگر برادر هستند و باید برادرانه زندگی کنند. آن‌ها نباید به یکدیگر ظلم کنند ... ما می‌خواهیم روابطی دوستانه با آن‌ها داشته باشیم.»!!!

اتفاق جالبی که در این  مصاحبه رخ داده این است که آقای رفسنجانی یادشان رفته که حدود 18 ماه قبل دولت سوریه را محکوم نمود که با ملتش می جنگد و آنها را می کشد و زندانی می کند اما در این مصاحبه اقرار نموده و گفته است: «سوریه توسط گروه‌های تروریستی متعدد مورد حمله قرار گرفته است. ما مخالف تروریسمدر هر کجایی از دنیا هستیم.»

آقای رفسنجانی همواره تلاش کرده از دیگران متفاوت باشد وقتی امام خمینی در سالهای دهه 50 کمک به مجاهدین خلق را از محل سهم امام ممنوع کرده بودند، لکن آقای رفسنجانی به مجاهدین خلق که پس از پیروزی انقلاب، منافقین نام گرفته، همواره کمک می رساند! تلاش بسیاری نمود که بعد از رحلت حضرت امام، رهبری را بصورت شورائی در مجلس خبرگان به تصویب برساند که در اجراء هدف خود ناکام ماند! تداوم فتنه سال 88 بدون حمایت ایشان و خاندانش امکان طولانی شدن به مدت 8 ماه را نداشت! عبور آقای روحانی از خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای در بیانیه سیاسی لوزان با حمایت آقای رفسنجانی صورت پذیرفت! و امروز آقای رفسنجانی برای رسیدن به اهداف غیر الهی خود و در جهت منافع حزبی و خانوادگی، حاضر است شیطان بزرگ را در جهت بازگشائی لانه جاسوسی اش در کشورمان یاری نماید!

با توجه به توضیحات فوق، عمارهای امام خامنه ای باید نسبت به افشاء چهره سامری های انقلاب اسلامی که قصد تغییر مسیر امام و انقلاب را دارند، به موقع وارد عمل شوند، زیرا جریان سامری هدف از حل پرونده هسته ای را پایان مذاکرات با آمریکا نمی داند و آن را پله اول ایجاد روابط با کدخدا(آمریکا) قرار داده است!!! و در ورای حل پرونده هسته ای اهداف بزرگتری را برای آمال و آرزوهای نفسانی و شیطانی خود ریل گذاری نموده اند!

والسلام

 


چهارشنبه 94 تیر 17 , ساعت 12:52 عصر

بنام خدا و برای خدا

حضرت امام خمینی(ره) استراتژی انقلاب اسلامی را زمینه سازی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) قرار داده و در اعلام عمومی خود فرمودند: «مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‏داری حضرت حجّت ارواحنا له الفداء است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد، مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‏ ای مسئولین را از وظیفه‏ ای که بر عهده دارند، منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید و این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است، منصرف کند» (صحیفه نور ج 21، ص 108)

با این مقدمه کوتاه به اهداف مذاکرات هسته ای از نگاه دولت و حامیان پیدا و پنهان آن می پردازم. جناب روحانی تا کنون چند بار چرخیدن سانتریفیوژها را به چرخیدن زندگی مردم و اقتصاد کشور مشروط کرده است و هنوز پس از مذاکرات طولانی و زجرآور دو ساله چشم انداز روشنی از چرخیدن زندگی ملت و اقتصاد دیده نمی شود و آنچه از هنر دولت که اسم آن را به دروغ تدبیر گذاشته و قابل رؤیت است، تنها مصالحه با کدخدا و از چرخش انداختن سانتریفیوژها بوده و بس!  لل 

دولت اعتدال حداکثر نگاهش به مذاکرات هسته ای، چرخیدن اقتصاد کشور و حل مشکل آب آشامیدنی ملت و ریزگردها است!(سخنان آقای روحانی) هر چند گاهاً از درون مذاکرات یا جلسات محدود دو نفره خبرهای از کمپین انتخاباتی و جناحی برای تصرف مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری به گوش می رسد که این بی تدبیری بر خلاف منافع ملی است! اما بر خلاف دیدگاه رئیس جمهورمان که مذاکرات هسته ای را بازی بُرد-بُرد می خواند، استراتژی دولت آمریکا در مذاکرات هسته ای، از جنگ تمدنهای هانتیگتون برای تضعیف و در نهایت انهدام تمدن اسلامی بهره می برد و بنای مذاکرات را بر بُرد آمریکا و باخت ایران نهاده است و نتیجه توافق اولیه ژنو در سال 92 تعلیق و تعطیلی و بیانیه سیاسی لوزان در سال 94 انهدام زیر ساخت های اصلی تأسیسات هسته ای کشورمان مثل فردو و اراک بوده است!

اگر بپذیریم که دولت آمریکا یا همان شیطان بزرگ از نگاه امام خمینی در مذاکرات با استراتژی جنگ تمدنها حضور یافته که اعمال و رفتار مستکبرانه اش تائید کننده این دیدگاه است، پس دولت آقای روحانی حق ندارد که بر خلاف گفتمان امام راحلمان حرکت نماید و دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری نماید! لذا باید جناب روحانی به مردم پاسخ گوید؛ آیا بر اساس استراتژی امام، مذاکرات هسته ای را مدیریت می نماید و توانسته است، با استراتژی دشمن مقابله نماید؟! و وقتی امام می گوید: "ما آمریکا را زیر پا می گذاریم" و آقای روحانی در مقابل حرف امام می گوید: «آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحت تر است.» آیا رئیس جمهور در مسیر امام حرکت می کند و یا مسیر مذاکرات را بازی بُرد-بُرد قرار داده و علی رغم اینکه آمریکائی ها بارها فریب و تهدید خود را در طول مذکرات عملیاتی کرده اند، اما آقای روحانی سخت معتقد است که آمریکا کدخدا است!!!

اشکال اساسی جناب روحانی این است که بخاطر مراودات فراوان با غرب و اصلاح طلبان برانداز و خاندان رفسنجانی، از تفکر امام و انقلاب فاصله گرفته و لذا نهایت خواسته ایشان اقتصاد شکمی و توسعه کشور بر اساس مدل غربی است و امکان پیگیری اهداف بلند امام و انقلاب را ندارد و آنقدر ترس و لرز بر ایشان غلبه نموده که این روزها دیگر از بازی بُرد-بُرد هم سخن نمی گوید و دنبال عملیاتی کردن صلح امام حسن می باشد! "امام خمینی چه خون دلی خورد از دست لیبرالها!!!"

والسلام

 


دوشنبه 94 تیر 15 , ساعت 10:29 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

برخی از کاربران عزیز گله داشتند که چرا نوشته اید که رئیس جمهور تدبیر!نمی داند! در علم حقوق گفته اند هر گاه مدعی در دادگاه صالحهعع ادعایی را مطرح می کند باید بتواند اسناد و مدارک مثبته آن را به دادگاه ارائه نماید، در غیر این صورت ادعای مطرح شده در مراحل اولیه رد خواهد شد و جناب روحانی که خود را حقوقدان خوانده و بر آن تأکید می ورزد، باید علم تدبیر خود را در عمل به اثبات می رساند والا ملت ایران حق داشت که این ادعای بدون عمل را بعنوان یک دروغی از نوع تدبیربه پای ایشان بنویسمد و نوشتند!

برای اطلاع بیشتر کاربران فضای مجازی، به چند نمونه از بی تدبیری رئیس جمهورکه موجب وارد شدن هزینه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی برای افراد و کشور گردیده اشاره نمایم.

-اگر بخواهیم موضوع چگونگی لو رفتن اسامی دانشمندان هسته ای کشورمان و نحوه شهادت تعدادی از آنان را بررسی نمائیم، قطعاً نقش آقای روحانی در مقطع مذاکرات هسته ای در سالهای 82 تا 84 برجسته بوده و در همان مقطع زمانی با بی تدبری لیست اسامی دانشمندان کشور به آقای البرادعی تحویل شد و کلیه فعالیتهای هسته ای کشورمان تعلیق گردید!

-کدخدا دانستن آمریکا و بستن با آمریکا حاکی از بی تدبیریرئیس جمهور بود!

-آیا ادامه مذاکرات هسته ای در زیر سایه تهدیدات و تحریمهای پی در پی آمریکا، تدبیر نام دارد؟

-خالی اعلام کردن خزانه کشور علی رغم وجوه قابل توجه در خزانه در زمان شروع مذاکرات هسته ای تدبیر است؟!

-آیا در تماس تلفنی بی جا با رئیس جمهور آمریکا تدبیری وجود داشت؟! خخ

-در کدام مکتب و مرام دینی و اعتقادی، علی رغم تأئید بخش قابل توجهی از خدمات دولت سابق توسط مقام معظم رهبری، جناب روحانی اجازه یافته اند مدام عملکرد دولت قبلی را بنا بر دستور پدرخوانده دولت(رفسنجانی) زیر سئوال و افتراء ببرد و آن را تدبیر بنامد؟!

-از اینکه کدخدا(آمریکا) را به این نتیجه رسانده که تحریمها مؤثر بوده و آب آشامیدنی ملت هم به رفع تحریمها بستگی دارد، آیا اسم آن را می شود تدبیرگذاشت؟!

-بعد از بیانیه سیاسی لوزان رئیس جمهور آمریکا گفت: «اگر ایران تقلب کند، حهان(آمریکا) خواهد فهمید و اگر به چیزی شک کنیم از آن بازرسی خواهیم کرد.» آقای روحانی 17 ساعت بعد در جواب اوباما یا کدخدا منفعلانه گفت: «ما در مذاکرات هسته ای به آنچه گفته و وعده داده ایم پایبند خواهیم بود و به قول خود وفادار هستیم و دنیا(کدخدا بداند) بداند ما اهل فریب و دورویی نیستیم!» آیا تدبیری در سخن آقای روحانی به غیر از ترس و لرز مشاهده می شود؟! باید این تدبیر را تزویر و دو رویی خواند و بس!!!

-سخن نادرست رئیس جمهور که گفتند؛ بورسیه و ما ادراک البورسیه، که موجب خدشه به آبروی افراد و زیر سئوال بردن مراکز علمی کشور شد، آیا تدبیریدر آن دیده می شود؟!

در رابطه با بورسیه، رهبر معظم انقلاب پس از افشاء چهره نفاق فتنه گران که با حربه دروغ و تهمت جریان بورسیه را هدایت و رئیس جمهور را درگیر آن کردند، "آن را خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق دانستند"و فرمودند: «تحقیقات دقیق نشان می دهد مسأله بورسیه ها، به آن شکلی که در روزنامه ها با آن بازی کردند نبود اما اگر هم بود باید از راههای قانونی امتیازاتی که عده ای بر خلاف قانون گرفته بودند لغو می شد نه اینکه سر و صدا و جنجال درست شود ... سمّی که در این موضوع به دانشگاهها تزریق شد از بینش فکری مبتنی بر سیاست کاری نشأت می گرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاقبود.»

والسلام 

 


یکشنبه 94 تیر 14 , ساعت 11:44 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی در ضیافت افطاری نهاد ریاست جمهوری، از صلح امام حسن(ع) برای استاندارانش حرف زد و در تفسیر به رأی خود گفت: «امام مجتبی علیه السلام در شرایط حساس تاریخی امانت مسلمین را بر عهده گرفتند که امت اسلامی دچار انشقاق، افتراق و فاصله بود و تصمیم‌گیری در چنین مقطعی بسیار سخت است. البته برخی تصور می‌کنند تصمیم‌گیری برای شهادت سخت است، اما بی‌تردید تصمیم‌گیری برای صلح، سخت‌تر از تصمیم‌گیری برای جنگ است و آمادگی برای نثار آبرو مهم‌تر از نثار جان و خون در راه خدا است.» اما چند ساعت بعد صفحه توییتر رییس جمهور فعال شد و این مطلب بر روی آن نوشته شد: «امام حسن(ع) به ما یاد دادند که باید به مصلحت امت و خواست مردم و جامعه توجه کرد و به نفع امت و جامعه اسلامی تصمیم(صلح) گرفت.»تت

وقتی به حرکات لرزان و لغزان رئیس جمهور در مذاکرات هسته ای نگاه می کنیم، این شک و شبهه بوجود می آید، که اگر در توافق هسته ای قرار است بازی بُرد-بُردشکل گیرد و نتیجه آن یک توافق خوببرای طرفین ایرانی و آمریکای باشد، پس طرح صلح امام حسن(ع) از سوی جناب روحانی، گویای این است که تیم مذره کننده با ترکیب ناموزونی وارد بازی شده و دشمن هم با تاکتیکهای تیم ایرانی کاملاً آشنا است و از این تیم لرزان و لغزان انتظار بازی بُرد و حرفه ای نباید داشت و لذا رئیس جمهور این روزها صلح حسنی را مطرح می کند، دیروز هم عاشورا و قیام حسین ابن علی(ع) را محل مذاکره می دانست و روز دیگر هم برای فرار از مسئولیت در مبارزه با انواع فساد، سلمان و ابوذر را متهم می کرد و اسم این عمل را نفاق پیچیده گویند... و امروز هم اگر توافق خوبی در کار باشد و بازی بُرد-بُرد آقای روحانی موفق شده، پس! اگر نفاق ندارید، نیازی به طرح صلح امام حسن(ع) نیست؟!

متاسفانه دولت اعتدال به دلیل وابستگی به تفکر لیبرال غربی، نرمش قهرمانانه ای که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان یک راهبرد طراحی شده بود، جناب حسن روحانی بخاطر کدخدا دانستن آمریکا، نرمش قهرمانانه را صلح تحمیلی معاویه بر امام حسن مجتبی (ع) تفسیر کرد و بر اساس همین اشتباه در بینش و نگرش، استقلال کشور را در مذاکرات هسته ای به مخاطره انداخت و امروز مرتباً از صلح حسنی می گوید و این در حالی است که در جامعه امروز ما هیچ نشانه ای از برداشت غلط دولت روحانی وجود ندارد مگر آنکه اشرافیت شکل گرفته در بطن انقلاب از این وضعیت نگران باشند!

مردمی که در مقابل فتنه گران سال 88 حماسه 9 دی را آفریدند، چرا بخاطر ترس و لرز دولت اعتدال،  باید تحمیل مدلی از صلح معاویه به امام حسن(ع) را بپذیرد؟! آیا ملت این صلح تحمیلی که رئیس جمهور از آن دم می زند، خواهند پذیرفت؟ هیهات! که ملت ایران زیر بار این ننگ نامه بروند! ملت هیچگاه خائنین نرمش ذلیلانه را نمی بخشند؟! و لذا باید به رئیس جمهور و جریان لیبرال غرب محور گفت؛ که تشبیه ملت ایران به مردم زمان امام حسن(ع) ظلم بزرگی محسوب می شود و این گناه و ظلم دولت قابل بخشش نیست! زیر امام خمینی در پیام روشن و صادقی خطاب به ملت بزرگ ایران فرمودند: «آن صلح تحمیلى که در عصر امام حسن واقع شد، آن حکمیت تحمیلى که در زمان امیرالمؤمنین واقع شد و هر دویش به دست اشخاص حیله‌‏گر درست شد، این ما را هدایت می‏کند به اینکه نه زیر بار صلح تحمیلى برویم و نه زیر بار حکمیت تحمیلى.» صحیفه امام، ج‏20، ص 119

والسلام

 


یکشنبه 94 تیر 14 , ساعت 1:6 صبح

بنام خدا و برای خدا

رهبر معظم انقلاب در ضیلفت افطاری با جمعی از اساتید دانشگاه های کشور، هدف آمریکا از مذاکرات هسته ای را یک برنامه انحرافی دانسته و فرمودند: «هدف تحریم‌ها مسئله‌ی هسته‌ای و حقوق بشر نیست. مسئله فراتر از اینهاست، آنها خود، تروریست‌پرور و ضد حقوق بشرند، مسئله این است که یک ملت و حرکت و هویتی، مبتنی بر مبادی‌ای مقابل نظام سلطه، به‌وجود آمده است.» نن

وقتی سکاندار انقلاب استراتژی آمریکا را فراتر از بحث هسته ای و حقوق بشر می داند، ساده انگارانه است که پای یک توافق بد را که می تواند امنیت و استقلال کشور را به چالش بکشد امضاء کرد و با کمال تأسف باید گفت؛ دولت آقای روحانی به گونه ای وارد مذاکرات هسته ای شد که سطح خواسته های آمریکا را مرتباً علیه کشورمان افزایش داد و دشمن را به این نتیجه رساند که دولت لیبرال آقای روحانی به هر قیمتی پای یک توافق هسته ای بسیار بد را امضاء و برای حل مشکلات اقتصادی کشور آماده دادن هر امتیازی است! و لذا و با بی تدبیری و کدخدا دانستن آمریکا تمام راه های یک توافق خوب را به روی کشور در ژنو و لوزان سوئیس مسدود کرد و آنقدر در بی تدبیری افراط نمود که اعلام کرد که میز مذاکرات هسته ای را هیچگاه ترک نخواهد کرد و این بهترین پیام به دشمن و به شیطان بزرگ بود، که آقای روحانی آمریکا را شیطان نمی داند و کدخدا می خواند!اا

پس از اعزام رئیس دفتر رئیس جمهور آقای نهاوندیان به محل مذاکرات هسته ای در ژنو، خبرهایی منتشره حاکی از آن بود، که ایشان حامل پیام محرمانه و مهمی برای تیم مذاکره کننده ایرانی است و احتمالاً آن پیام این است که اگر آمریکا خطوط قرمز ترسیمی ایران را پذیرا نبود، آقای ظریف و اعضاء تیم مذاکره کننده از امضاء توافق خوداری نموده و جواب منفی هم ندهند، بلکه متن توافق را برای اتخاذ تصمیم نهایی مسئولین عالی رتبه کشور به همراه خود به ایران بیاورند تا پیامدهای منفی امضاء آن، تنها دولت را تحت الشعاع قرار ندهد!(امید.واریم این خبر نادرست باشد) اا

واقعاً به این تدبیر! و مسئولیت پذیری! جناب روحانی و گرداندگان دولت اعتدال! باید چند ده آفرین نثار کرد و به کدخدا(آمریکا) هم گفت؛ که قدرشناس نخبگان دولت اعتدال! باشد و قدری هم فیتیله تحریمها را پائین بکشد!

بر اساس نگاه ژرف گونه امام خامنه ای؛ توافق هسته ای برای آمریکا مقدمه و بهانه ای است تا از آن طریق بتوانند، ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر و بُرد انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) را محدود نمایند و سپس براندازی نظام اسلامی را در مراحل بعدی دنبال نمایند و به نظر می رسد که بازی بُرد-بُرد جناب روحانی مدتها است که به شکست انجامیده، هر چند مقام معظم رهبری چندین بار از بازیکنان تیم ایرانی حمایت تمام عیار نمود و راهکار پیروزی بر دشمن فریبکار و بدعهد را به آنها گوشزد نمودند، هر چند که آن تیم به دستور رئیس و پدر خوانده دولت(رفسنجانی) به بیراهه رفتند یا برده شدند!!!

امروز حال زار دولت و جناب روحانی همانند شخصی است؛ که به او گفتند؛ چرا گریه می کنی؟" گفت: "اگر یک دقیقه زودتر رسیده بودم از اتوبوس جا نمی ماندم." شخصی به او گفت: "طوری گریه می کنی که انگار اتوبوس دو ساعت پیش رفته است!!!"

والسلام 

 


شنبه 94 تیر 13 , ساعت 2:5 صبح

بنام خدا و برای خدا

در 24خرداد 94 طی مطلبی با موضوع "علت نگرانی رئیس جمهور از اجراء واجبات الهی!"به چرائی عدم ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط رئیس جمهور پرداختم و مشخص گردید که بر اساس اصل 123 قانون اساسی: «رییس جمهور موظف است مصوبات مجلس یا نتیجه همه‏ پرسی را پس از طی مراحل قانونی و ابلاغ به وی امضاء کند و برای اجرا در اختیار مسئولان بگذارد.»با توجه به مصوبه مجلس و امتناع رئیس جمهور از ابلاغ و اجراء قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، رئیس مجلس شورای اسلامی بصورت چراغ خاموش نسبت به ابلاغ مصوبه مجلس اقدام نمود که این مسئله به مذاق جناب روحانی خوش نیامد و از ترس اجراء آن قانون، با دستپاچگی نامه ای برای جلوگیری از اجراء فریضه امر به معروف و نهی از منکر به محضر مقام معظم رهبری نگاشت!مم

علی رغم اینکه آقای روحانی دولت خود را پایبند به اجراء قانون، راستگو، عقلانی و اعتدال می خواند و دیگران را متهم به بی سوادی، ترس و لرز و به جهنم حوله می دهد، اما ملت، مخالفت رئیس جمهور با اجراء فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را، بد عهدی و حمایت از منکرات می دانند. وقتی فساد اداری اکثر ادارات ما را آلوده نموده و اخذ رشوه و انواع فسادهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه دینی را مورد تهدید جدی قرار داده، لذا ایستادگی رئیس جمهور در برابر قانون مجلس مشکوک و حمایت از منکرات قلمدادمی شود و شاید علتش این است که جناب روحانی نسبت به کسانی که امروز واجبات الهی را برنمی تابند، عهدی بسته و بر آن پایبند است و برای جذب آراء آنان از اجراء این واجب الهی به هر طریق ممکن جلوگیری خواهد کرد!لل

اگر بخواهیم به علت مخالفت رئیس جمهور در اجراء قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکرپی ببریم باید به دگردیسی پدید آمده در سکاندار در سایه و پدرخوانده دولت، یعنی هاشمی رفسنجانی بپردازیم، زیرا آقای روحانی اوامر ایشان را در دولت خود دنبال می نماید! به تصاویر و نوشته های متن آن اگر توجه شود به سهولت می توان به چرخش های 180 درجه ای جناب رفسنجانی در طول عمر انقلاب پی برد و همین چرخشها است که آقای روحانی مجبور است بگوید؛ «پلیس موظف به اجرای اسلام نیست، هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید من این کار را کردم چون خدا گفته است.» و یا بگوید؛ هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم و یا عرض کند که دولت وظیفه اجراء اسلام را ندارد بلکه وظیفه علما است! پس تفکری که ادبیاتش اینگونه باشد، قطعاً مخالف اجراء قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است!!!

عجیب این است! که آقای روحانی در سخنرانیها، خود و دولتش را پیرو دستورات رهبری معرفی می کند، اما علی رغم نارضایتی معظم له از فعالیت و گسترش جریانهای فاسد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی، نه تنها در مبارزه با آنها اقدام عملی انجام نمیدهد، بلعکس در مقابل ابلاغ و اجراء قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جهت امیال سیاسی و انتخاباتی مقاومت می کند و این در حالی است که ایشان در لباس روحانیت مسئول اجراء دستورات الهی هستند!

مفضل گوید به امام صادق (ع) عرض کردم: رستگار به چه چیز شناخته شود؟ فرمود: آنکه کردارش موافق گفتارش باشد. گواهی نجات او قطعی است و هر که کردارش موافق گفتارش نباشد، دین و ایمان او عاریتی است.

(اصول کافی/ کتاب فضیلت دانش/ روایت 113)

والسلام

 


جمعه 94 تیر 12 , ساعت 4:6 عصر

بنام خدا و برای خدا

در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، شاهد شکل گیری مرکز استراتژیک ریاست جمهوری به سرپرستی مرد مرموز فتنه سال 88 یعنی موسوی خوئینی ها بودیم که از این مرکز عده ای برای مدیریت استراتژیک به کشورهای انگلیس و کانادا اعزام شدند و بعدها اکثر این تربیت یافتگان مرکز استرتژیک ریاست جمهوری، منادی تفکر غرب و لیبرالیسم شدند و عملاً مرکزی که باید مدیریت استراتژیک برای بسط و گسترش مبانی اسلامی و انقلابی تربیت می کرد، بلکه بر عکس مدیریتی برای پیاده کردن اهداف نظام لیبرالیسم و سرمایه داری در دل انقلاب اسلامی پرورید و کار این مرکز آنقدر برای انقلاب نازیبا شد، که نخست وزیر رژیم صهیونیستی "اصلاح طلبان را سرمایه اسرائیل" در ایران نام نهادند!نن

بعد از اتمام ریاست جمهوری حجت الاسلام رفسنجانی و رفتن ایشان به مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجدداً مرکز استراتژیک مجمع تشخیص را با مدیریت آقای حسن وحانی بنا نهاد و دقیقاً همان تفکر لیبرالیسم غربی در این مرکز رشد پیدا کرد و لذا آقای رفسنجانی پایه گذار جریان انحرافی لیبرالیسم در درون قدرت نظام جمهوری اسلامی است. وقتی امروز تفکر و مواضع متناقض آقای رفسنجانی را در چهار دهه انقلاب اسلامی مورد واکاوی قرار می دهیم، بی شک، هدایتگر اصلی جریان غربگرای لیبرالیسم ایشان محسوب می شود و کار مجمع تشخیص آنقدر به سمت و سوی افراطیگری رفت، که عنصر معلوم الحال و ضد امام و ضد انقلابی، مثل محمود سریع القلم را که مشاورت رئیس جمهور را بعهده دارد به درون مجمع تشخیص فرا خواندند که با واکنش ملت مواجهه گردیدند و چاره ای جز اخراج ظاهری ایشان(سریع القلم) را نداشتند!هه

حال پس از این مقدمه کوتاه سئوالاتی مطرح است؛ آیا جریان لیبرالیسم قادر است در مقابل کدخدا(آمریکا) از حقوق هسته ای ملت ایران دفاع کند؟! سئوال اساسی تر این است؛ آیا جریان لیبرالیسم در روشی که در دیپلماسی و مذاکرات هسته ای برگزیده، به مقوله ی استفاده از دیپلماسی انرژی در خلال مذاکرات اعتقادی دارد؟! و به نقش مؤثر انرژی با استفاده از اتم در آینده کشور توجه کرده است؟! و لذا رئیس جمهور و سربازان عرصه دیپلماسی هسته ای باید به سئوالات اساسی ملت ایران پاسخ گویند.

برای دریافت پاسخ مستدل به سئوالات فوق، کافی است، برخی از اظهارات رئیس جمهور، وزیر خارجه و جناب رفسنجانی را مورد توجه قرار دهیم تا به حداکثر خواسته این افراد از نتیجه مذاکرات هسته ای پی ببریم! رئیس جمهور حسن روحانی: «یکی از وعده‌های دولت به مردم این بود که سانتریفیوژ بچرخد اما زندگی مردم هم بچرخد، چرخش سانتریفیوژها زمانی برای ما ارزشمند است که چرخ اقتصاد هم در کنار آن در چرخش باشد.»(14/1/94) هاشمی رفسنجانی: «عده‌ای حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند که ما می‌‌خواهیم خودمان به دانش دست پیدا کنیم و این در حالی است که تحریم‌ها پدر مردم را در آورده است.»ظریف وزیر خارجه: «آمریکا با یک بمب می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازند.»تت

مبداء هر سه تفکر وصل به لیبرالیسم غرب است زیرا حرف دلشان این است که "ما باید انرژی هسته ای و استفاده از آن را محدود کنیم تا به دروازه های توسعه غرب برسیم و رضایت کدخدا(آمریکا) را بدست آوریم! اعتقاد راسخ دارند که با سرمایه گزاری غربی و رفع تحریم، مشکل آب آشامیدنی مردم و محیط زیست حل می گردد!" و لذا این تفکر نمی تواند استقلال کشور و استفاده از انرژی اتم را برای آینده کشور به ارمغان آورد! اگر پذیرفته ایم که صحنه امروز همانند صحنه جنگ صفین و جریان حکمیت است، پس مسئول فرستادن مذاکره کنندگان ایرانی، نباید برای خوشایند غرب و حل شدن در توسعه جهانی غرب استقلال کشور را در برابر شیطان بزرگ و یگانه دشمن اسلام ناب محمدی(ص) به مخاطره اندازد؟!

رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی: اگر پایه اقتصاد کشور براساس استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تولید داخلی برنامه ریزی و مستحکم شود، دیگر برای تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت عزا نمی‌گیریم و دچار نگرانی نمی‌شویم.

والسلام  

 


جمعه 94 تیر 12 , ساعت 1:11 صبح

بنام خدا و برای خدا

تحلیل گران سیاسی سفر غیرمترقبه آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به جمهوری اسلامی ایران را سئوال برانگیز می دانند و قطعاً انگیزه این سفر مشکوک حفظ منافع ایران را در برنخواهد داشت! لذا با توجه به بیانات صریح رهبر معظم انقلاب پس از بیانیه لوزان که فرمودند؛ «هیچ چیز محرمانه‌ای در این خصوص وجود ندارد» و مسئولان مربوطه باید در خصوص حضور آقای آمانو که از طرف آمریکائی ها به ایران سفر کرده به مردم توضیح لازم را ارائه نمایند تا ملت از انگیزه سفر آمانو به کشور مطلع شوند. ننن

یکی از اهداف مهم آمریکا در مذاکرات هسته ای قطعاً بازرسی از مراکز نظامی حساس جمهوری اسلامی بخصوص تأسیساست موشکی ایران و به ویژه مراکز در اختیار سپاه پاسداران می باشد، اما وقتی شیطان بزرگ با واکنش به موقع و قاطع امام خامنه ای مواجه گردیدند، آمانو مدیر کل آژانس را به عنوان نماینده پوششی خود به ایران گسیل داشته تا مسئولین ایرانی را با التماس و تهدید وادار به عبور از خطوط قرمز ترسیمی مقام معظم رهبری نماید.

رهبر معظم انقلاب در مورد بدبین بودن به آژانس فرمودند: «ما با موکول کردن اجرای تعهدات طرف مقابل به گزارش آژانس، مخالفیم چون آژانس بارها و بارها ثابت کرده مستقل و عادل نیست بنابراین ما به آن بدبین هستیم.»

به نظر می رسد؛ آقای آمانو با همان بازی و فریبی که خلف ناصالح او یعنی آقای البرادعی مدیر کل سابق آژانس در زمان ریاست جمهوری خاتمی در سال 82 انجام داد و توانست با اجراء ترفندی کلیه عملیات هسته ای کشور را حتی اضافه کردن یک آجر را در سقف نگهبانی یک مرکز هسته ای تخلف و آن را متوقف نماید، امروز هم آمانو با همان نیت خبیثانه وارد کشور گردیده است. سید محمد خاتمی بعد از پذیرش تعلیق و وقتی متوجه شد، که اشتباه بزرگی و کلاه گشادی توسط البرادعی به سرش رفته است، گفت: متاسفم! کار البرادعی کاری غیر اخلاقی بود.» و لذا پذیرش آمانو که مأمور ویژه سازمان سیا در آژانس بین المللی می باشد، فاقد تدبیر و عقلانیت سیاسی و امنیتی است! و این چنین است که مقام معظم رهبری علی رغم خوشبینی رئیس جمهور فرمودند: "به مذاکرات خوشبین نیستم"، چرا این مهم مورد توجه جناب روحانی و پدر خوانده دولت اعتدال(رفسنجانی) قرار نمی گیرد!!!

آنچه باعث تمدید مذاکرات هسته ای به مدت 7 روز دیگر شده تنها خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و لذا تیم مذاکره کننده باید تزویر و نیرنگ دشمن را درک نمایند و زیر بار توافقنامه بدون امضائی که خطوط قرمز کشورمان را رعایت نکرده، نرفته و مسئول اصلی مذاکرات که رئیس جمهور می باشد، نباید تحت فشارهای آمانو و آمریکا و بعضی از عوامل تأثیر گذار داخلی که اهداف دشمن را دنبال می کنند، برود و چنین نیرنگ و کلاهی را که قبلاً بر سر خاتمی رفته بود، بپذیرد، زیرا پذیرش این نیرنگ مساوی بی تدبیری و کدخدا(آمریکا) پرستی خواهد بود!

والسلام  

 


چهارشنبه 94 تیر 10 , ساعت 11:51 عصر

بنام خدا و برای خدا

آنچه که ملت انقلابی ایران را از اهدافش منحرف می کند، عدم شناخت دشمن و فراموشی جنایات اوست و ظاهراً عده ای مأموریت ویژه دارندوو که شیطان بزرگ را نزد ملت بزرگ ایران بزک نمایند و با مدل توسعه از نوع غربی آن، تلاش دارند که پای شیطان بزرگ را که بر اساس نظر مقام معظم رهبری خیانت به ملت و کشور محسوب می شود به درون کشور باز کنند و در این راستا حربه تحریم و مذاکرات هسته ای را بهانه قرار داده و هر روز ملتمسانه به درگاه کدخدای(آمریکا) خود ساخته، از درون کاخهای مجلل و اشرافی در شمیرانات ناله اغوا کننده سر می دهند که ملت ایران نیاز به آب خوردن دارد و تحریم ها استخوانهای مردم را خرد کرده است! و بنا دارند با همین ناله های شیطانی جامعه را به سوی دو قطبی شدن هدایت و آن میوه ای را که در فتنه سال 88 نتوانستند بچینند در پایان سال 94 در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری برداشت نمایند!!!

در این روزها که آوردگاه ایران و آمریکا در وین بپا گردیده و آمریکا بدنبال تضعیع حقوق حقه ایران می باشد، پس تیم مذاکره کننده ایرانی باید بازی اغوا کننده بُرد-بُرد آقای روحانی را که فریبی برای کشورمان محسوب می شود به زباله دانی ریخته و بر اساس حقوق حقه نظام اسلامی و قوانین بین المللی و قدرت منطقه ای کشور و استراتژِی مقام معظم رهبری و طرح نمایندگان مجلس به "الزام دولت مبنی بر حفظ حقوق هسته ای،" توافق جامع هسته ای را تنظیم نمایند و در صورتی که خطوط قرمزی که به صراحت از سوی مقام معظم رهبری ترسیم گردیده، مورد غفلت و بی توجهی قرار گیرد، آنگاه دولت اعتدال و بخصوص رئیس جمهور که مسئولیت توافق هسته ای را بعهده گرفته، مورد نفرت و خشم انقلابی مردم واقع خواهند شد! زیرا رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: "بنده به کسی چک سفید امضاء هم نمی دهم."

امروز عده ای در داخل کشور که در فتنه سال 88 هم فعال بوده اند با شیطنتی از نوع لیبرال-اعتدالی کوشش دارند، آمریکا را که بر اساس نظریه امام خمینی شیطان بزرگ است، یک فرشته همدل و هم زبان که بسیار هم با محبت است، معرفی نمایند و به همین خاطر امام خامنه ای این قماش را که دارای مسئولیتهای مهمی هم در کشور هستند بعنوان خائنین به ملت و کشور معرفی نمودند.

رهبر عزیز انقلاب در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر در تحلیل دقیق خود فرمودند: «آن کسانی که امروز سعی می‌کنند از این هیولا (آمریکا) یک چهره‌ موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت می‌کنند؛ اینها دارند جنایت می‌کنند. این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان می‌کنند، این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه می‌پوشانند، اینها دارند خیانت می‌کنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد، عمق دشمنی را بفهمد.»

والسلام 

 


چهارشنبه 94 تیر 10 , ساعت 3:14 صبح

بنام خدا و برای خدا

یکی از خصوصیات بارز حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی قدرت طلبی است و در این راستا هر کس مخل قدرت نمائی او شود با انواع حیله ها و ترفندها از مسیر قدرت یابی خود خارج می کند و برای دست یافتن به قدرت از انواع و اقسام حربه ها بهره می گیرد و گاهاً خواب نما شده و از قول امام خمینی خاطراتی را که باورش برای عموم مردم سخت است بر زبان می راند و حتی برای دست یازیدن به قدرت احادیث بسیار ضعیفی را که در مکتب شیعه جایی ندارد، بر زبان جاری می کند و در همین راستا در مورخ 17 خرداد 94 در اظهاراتی شگفت انگیز، ولایت امام علی(ع) را زیر سئوال برد و گفت: «پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی(ع) گفت؛ شما می‌توانید ولی باشید اما باید مردم شما را بپسندند چرا که واقعاً رأی‌گیری و خواست مردم اصل معتبری است.»تت

اولاً؛ نقل این حدیث ضعیف در موقعیتی که اسلام ناب محمدی(ص) مورد هجوم همه جانبه تفکرات سلفی-وهابی خونخوار قرار گرفته و به اسم شکل گیری هلال شیعی سر شیعیان را در عراق، یمن، سوریه، نیجریه، مصر، پاکستان و لبنان از تن جدا می کنند، خیانت به اسلام و مسلمین محسوب می شود.

ثانیاً؛ انسان از طرح این حدیث در مقطع پیچ بزرگ تاریخی و بازپخش آن در روزنامه ها و سایتهای زنجیره ای اصلاح طلبان، ما را به این نتیجه می رساند که جناب رفسنجانی بخاطر جلوگیری از زندانی شدن فرزند متخلف و دزدش(مهدی رفسنجانی)، فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 را تدارک دیده است و با این موضع گیریها، یار و مددکار آمریکا در مذاکرات مهم هسته ای گردیده است!

ثالثاً؛ آقای رفسنجانی همواره بحث شورای رهبری را به شرط حضور ایشان در شورا دنبال می نموده و بعد از رحلت امام خمینی وقتی در 14 خرداد سال 68 با رهبری فردی از سوی مجلس خبرگان روبرو گردید، از رهبری عزیز انقلاب انتظار داشته که در تصمیمات رهبری شریک باشد و هنگامی که به خواسته خود نرسید با انواع فتنه ها بدنبال تضعیف جایگاه رفیع رهبری بر آمد و مصاحبه های افراطی فراوانی برای رضایت نفس قدرت طلب خود بخصوص در یک سال گذشته پیرامون شورای رهبری مطرح نموده است!

رابعاً؛ اقدامات و سخنان افراطی هاشمی رفسنجانی بسیار شبیهه داستان طلحه و زبیر-البته نباید از نقش فرزند ناخلف زبیر چشم پوشید- است، این دو نفر که در زمان عثمان به زندگی اشرافی رسیده بودند وقتی در زمان امیرالمؤمنین موفق نشدند در تصمیمات رهبری علی(ع) شریک شوند با همراه نمودن همسر پیامبر(ص) فتنه جمل را رقم زدند!

خامساً؛ از قوه قضائیه انتظار است در مقابل طرح حدیث ضعیفی که هاشمی رفسنجانی برای تضعیف اقتدار رهبری بکار گرفته و مستقیماً اقدامات حضرت فاطمه زهرا(س) را در دفاع از ولایت امیرالمؤمنین زیر سئوال برده، واکنش نشان دهند، زیرا حضرت فاطمه(س) از چگونگی و تعداد حامیان امام علی(ع) خبر موثق داشته و بر اساس تکلیف الهی خود عمل نموده و شاید آن روز شبیهه حرفهای آقای رفسنجانی هم زده می شد اما حضرت زهرا (س) به این یاوه سرایان توجهی نمی کرد و در دفاع از امام زمان خود ذره ای تردید نکرد و تا پای جان استقامت ورزید.

هاشمی رفسنجانی پس از ناکامی های مکرر در جهت قبضه قدرت مطلقه کشور از سال 1384 به مرور زمان سخنانی را بر زبان جاری می ساخت که معمولاً از سوی جریانهای مخالف نظام و اپوزیسیون باید مطرح می شد و علی رغم داشتن مسئولیتهای مهم کشوری همچون؛ ریاست مجلس خبرگان رهبری، امامت جمعه موقت تهران و ریاست مجمع تشخیص مصلحت، از ریل همراهی با نظام اسلامی خارج گردید و با ایراد سخنان غرب پسند، به دفاع از تفکرات لیبرالی غرب پرداخت و پس از آخرین نماز جمعه که در اثنای فتنه 88 اقامه نمود به این نتیجه رسید که از عدالت ساقط گردیده و جناح مؤمن به اسلام و انقلاب حاضر نیستند نماز جمعه را به امامت جناب ایشان اقامه نمایند و خود هم پیام ملت را دریافت نمود و دیگر جایی در سمت امام جمعه و جماعت مردم مؤمن و انقلابی برای خود ندید و این چنین بود که استوانه فرو ریخت!!!

والسلام 

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ